וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסע לידי "ירד" על ערמת צלעות, וזה לא הדבר הכי גרוע שקרה בטיסה

עדיין בגבולות המותר? נוסעת ששהתה בטיסה צפופה למדי "נלכדה" לצד נוסע שהאביס את עצמו בלא פחות ממגש ענקי של צלעות, כולל תוספות. היא העלתה צילום של המנה לרשת ועוררה ויכוח סוער בכל הקשור לנימוסים בטיסות

נוסע ללא חולצה מכה נוסע אחר בטיסת בנגלדש איירליינס/צילום: טוויטר

נראה כי השמים הם הגבול בכל מה שקשור להתנהגויות מוזרות ובוטות שמתרחשות במטוסים, והדוגמאות נערמות כל העת. אין ספק גם כי המקרים היותר מעניינים הם דווקא אלו שקשורים למה שאפשר לכנות "נימוסי טיסה".

אתר הניו יורק פוסט מדווח כי לפני מספר ימים, נוסעת ששהתה בטיסה צפופה למדי "נלכדה" לצד נוסע שהאביס את עצמו בלא פחות ממגש ענקי של צלעות, כולל תוספות. וכמו שקורה במקרים כאלו, היא מיד העלתה את כל הטוב הזה הישר אל הרשתות החברתיות, כדי לפרוק שם את תסכולה. כצפוי, הפוסט עורר במהרה ויכוח סוער בכל הקשור לנימוסים בטיסות.

מגש בשר או מחשב נייד?

וכך מצאה את עצמה הנוסעת, לאנה טולנד מגלאזגו שבסקוטלנד, בלב ויכוח שהפך להיות עולמי. בפוסט שלה היא כתבה בציניות "אין סיכוי שהבחור לידי אוכל מגש מלא של צלעות עם תוספות במטוס". היא כמובן סיפקה גם עדויות מצולמות, והפוסט שלה בטוויטר כבר זכה לכ-5.5 מיליון צפיות.

התגובות הגיעו בזו אחר זו. "אפילו את המחשב הנייד שלי לא נעים לי לפתוח כשאני יושב במושב האמצעי", כתב אחד הגולשים, ואחר ציין: "בהתבסס על המרחק הלא-קיים בין הבטן שלו לבין המגש, הייתי אומר שזו לא הפעם הראשונה שהוא אוכל את המנה הזאת במטוסים". אחרת כתבה: "בשדה תעופה, אנחנו מזמינים רק קפה שחור וקרואסונים. לא יותר מזה".

וכך, בעוד שטולנד מצאה לעצמה המוני בעלי ברית לסיטואציה, הרי גם רבים שממש לא הזדהו איתה. ולפעמים הם עשו זאת באופן מעט תוקפני. רבים טענו כי בסך הכל מדובר באדם שמנסה לאכול את מה שהוא אוהב. היו אף כאלו שעודדו אותו במילים: "אני מאשר לך לעשות את זה!". והיו מי שטענו שטולנד כועסת מהעובדה שהנוסע הזה לא שיתף אותה בארוחה שלו. "האיש הזה הוא הגיבור שלי", כתב אחד המגיבים. "אם את לא מכבדת את המהלך הזה שלו, זה אומר עליך יותר מאשר עליו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גבר נוגס בצלע על האש. ShutterStock
הנוסעת כתבה: "אין סיכוי שהבחור לידי אוכל מגש מלא של צלעות עם תוספות במטוס"/ShutterStock

"מטוס הוא המקום האחרון שבו תרצו לרדת על כזאת מנה"

בשלב הבא, הדיון עבר אל מראה המזון עצמו - אריזת קרטון עגמומית למראה שבו צלעות דביקות ולא מזמינות למראה, כמה צ'יפסים מפוזרים וגוש עיסתי (כנראה מזון עשוי תירס) שמכוסה בחמאה וגבינה.
היו גם מי שמיד בדקו מהיכן נרכש המזון וגילו כי מדובר במסעדת Frankie & Benny's של שדה התעופה בטקסס, המציעה מזון בסגנון אמריקני ואיטלקי. במקרה הזה, מדובר במנה של צלעות מעושנות ברוטב בר-בי-קיו. "הצלעות נראות כאילו בושלו בתנור. לא תודה", כתב אחד המגיבים ואחר הוסיף: "אני בספק אם מסעדת שדה התעופה עוסקת בעישון צלעות. צלעות בתנור בכלל לא שוות את הטרחה הזו. מטוס הוא המקום האחרון שבו תרצו לרדת על כזאת מנה. כשאתה אוכל צלעות - אתה צריך מרחב. אתה צריך לפרוס כנפיים ולעוף", סיים בהתפייטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully