וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון מציע: חצי מחיר לזוגות שנכנסו להיריון בחופשה אצלנו

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 10:42

מלון הבוטיק טיירה מגניפיקה בקוסטה ריקה מציע "חבילת עידוד ילודה" לצד פינוקים מיוחדים, כולל הפתעה אקזוטית שתמתין לכם בחדר. אבל כמו תמיד, יש אותיות קטנות (שישראלים לא יאהבו)

בלוגרית טיולים חושפת את אמת מאחורי תמונות הטיול הסקסיות/@louisetruman

יש מצב שנתקלתם בכך לא מעט: בבתי מלון רבים ימתינו לכם במיני ברים קונדומים, רק ליתר ביטחון. אבל יש בתי מלון שנוקטים בגישה הפוכה לחלוטין - עידוד ילודה. הכירו את מלון הבוטיק טיירה מגניפיקה (Tierra Magnifica) השוכן באזור נוסארה (Nosara) שבקוסטה ריקה. כאן, לא רק מעודדים את האורחים והאורחות שלהם להביא ילדים, אלא אפילו מתגמלים אותם באמצעות מה שהם מכנים "חבילת ילודה מיוחדת" (Especial Delivery Package).

הניו יורק פוסט מדווח כי בימים אלו הושקה החבילה, לפיה אם תזמינו לעצמכם חופשה רומנטית (במחירים שמתחילים ב-445 דולרים ללילה) ולאחר תשעה חודשים נולד לכם תינוק, תקבלו הנחה של 50 אחוזים על החופשה הזוגית הבאה שלכם.

רומנטיקה עם משפיענים, היפים וכוכבי קולנוע

"יש לנו לפחות שניים או שלושה זוגות שחוזרים מדי שנה כדי לחלוק איתנו את ה"חדשות"', אומר הבעלים של המלון, סטיב ג'קובוס, אמריקאי שעבר לגור בקוסטה ריקה. "לדעת שהשהות אצלנו הביאה לעולם תינוק זה בעיניי מדהים ומתגמל להפליא".

וקצת על התפאורה מסביב: נוסארה היא עיירת גלישה בסגנון היפי שיש מי שמתארים אותה כ"אתר נופש אנטי נופש" - רעיון שמעיד רבות על האותנטיות של המקום. כיום העיירה היא אבן שואבת למשפיענים, כוכבי קולנוע וחובבי יוגה התרים אחר חופשה שמשית מבלי לדאוג מכך שצלמי פפראצי אורבים להם בין השיחים. וכפי שכבר נרמז - זהו גם מקום שאליו נוהרים זוגות רומנטיים.

"זוגות מהווים 60 עד 65 אחוזים מהאורחים שלנו", אומר ג'ייקובוס, ומוסיף כי לעתים קרובות, 25 אחוזים ממטיילי הסולו שהוא מארח חוזרים מאוחר יותר עם בן או בת זוג. לטובת אלו, כדאי לדעת כי 14 חדרי האירוח של המלון כוללים סוויטת הורים חדשה ומדהימה בשטח של 213 מ"ר. מדובר בסוויטת המאסטר הגדולה ביותר באזור, ברדיוס של 30 ק"מ.

הפתעה בחדר: צמח אקזוטי מעורר חשק

המלון ממוקם ביער טרופי, מה שמוסיף תיבול נוסף לאווירה הרומנטית. ועוד עובדה מדליקה: אמנם לא מחליקים כאן כדורי ויאגרה, אבל בחדר ימתין לזוגות ללא תשלום פרח ממין קליטוריה טרנטית (נקרא גם אפונת-פרפר או אפונה כחולה). זהו צמח מעורר חשק שאף נראה כמו אבר מין נשי. יש המאמינים כי הוא מגביר את החשק המיני בקרב נשים.

"חבילת הילודה המיוחדת" של מלון טיירה מגניפיקה כוללת גם בקבוק יין נתזים שיחכה לכם לצד המיטה. מחוץ לחדר, ממתינה לכם בריכת שחייה המשקיפה הישר אל האוקיינוס השקט וגם מרכז ספא שבו ניתן להזמין טיפולים זוגיים.

וכעת, אל האותיות הקטנות: המבצע תקף רק עבור לידה אחת, ולא ניתן לקבל לילות נוספים בחצי מחיר. וחדשה קשה במיוחד לישראלים: המבצע תקף רק לתושבי ארצות הברית, קנדה ואירופה. חוץ מזה, המבצע תקף עד 31 במרץ 2027 - הזמן שבו הילד שנולד יהיה מספק גדול כדי להישאר עם סבא וסבתא, בעוד שהוריו מבלים (שוב) במלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully