וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 אלף שקל ללילה: המלון החדש שיפתח במאי בירושלים

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 18:09

בחודש צפוי להיפתח מלון "The Theater hotel", מקבוצת Accor הבינלאומית, בשכונת טלביה שבירושלים. המלון יכלול 90 חדרי דלקס, מתוכם 20 סוויטות. מחיר חדר ללילה: החל מ-1,800 שקלים לזוג, אבל יש גם לילה בסוויטה ב-20 אלף שקלים

בחודש מאי הקרוב יפתח מלון "The Theater hotel" בשכונת טלביה שבירושלים, המשתייך לקולקציית מותג היוקרה M Gallery של קבוצת Accor שבבעלות חברת אחים חסיד.

המלון יכלול 90 חדרי דלקס, מתוכם 20 סוויטות עם נוף ופתוח של דרום ירושלים. המלון הוא החלק המרכזי במתחם שכולל גם 21 דירות פרטיות, שנהנה משירותי המלון ומתקניו. טווח מחירים: חדר 1,800-2,500 שקלים ללילה לזוג, סוויטה 5,000-20,000 שקלים ללילה לזוג.

המתחם תוכנן על ידי "פייגין אדריכלים" ששמו דגש על עיצוב קלאסי, אלגנטי כיאה לסביבה בה הוא שוכן. תכנון המתכתב עם חזית תיאטרון ירושלים השוכן מול המלון. עוד מוסיפים האדריכלים והמעצבים כי תכנון ומיקום המתחם ממצב אותו בשורה אחת עם בתי מלון והמגורים היוקרתיים והמבוקשים ביותר בארץ בכלל ובירושלים בפרט.

מלון The Theater Hotel. בת כהן ושרון כתב יחסי ציבור,
יפתח במאי הקרוב. מלון ן "The Theater hotel"/בת כהן ושרון כתב יחסי ציבור
מלון The Theater Hotel. בת כהן ושרון כתב יחסי ציבור,
המלון יכלול 90 חדרי דלקס, מתוכם 20 סוויטות/בת כהן ושרון כתב יחסי ציבור

המיקום: סמוך למוסדות התרבות בבירה

אורחי ומבקרי המלון יזכו להתארח במיקום סמוך למוסדות התרבות החשובים בבירה: תיאטרון ירושלים, בית הנסן, מוזיאון האסלם ובית הנשיא. מדובר בשילוב שנהנה משקט מעל חורשת הירח הירוקה, עם היתרון העצום של קרבה במרחק הליכה קצרה למרכז העיר, עמק רפאים, למתחם התחנה ומקומות בילוי.

מלון התיאטרון מציע לראשונה בבירה אפשרות אירוח בסוויטות ענקיות, המותאמות לשהייה ממושכת של משפחות אנשי עסקים, זוגות, משלחות מחו"ל ועוד. בחזון של המלון הושם דגש רב על מענה מדויק למשלחות רמות דרג, שדרישות הבטחון והפרטיות עומדת בראש סדר החשיבות שלהן.

אזור הספא של המלון יכיל מתקנים שמוצעים לאורחיו ומבקריו, וכוללים: בריכה מקורה לצד חדר כושר מאובזר וחדר יוגה. חדרי הטיפולים ינוהלו תחת מותג העל הצרפתי CLARINS.

עוד עומדים למבקרי ואורחי המלון, בר קוקטיילים בלובי, מסעדת שף שתפעל בנוסף למסעדת המלון, חדרי ישיבות, חדר יין מאובזר, שירות חדרים שיפעל 24/7.

על ניהול המתחם כולו הופקד שלדון ריץ, שנבחר כמנכ"ל. ריץ הינו בעל ניסיון גדול בניהול מלונות יוקרה מהשורה הראשונה בישראל, בטיפוח הקשרים מול צוותי השגרירויות ואירוח ראשי מדינות וממשלות.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
מלון The Theater Hotel. בת כהן ושרון כתב יחסי ציבור,
הלובי במלון/בת כהן ושרון כתב יחסי ציבור

הקונספט העיצובי: מודרני-קלאסי

מבחינה עיצובית, לחזית המלון והמגורים נבחרו אלמנטים, חומרים וגיאומטריה אחידה בעיצוב תואם המשלב אבן ואלומיניום חום, המתכתב עם חזית תיאטרון ירושלים ברחוב שופן. הרעיון במרכז התכנון האדריכלי מאופיין במבנה מדורג המתייחס למדרון המשתפל לכיוון חורשת הירח, הנמצאת מתחת לפרויקט בכיוון דרום.

בטווח שבין המלון למגורים קיימת מערכת של חצרות ירושלמיות פנימיות, המהוות נוף פנימי נוסף לשטחי המלון והמגורים ומעבר להולכי רגל לכיוון המגורים והכניסות לבניינים.

עיצוב הפנים הופקד בידיו של ארי שאלתיאל, לדבריו, "הקונספט העיצובי של מלון התיאטרון הוא מודרני-קלאסי המשלב סקאלה מונוכרומטית של גוונים חומים זהובים, המתכתבים עם האווירה הרוחנית והמיסטית של ירושלים. החומרים השולטים בעיצוב הם ברזל, פליז, עץ וזכוכית. אבן פראית טבעית ושיש רפאל השזור בגידים חומים זהובים. בשטחים הציבוריים יש שימוש בפלחים של קליפות אבן טבעית, בעלת מרקם גס המהווה ניגוד לטיפול המלוטש המודרני והנקי. כך נוצרת תחושה אוטנטית שממחישה את תפיסתי לקשר לירושלים ומשתלבת עם הסלעיות והצמחייה המקיפה את המלון. השימוש בריצופי השיש המלוטשים בחדרים בשילוב ריהוט איטלקי מרופד בגוונים בהירים ועץ נועדו ליצור חוויית ניתוק ורוגע".

מלון The Theater Hotel. בת כהן ושרון כתב יחסי ציבור,
מסעדת שף תפעל בנוסף למסעדת המלון/בת כהן ושרון כתב יחסי ציבור

M Gallery הינה חברה עם יותר מ-150 מלונות ברחבי העולם. Accor הינה קבוצת מלונאות צרפתית בין-לאומית, שעיקר עיסוקה הינה הפעלת בתי מלון ומסעדות במספר מותגים שונים ביניהם: סופיטל, נובוטל, מרקיור, דורין, ליברטל, אורביס, דירות פרטנון, אול סיסון, ורבים אחרים, כמו רשת מלונות פרופיל נמוך בארצות הברית ובקנדה רד רוף אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully