וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אי החתולים שמעתם? מצאנו את חמשת האיים הכי מיוחדים ביפן

בשיתוף פגסוס

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 15:09

באי אאושימה יש יותר חתולים מתושבים, בסאדו היסטוריה מרתקת ובאישיגאקי כמה מהחופים היפים בעולם. מחפשים טיול יוצא דופן בארץ השמש העולה? הכתבה הזו בשבילכם

אי אאושימה, יפן. ShutterStock
אי אאושימה, יפן/ShutterStock

מה עוד אפשר לכתוב על יפן שעוד לא נכתב? אחת המדינות הכי מיוחדות בעולם, שמושכת מדי שנה מיליוני מבקרים, מציעה חוויה יוצאת דופן למבקרים בה, בין אם בטיול מאורגן בדומה לטיולים שמאורגנים על ידי חברת פגסוס או בטיול עצמאי. אלא שמלבד הבירה טוקיו והערים הפופולריות אוסקה וקיוטו, ליפן יש עוד הרבה מה להציע, כולל אינספור איים ייחודיים.

מתכננים טיול קצת אחר ביפן? קבלו חמישה איים מיוחדים שיהפכו את הביקור הבא שלכם בארץ השמש העולה ליוצא דופן.

אי יאקושימה, יפן. ShutterStock
אי יאקושימה, יפן/ShutterStock

יאקושימה (Yakushima)

יאקושימה הוא אחד האיים הכי מיוחדים ואהובים בכל יפן, ששימש כהשראה לסרט האגדי הנסיכה מונונוקי. האי, שהיה לאתר מורשת עולמית הראשון ביפן, מלא בנופים ירוקים, יערות קסומים, עצי ארז רבים ותושבים חביבים, הידועים ביכולות הגילוף המרשימות שלהם. בנוסף, ניתן למצוא בו גם מעיינות חמים טבעיים, מפלי מים רבים, פסגות הרים סלעיות ואפילו חוף ים המשמש כאתר קינון הצבים הגדול ביותר ביפן.

באי יאקושימה לא חסר מה לעשות; הוא מלא במסלולי הליכה ירוקים, אזורים כפריים ונופים עוצרי נשימה, וניתן למצוא בו את עצי היקוסוגי (Yakusugi) המפורסמים, כולל ג'ומון סוגי (Jomon-sugi), אחד העצים היותר מפורסמים בכל יפן, שהגיל המשוער שלו הוא 7,000 שנה. מלבד זאת, באי גם כפר אקולוגי מרשים שבו ניתן ללמוד על ההיסטוריה העשירה של יאקושימה, עם מיצגים אומנותיים שונים ואפילו סרט מסקרן.
האי יאקושימה הוא גם גן עדן לפודיז; ניתן למצוא בו מגוון רחב של מסעדות מעולות, כולל כאלו המגישות אוכל יפני אותנטי כמובן, וגם סצינת חיי הלילה המקומית נחשבת לתוססת, כולל ברים צבעוניים, פאבים ומועדוני לילה.

טיול מאורגן ליפן - מידע נוסף באתר פגסוס טיולים מאורגנים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אאושימה (Aoshima)

ברחבי העולם ישנם לא מעט איים מיוחדים ומגוונים, שחלקם נמצאים ביפן. אחד מאותם איים הוא האי אאושימה, הידוע גם בכינויו אי החתולים - אי שקט, קטן ומסקרן במיוחד, שמתאים בעיקר לחובבי חתולים.
האי משמש כביתם של מאות חתולים ומספרם עולה על תושבי האי (ישנם שמונה חתולים על כל תושב) שמקבלים בגרגור ואהבה כל תייר שמגיע לבקר אותם. מלבד חתולים רבים וחביבים, באי ניתן למצוא גם מקדש עתיק ויצירות שונות, הקשורות, כמובן, לחתולים.

מלבד חתולים רבים וחביבים, באי הקסום הזה ניתן למצוא גם את מקדש האושימה, הידוע גם בכינוי "מקדש האהבה". על פי היפנים, למקדש כוחות מיוחדים, וכל מי שנכנס אליו מתאהב באדם שלצידו בין רגע. זו כנראה אחת הסיבות שזוגות צעירים רבים ולא מעט רווקים פוקדים את המקדש המיוחד הזה לכל אורך השנה.

טירת שורי, אוקינאווה, יפן. ShutterStock
טירת שורי, אוקינאווה, יפן/ShutterStock

אוקינוואה (Okinawa)

האי אוקינאווה - האי הגדול ביותר בארכיפלג שנקרא גם הוא אוקינאווה, נמצא במרחק שלוש שעות טיסה בלבד מטוקיו ונחשב גם לאי הגדול והמוכר ביותר מבין כל האיים הטרופיים של יפן. הוא משלב תרבות, היסטוריה ונופים מרהיבים, יחד עם חופים ואינספור אטרקציות מהנות (מומלץ לבקר בחוף המלאכותי אמרלד, שנחשב לאחד החופים היפים באזור). ניתן למצוא באי אתרי מורשת רבים, טירות, מבנים היסטוריים ואוכל ייחודי לאי, שקשה למצוא במקומות אחרים ביפן. האי נחשב גם לגן עדן עבור חובבי צלילה, הודות לצבי הים הרבים וכרישי הלווייתנים המפורסמים.

אחד המקומות הכי מיוחדים באוקינאווה הוא ללא ספק טירת שורי (Shuri Castle), שנהרסה בשנת 1945 בעקבות מלחמת העולם השנייה ונפתחה מחדש בתחילת שנות ה-90. היא נחשבת לאחד האתרים הכי פופולריים באי ובעבר הוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית. מלבד הטירה הייחודית, באי גם נמצא האקווריום הגדול ביותר ביפן, בו ניתן למצוא כרישים, דגים ייחודיים ומגוון רחב של יצורים ימיים.

רבים טוענים שהאוכל הטוב ביותר ביפן נמצא באי, ומלבד סושי ובשרים מעולים, במסעדות המקומיות ניתן למצוא מנות אותנטיות, לצד מנות פיוז'ן חדשניות של כמה מהשפים הטובים ביותר במדינה.

אי סאדו, יפן. ShutterStock
אי סאדו, יפן/ShutterStock

סאדו (Sado)

לאי סאדו, מהאיים הגדולים ביפן, היסטוריה מרתקת ועשירה. מכרה הזהב הנושא את שמו של האי נחשב היה למכרה הזהב הפורה ביותר בכל יפן, שייצר כחצי טון זהב בשנה, זאת בנוסף לכסף ונחושת. כיום משמש המכרה כמרכז מבקרים, אליו מגיעים מאות אלפי תיירים בכל שנה. מעבר למכרה הזהב המפורסם, באי סאדו גם מורשת תרבותית עשירה ופסטיבלים צבעוניים רבים ובעבר הוא שימש כבית כלא לגולים יפנים וביניהם הקיסר ג'ונטוקו, ששרידיו נמצאים במאוזוליאום השוכן במקום.

האי מציע גם שלל אטרקציות ימיות מהנות, לרבות שיט בקיאקים, צלילות והפלגות ולא מומלץ לוותר על שייט באמבטיית עץ מקומית, ששימשה את הדייגים היפנים לפני שנים רבות. בנוסף, באי גם מוזיאון מיוחד שמגולל את ההיסטוריה שלו, עם מיצגים שונים, בובות מרשימות ומידע מעשיר.

סאדו מתאים לכולם - מזוגות צעירים שמחפשים הרפתקאות וסצינת חיי לילה תוססת ועד למשפחות עם ילדים, שמחפשות נופים מרהיבים, טיולים מהנים ואטרקציות מובילות.

האי אישיגאקי יפן. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
האי אישיגאקי יפן/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

אישיגאקי (Ishigaki)

האי אישיגאקי נחשב לאחד האיים הכי פופולריים ביפן בזכות החופים המרהיבים שבו ומפרץ קאבירה המפורסם. חופי הים באי מזכירים חופים אקזוטיים, וכוללים חול לבן ורך מיוחד, מים בצבע טורקיז ונופים עוצרי נשימה. באי האהוב לא מעט אטרקציות, ובראשן מפרץ קאבירה, שנראה כאילו נלקח מתוך גלויה.

בדומה לאיים אחרים ברשימה, באישיגאקי גם חיי לילה תוססים, מסעדות מעולות ולא מעט גלריות מיוחדות של אמנים מקומיים. ניתן למצוא בו גם אתרי צלילה רבים, חופים מרשימים ואפילו מערה ייחודית במינה, שנוצרה על גבי שונית אלמוגים לפני יותר מ-200,000 שנה.

באישיגאקי גם לא מעט אזורי קניות עבור חובבי השופינג - מקניונים ועד לשווקים מקומיים, המציעים פריטים מיוחדים, עתיקות ואפילו אוכל רחוב מנחם וטעים.

הכתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל - כחלק ממטרתה לקידום ההיכרות עם תרבויות העולם והעשרת הידע.

בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully