וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים כבוד לברוטליזם: מלון "בראון ברוט" נפתח בתל אביב

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 12:04

מלון חדש לרשת מלונות בראון בתל אביב - בראון ברוט - ששואב את שמו מבניין "בית גאון" שנבנה בסוף שנות ה-70 בסגנון ברוטליסטי. 225 חדרים, מסעדת שף ונוף לים ולפארק צ'רלס קלור ממתינים לאורחים. והמחיר? בדקנו

מלון פולי האוס בתל אביב/צילום: זיו ריינשטיין

רשת מלונות בראון הציגה היום (חמישי) מלון חדש שלה בתל אביב - בראון ברוט - השוכן בין שכונת נווה צדק לחוף הים. המלון שוכן בבניין "בית גאון" שנבנה בסוף שנות ה-70 והפך במהלך מקיף של התחדשות עירונית למלון מעוצב.

בברוט 225 חדרים שטופי אור, הצופים אל הים ופארק צ'ארלס קלור. חדרי המלון מעוצבים בקווים מינימליסטיים-גיאומטריים בצבעוניות מונוכרומטית של שחור ולבן, עם גוונים אפורים ונגיעות של אדום עז.

מלון בראון ברוט. מקס קובלסקי,
בניין משנות ה-70 המשוייך לזרם האדריכלות הברוטליסטית. מלון בראון ברוט/מקס קובלסקי
מלון בראון ברוט. מקס קובלסקי,
פטיו במלון/מקס קובלסקי

עבודות אמנות מקוריות נעשו במיוחד עבור המלון

המבנה שבו שוכן המלון הוא בית גאון, בניין משנות ה-70 המשוייך לזרם האדריכלות הברוטליסטית שהיה פופולרי בזמנו. אותו ברוטליזם היה השראה עיקרית לעיצוב המלון וכן לשמו - ברוט. הבניין, שכונה במקור "בית גיבור", הוא הצפוני מבין שישה בניינים במתחם בית הטקסטיל ומתנשא לגובה של 18 קומות. אחד מסימני ההיכר הבולטים שלו הוא אלמנטים מבטון טרומי צבוע, הממוקמים סביב החלונות המשופעים הנטויים כלפי מטה, וזאת במטרה להפחית חדירת קרני שמש ישירה אל חללי המשרדים ששכנו שם בעבר.

המלון עוצב על ידי האדריכלית רונה לוין ממשרד לוין-פקר אדריכלים. עיצוב החדרים והחללים הציבוריים ממשיך את הקו הברוטליסטי. פלטת צבעים מונוכרומטית של שחור, לבן, אפור, שילוב של קירות לבנים בקירות עם טיח חשוף או במראה בטון, חללי מקלחות ושירותים מעוצבים מאריחי טראצו בגוון גרפיט ומוטיב רשת החוזר בארונות ושולחנות העבודה המעוצבים ממתכת מושחרת או במחיצות רשת. כל אלה מקנים לחדרים מראה אורבני-תעשייתי מתוחכם העומד כמעט בניגוד לאור השמש ולים התיכון הנשקף מכל חלון.

את נקודות הצבע בחדר מספקים צינורות עבים שנשמרו כאלמנט עיצובי ונצבעו באדום עז. את קירות חדרי המלון והחללים הציבוריים מעטרות עבודות אמנות מקוריות שנעשו במיוחד עבור המלון על ידי האמנית הישראלית קרין פרז-בלדר.

מלון בראון ברוט. מקס קובלסקי,
נוף לים/מקס קובלסקי
מלון בראון ברוט. מקס קובלסקי,
לובי במלון/מקס קובלסקי

מצעי כותנה מצרית ומיטות קווין סייז

בבראון ברוט, ככתוב, 225 חדרים המתחלקים לשבעה סוגים שונים: חדר אורבן המתאים לאורח יחיד, חדר קלאסיק זוגי, חדר דילקס לזוג, חדר אקזקיוטיב עם נוף לים המארח בנוחות 2 מבוגרים וילד, חדר משפחה מרווח עם מטבחון לזוג + 2 וסוויטת אקזקיוטיב רחבת ידיים במיוחד המחולקת לסלון וחדר שינה ומארחת אף היא עד 2 מבוגרים וילד.

מחיר לסופ"ש בסוף מרץ יעלה לזוג ללילה עם ארוחת בוקר, החל מ-786 שקלים בחדר קלאסיק ועד 1,622 שקלים בסוויטת אקזקיוטיב.

בכל חדרי המלון מיטות קווין סייז העוטות את מצעי הכותנה המצרית, המזוהים עם מלונות בראון. כל המקלחות בכל החדרים מאובזרות במקלחון מפל גשם, חלוקי פיקה ונעלי בית וסבונים של מולטון בראון מלונדון ושל מותג הבית - בראון ספא. בכל החדרים מקרר בגודל מיני, שולחן עבודה וכספת המותאמת לגודל מחשב נייד. עוד בחדרים, טלוויזיות HD עם מגוון ערוצי לוויין ואינטרנט אלחוטי חינם בכל אזורי המלון. בחדרי האקזקיוטיב עם הנוף לים ובסוויטות האקזקיוטיב יש מכונת קפה וקפסולות של נספרסו.

מלון בראון ברוט. מקס קובלסקי,
במלון 225 חדרים המתחלקים לשבעה סוגים שונים. חדר אקזקיוטיב/מקס קובלסקי
מלון בראון ברוט. מקס קובלסקי,
לאונג' באוויר הפתוח עם פינות ישיבה מעוצבות/מקס קובלסקי
מלון בראון ברוט. מקס קובלסקי,
המלון עוצב על ידי האדריכלית רונה לוין ממשרד לוין-פקר אדריכלים/מקס קובלסקי

קולינריה: במקום "הרברט סמואל" הכירו את "קילומטראז'"

בחזית המלון, צופה אל הים, בחלל בו שכנה מסעדת "הרברט סמואל" המיתולוגית, פועלת מסעדת "קילומטראז'" של השף עידן (פומפי) בושארי, זוכה התכנית "המסעדה הבאה של ישראל". המסעדה מגישה תפריט השואב השראה ממיקומה בין שוק הכרמל לבין הים התיכון, המלווה ביינות ישראלים וקוקטיילים של המיקסולוגית זוכת הפרסים נועם שרת. המסעדה משמשת גם כמסעדת ארוחת הבוקר של אורחי המלון, שפתוחות גם לקהל שאינו מתארח במלון במחיר של 99 שקלים לאדם.

האורחים מוזמנים ליהנות מלאונג' באוויר הפתוח עם פינות ישיבה מעוצבות, שמשיות ענק וצמחיה טרופית מוריקה על מדרגות הכניסה לבניין. בקומה השלישית, על מרפסת ענק המשתרעת מול גן צ'ארלס קלור והים הכחול, ניתן לרבוץ על דק ספון עץ מפנק זרוע מיטות, שמשיות ענק ואמבטי ג'קוזי לטבילה זוגית.

במלון גם מתחם ספא ובו חדרי טיפולים ליחידים וזוגות, ג'קוזי וסאונה יבשה וכן חדר כושר מצויד שייפתחו במהלך 2023. אורחי המלון מוזמנים ליהנות כעת מחדר טיפולים זוגי אינטימי.

בקומה השביעית של המלון שוכן לאונג' עסקים, מעוצב כולו במראה רטרו לשנות ה-70, משובץ ברהיטי וינטג' שלוקטו וחודשו ביד אמן בשווקים בארץ ובעולם, המותאם לאנשי עסקים ואורחי VIP המבקשים חלל עבודה פרטי ושקט. במקום שני חדרי ישיבות מצוידים במסכי לד ומקרנים, פינות עבודה אינטימיות, פינות הסבה לפגישות אחד על אחד, שתיה קלה וחמה וכיבוד קל לאורך כל שעות הפעילות. עוד במלון, חדר משחקים ויצירה לפעוטות וחדר גיימינג לילדים ונוער.


ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של קבוצת מלונות בראון: "קולקציית מלונות בראון תסיים את שנת 2023 עם 54 מלונות, מהם 27 בישראל, 20 ביוון וקפריסין ו-7 בקרואטיה, ובסך הכל כ-4,000 חדרים. עד סוף 2025 צפויה החברה למנות 74 מלונות ובהם כ-8,000 חדרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully