וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד יוצא דופן: גשם של תולעים החל לרדת בסין והתושבים פתחו מטריות

13.3.2023 / 0:01

החורף הקשוח בסין הביא איתו עוד מכה: תולעים שנופלות מהשמיים. תושבי מחוז ליאונינג התעוררו לגלות שגשם של תולעים החל לרדת מהשמיים ונאלצו לצאת עם מטריות מהבית כדי להגיע לעבודה

סין הוכתה ב"גשם של תולעים" ותושבים התבקשו לצאת עם מטריות/twiiter

אפילו גשם של פלאפל נשמע ריאלי יותר ממה שקרה בסוף השבוע במחוז הסיני ליאונינג, שם נאלצו האזרחים למצוא מחסה מפני... גשם של תולעים. מחריד.

סרטון ויראלי קצר מציג אזור מכוסה בתולעים שירדו מהשמיים ונפלו על גבי מכוניות חונות. בסרטון נראה גם אחד התושבים צועד ללא פחד כשהוא אוחז במטרייה שנועדה ככל הנראה להגן עליו מפני המבול הרירי.

בעוד שהסיבה לגשם התולעים הזה עדיין לא ברורה, כתב העת המדעי Mother Nature Network טוען שהן נפלו לקרקע לאחר שנסחפו ברוחות הכבדות באזור. כתב העת ציין כי סוג זה של התרחשות מתרחש לאחר סערה, כאשר חרקים נקלעים למערבולת אוויר.

גשם של תולעים. twitter, צילום מסך
גשם של תולעים החל לרדת במחוז ליאונינג שבסין/צילום מסך, twitter
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גשם של תולעים. Twitter, צילום מסך
התושבים יצאו מהבית עם מטריות/צילום מסך, Twitter

תיאוריה אחרת הציעה שהתולעים הן בכלל לא תולעים אלא למעשה פרחים של עץ הטוליפ (שנקרא גם שושנן הצבעונים) שפריחתו מזכירה את החיות המפותלות.

צפו בתיעוד:

"אלה לא תולעים או חיות, אלא גבעולי פרחים שנשרו מעצים", כתה אחד מהמגיבים ואחר טען שהסרטון מזויף ונראה כמו מתיחה. "תופעה מוזרה", הוסיף אחד הצופים, בעוד אחר סיפר: "אם הייתי מתעסק בעניינים שלי ביום מזדמן בסין ופתאום היה מתחיל לרדת גשם של תולעים, הייתי פשוט מת במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully