וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשות קונספט בחו"ל - האפשרויות והבחירות שמומלץ לעשות

מוגש מטעם AIG

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 14:02

טיולי קונספט הם טיולים מאורגנים המתבססים על נושא מסוים או על תחביב כזה או אחר המהווה את נחלתם של כל הנרשמים לאותו הטיול

נופש בחו"ל. pexels,
נופש בחו"ל/pexels

אין אדם שלא אוהב לטוס לחו"ל ולהתפנק בחופשה מפנקת ביעד המועדף עליו. יחד עם זאת, מי שרוצה להוסיף לחופשה שלו ייחודיות, תמיד קיימת אפשרות לבדוק את האפשרות של טיולי קונספט - שהם למעשה טיולים מאורגנים המתבססים על נושא מסוים או על תחביב כזה או אחר המהווה את נחלתם של כל הנרשמים לאותו הטיול. חופשות שכאלו יכולות להיות סביב מגוון רחב של נושאים שונים וחשוב להיות מודעים לאפשרות הזאת לפני שמקבלים החלטה. אז רגע לפני שאתם בוחרים קונספט, בוחרים יעד ומסגרת טיול עושים ביטוח נסיעות ואורזים מזוודה להלן מספר אפשרויות שחשוב שתכירו:

חופשות למשפחות - ביקור בפארקי שעשועים

אם יש לכם ילדים צעירים ואתם מחפשים אחר חופשות אשר כוללות ביקורים בפארקי שעשועים, תשמחו לגלות שיש חברות אשר מציעות טיולים מאורגנים בקונספט הזה. הטיולים הללו יכולים מתקיימים לרוב ביעדים שונים לרוב באירופה וכוללים ביקורים במספר פארקי שעשועים גדולים וחווייתיים. יש טיולים אשר מתמקדים במדינה אחת ויש גם טיולים אשר כוללים ביקור במספר מדינות שונות. כמובן, שלפני שמקבלים החלטה כדאי לשים דגש על פרמטרים כמו: משך הטיול, מספר הפארקים בהם תבקרו, לאיזה גילאים הטיול מיועד וכיוצא בזה..

חופשות קולינריות - מטיילים ואוכלים

אם אתם חובבי מסעדות וקולינריה, תשמחו לגלות שחופשות קולינריות יכולות להוות כבחירה מושלמת בעבורכם. מדובר בחופשות אשר מתבססות על ביקורים במסעדות יוקרתיות ומדוברות ובחוויות סביב האוכל - סיורי טעימות ושווקים, ביקורים ביקבים ועוד.. ועוד.. כמובן, שכל טיול שכזה יכול לכלול תוכנית מעט אחרת וחשוב לבדוק את כל הפרטים לפני שמחליטים.

חופשות אומנותיות

אם אתם חובבי אמנות תוכלו למצוא חופשות וטיולים בקונספט המדובר. טיולים מהסוג הזה אמורים לכלול ביקור במוזיאונים, סיורי אמנות, היכרויות עם אמנים והקשבה לסיפורים, מסעות בעקבות אמנים מסוימים ועוד.. כמובן, שהחופשה יכולה להיות ביעדים שונים ולרוב, הטיול יודרך על ידי מדריך עם רקע מקצועי בעולם האמנות.

חופשות סביב השופינג

אם יש פעולה אחת שכמעט כל מי שטס לחו"ל, משקיע בה זמן היא כמובן פעולת השופינג. אז החדשות הטובות הן שחובבי (ובעיקר) חובבות השופינג, ישמחו לגלות שישנן חופשות שכל המטרה שלהן היא לתת מקום לתחביב הזה ולעשות שופינג. הטיולים הללו מתקיימים לרוב ביעדים אשר ידועים כמועדפים על חובבי השופינג. חופשות אלו יכללו ביקור במיטב חנויות המותגים הגדולים, ביקורים בקניונים המרשימים, בשדרות המעצבים ועוד.. לרוב החופשות יכללו גם שירותים נלווים כמו ליווי וסטיילינג, ביקור בתערוכות ובמוזאונים מעולם האופנה שונים ועוד..

חופשות צילום

אם אתם אוהבים לתעד בין עם המצלמה ובין עם הטלפון החכם, תוכלו למצוא את מקומכם בטיולים שהקונספט שלהם הוא צילום. חופשות אלו יכולות להיערך ביעדים שונים בעולם, לכלול צילומי עיר וצילומי טבע, להיות מיועדות עבור חובבי צילום או עבור צלמים מקצועיים ועוד..

איך לבחור חופשה מתאימה?

מעבר לקונספט של הטיול, ההמלצה היא לשים דגש על פרמטרים נוספים אשר יאפשרו לכם קבלת החלטה נכונה ובין היתר:

· יעדים מועדפים - אם יש לכם העדפה לבקר ביעדים מסוימים, ההמלצה היא לנסות אם יש אפשרות לחופשה שהיא גם בקונספט המבוקש וגם ביעד הרצוי - מה שיבטיח את החופשה המושלמת.

· מה החופשה כוללת - החופשה היא לרוב קונספט של טיול מאורגן וחשוב שתבדקו מה החופשה כוללת בתוכה: מלונות, אוכל, טיסות, העברות ועוד - למעשה, המטרה תהיה לדעת מה אתם מקבלים בתמורה לכספכם.

· מחיר - כמובן, שגם למחיר החופשה יהיה השפעה על הבחירה - יחד עם זאת, כדאי שתבדקו מה אתם עתידים לקבל בתמורה לכספכם.

מוגש מטעם AIG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully