וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטיש איירווייס עושה היסטוריה: כל צוות הטיסה היה שחור

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 8:27

הטייסים, הדיילים והדיילות, אנשי צוות הקרקע, הצוותים הטכניים, הצוותים המטפלים בכבודה - כל אלו היו שחורים, בטיסה היסטורית שעשתה את דרכה מלונדון לברבדוס

מטוס איירבוס A350-1000 של בריטיש איירווייס/יח"צ בריטיש איירווייס

חברת התעופה הבריטית בריטיש איירווייס עשתה בימים אלו היסטוריה, לאחר שביצעה טיסה שבה כל אנשי הצוות היו שחורים: הטייסים, הדיילים והדיילות, אנשי צוות הקרקע, הצוותים הטכניים, הצוותים המטפלים בכבודה ועוד.

ציון דרך חשוב זה התרחש ב-8 בפברואר בעת טיסה סדירה של החברה מלונדון לברבדוס שבאוקיינוס האטלנטי. הנוסעים היו עדים לאירוע חשוב זה רק כאשר החלו לעלות לטיסתם, מספר BA255.

טיסה של בריטיש איירוייז עם צוות שחור בלבד. טוויטר, צילום מסך
כל אנשי הצוות היו שחורים. טיסת ABC של בריטיש איירווייס החודש/צילום מסך, טוויטר

ויש גם שם לטיסה: All Black Crew

במקור, בריטיש איירווייס קיוותה להפעיל לראשונה את הטיסה הזו (שכבר זכתה לכינוי טיסת ABC (ראשי התיבות של All Black Crew) בחודש אוקטובר 2022, אך בשל בעיה מבצעית שגרתית, כמו גם בעיית כוח אדם שהתעוררה, נדחה האירוע לתחילת שנה זו.

הטיסה אורגנה על ידי קבוצת עובדים בחברת התעופה המכונה BeME במטרה לציין את התרומה של אנשי צוות שחורים להצלחת חברת התעופה ולהביא את התרומה הזו אל קדמת הבמה. נוסף על כך, בקבוצת העובדים קיוו כי טיסה מיוחדת זו תדגיש את המגוון הנרחב של המשרות השונות של ענף התעופה, הזמין לעובדים המגיעים מרקעים מגוונים.

עם זאת, בעוד שבריטיש איירווייס חוגגת את הצלחת הטיסה הזו, הרי שחברת התעופה גם מכירה בכך שיש לה עוד כברת דרך בנושא.

עוד בוואלה!

דייל בריטיש איירוויס לנוסעים שירדו בנתב"ג: "תודה ולכו להז...."

לכתבה המלאה

שוברים מחסומים

בהצהרה שפרסמה החברה נכתב כי "אנו גאים לתמוך בקבוצת BeME ובארגון הטיסה הזו, הראשונה מסוגה של בריטיש איירווייס. אנו חוגגים את התרומה שהעמיתים השחורים שלנו תורמים לחברת התעופה ומדגישים עד כמה חשובים הייצוג והמודלים לחיקוי בכל הקשור בהגדלת הגיוון. יש לנו עוד מלאכה רבה, וכחלק מאסטרטגיית BA Better World שלנו, אנו יוצרים תוכניות לגיוון ובונים שותפויות עם קבוצות כמו Fantasy Wings (תוכנית בריטית שמטרתה לשלב מיעוטים אתניים בענף התעופה במדינה), כדי לסייע בשבירת מחסומים ולהבטיח שקבוצות שאינן מיוצגות דיין יוכלו לקבל גישה להזדמנויות המרגשות שזמינות להן בענף התעופה", נמסר מחברת התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully