וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציע לנוסעת 100 אלף דולר אם תוריד את המסכה בטיסה. זו התגובה שקיבל

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 8:11

יזם טכנולוגיה מוכר הידוע בהתנגדותו לחיסוני הקורונה, צייץ את הצעתו בטוויטר, וזכה למבול של תגובות לעגניות. הנה כמה מהבולטות שבהן

נוסע מורד מטיסה כי שם על עצמו תחתונים במקום מסיכה/TWITTER

יזם הטכנולוגיה והפילנתרופ האמריקני סטיב קירש, שהואשם בעבר בהפצת מידע כוזב באשר לחיסוני הקורונה, זכה לקבל מבול של תגובות לעגניות בטוויטר, לאחר שפרסם בחשבון שלו פוסט זחוח ומתנשא על אירוע שלכאורה קרה לו במטוס.

קירש, שהוא גם המייסד של קבוצת אנטי חיסונים בשם Vaccine Safety Research Foundation, שיתף חוויה שלדבריו הייתה לו עם נוסעת שישבה לצדו. בניגוד אליו - היא חבשה מסכה בזמן הטיסה.

"אני נמצא כרגע בטיסה של חברה דלתא", הוא כתב בציוץ שלו. "מי שיושבת לידי במחלקה הראשונה סירבה לקבל ממני 100,000 דולר כדי להסיר את המסכה שלה במשך כל הטיסה", כתב לצד תמונת סלפי שלו מהמטוס. "היא עובדת בחברת תרופות".

הכסף שישכיח את שטיפת המוח?

בהמשך, קירש מפרט כיצד הציע לאישה את הכסף ומדוע הוא עשה זאת. הוא התחיל עם הצעה ל-100 דולר בלבד, ואז החל לטפס לסכומים גבוהים יותר. בהמשך הוא ציין בפני הנוסעת כי בכל מקרה היא מורידה את המסכה ברגע שהיא אוכלת ושותה במטוס, כך שהיא חשופה לנגיף.

ציוץ זה מהווה המשך לציוץ קודם שלו מהשבוע שעבר, שבו הוא הכריז כי יציע 10,000 דולר לנוסעים אחרים במטוס אם יסירו את המסכות שלהם במשך הטיסה כולה. הוא הוסיף כי הנוסעים דחו את הצעתו, ולכן הוא תוהה האם הגדלת סכום הכסף המוצע תצליח להתמודד עם מה שהוא מכנה "שטיפת המוח".

אתר Huffpost מציין, כי בעוד שקירש אולי רואה את עצמו כמי שמחפש את האמת וככזה שרק מנסה לסייע לאנשים למצוא את דרכם בעולם מבלבל, הרי שלמשתמשי טוויטר אחרים היו רעיונות אחרים באשר למניעיו. רבים מהמגיבים פשוט ציינו כי בראש ובראשונה, עליו להפסיק להטריד נוסעים אחרים, ולעזוב אותם לנפשם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נוסעת עם מסיכה במטוס. ShutterStock
הנוסעת סירבה להסיר את המסכה גם עבור סכום עצום (אילוסטרציה)/ShutterStock

"הייתי מוריד את הגרביים"

הנה מקבץ של כמה מתגובות היותר בולטות לציוץ של קיש: מגיב אחד ציין "חוץ מהטעות שלך בכל מה שקשור ליעילות המסכות (כי איננו יודעים איזה סוג מסכה הנוסעת שלידך חובשת), אני חושב על אנשים שרק רוצים ליהנות בשקט מהטיסה שלהם, מבלי להיות מוטרדים בידי מי שחושב את עצמו כ'בעל חשיבה ביקורתית'". "הקטע הוא שהליצן הזה חשב שאם הוא גם יעלה את הסלפי שלו, ההצעה שלו תיראה פחות קריפית", הוסיפה אחרת. מגיב נוסף כתב: "אולי היא סירבה בגלל שאתה נראה כמו 'דוש' מפחיד שמטריד אותה וגורם לה לחוש מאוימת? את זה בטח לא כתבת".

"באופן אישי, אני אוהבת לראות סרטים במטוס או לעלעל במגזינים. כשאני מדברת עם נוסע אחר זה כשמישהו מאיתנו צריך לגשת לשירותים. שיחה שהיא 'סליחה' ו'תודה'. דברים מהסוג הזה" הגיבה אחרת.

"אם איזה טיפוס מבוגר במטוס יציע לי כסף כדי להוריד את המסכה, אני אניח שהוא קריפ לא היגייני ואתעלם ממנו", הוסיף אחר.

מגיב אחר סימן בחץ את תמונת הנוסעת שצילם קירש, שנראית מאוד לא מרוצה מהסיטואציה, וכתב: "הגברת הזאת מדברת בשם כל מי שקורא את הציוץ הזה". אחר הוסיף: "אם הבחור הזה היה עושה לי את זה, הייתי מוריד את הגרביים שלי בטיסה". והיו גם מי שראו בכך רעיון לעשות כסף מהיר: "הייתי מגיע לשדה התעופה עם מסכה ומבקש 100,000 דולר מכל הגברים הקירחים חובשי המשקפיים בגיל העמידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully