וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידלה כלב במשך שנתיים - וכשהוא הגיע למשקל 115 ק"ג היא הבינה מה זה באמת

16.3.2023 / 0:01

סו יון, המתגוררת באזור מרוחק של סין, אימצה את מה שחשבה שהוא גור כלבים. אחרי שהוא גדל והגיע למשקל של 115 קילוגרמים, היא לקחה אותו לרשויות וגילתה שהוא בכלל לא כלב אלא... דוב

זמרת עלולה להישלח ל-10 שנים לכלא בגלל שגידלה בביתה דוב ש"חשבה שהוא כלב"/Female singer arrested for keeping sun bear - STAR TV

זה יכול לקרות לכל אחד, לא? אז זהו - שמרגיש לנו שאדם צריך להיות ממש טיפש כדי לא לשים לב לזה. סו יון, המתגוררת בכפר מחוץ לעיר קונמינג שבמחוז יונאן בסין, אימצה את מה שחשבה שהוא גור כלב מסוג מסטיף טיבטי במהלך חופשה בשנת 2016.

מסטיף טיבטי הוא כלב ענק עם פרווה עבה בצבעי שחור-חום, כשהזכרים יכולים להגיע למשקל של עד 70 קילוגרמים. סו לא חשדה בכלום אך סיפרה שהופתעה מהתיאבון הבלתי יודע שובע של הכלב שלה, שהיה מחסל קופסת פירות ושני דליים של נודלס מדי יום.

שנתיים לאחר מכן, חיית המחמד של סו הגיעה למשקל של 115 קילוגרמים ולא הפסיקה לגדול. היא מיהרה לטעון שהגודל לא קובע, אך כאשר הבחינה בכישרון יוצא הדופן של הכלב שלה ללכת על שתי רגליים, היא כבר הבינה שמשהו חשוד בו. "ככל שהוא גדל יותר, כך הוא נראה יותר כמו דוב", אמרה סו לתקשורת הסינית.

מפה עוד אפשר להתבלבל...

אישה גילתה שהכלב שלה הוא דוב. CGTN, צילום מסך
האישה חשבה שהוא כלב גדול/צילום מסך, CGTN

אבל זה כבר לא ברור מדי?!

אישה גילתה שהכלב שלה הוא דוב. CGTN, צילום מסך
אבל אחרי שנתיים גילתה שהוא דוב/צילום מסך, CGTN

החשדנות הגוברת של הבעלים לגבי טבעה האמיתי של חיית המחמד שלה לא היטיבו עימה כשהודתה שהיא "קצת מפחדת מדובים". היא הגיעה לרשויות, שזיהו במהירות שהכלב שלה הוא דוב שחור אסייתי, המסווג כמין פגיע מבחינת סכנת הכחדה.

כלב מסטיף טיבטי. Tatyana Kuznetsova, ShutterStock
זה מה שהיא חשבה שיש לה - כלב מסטיף טיבטי/ShutterStock, Tatyana Kuznetsova
דוב שחור אסייתי. Volodymyr Burdiak, ShutterStock
וזה מה שיה לה באמת - דוב שחור אסייתי/ShutterStock, Volodymyr Burdiak

הסיפור המוזר דווח לראשונה כבר בשנת 2018, אך הפך שוב לוויראלי השבוע.

דוב שחור אסייתי, המכונה גם דוב הימלאיה או דוב ירח, יכול להגיע למשקל של עד 180 קילוגרמים ואורכו 130 עד 190 ס"מ. הדוב של סו, שגר בביתה כל הזמן הזה, הועבר למטה הצלת חיות הבר של יונאן - וזאת רק לאחר הרדמה, מכיוון שאנשי הצוות שהגיעו לאסוף אותו פחדו לקיים אינטראקציה עם חיית הבר בזמן שהיא ערה לחלוטין.

גורמים רשמיים דיווחו מאז כי הדוב חי חיים בריאים ומאושרים בביתו החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully