וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל תקלה טכנולוגית: לופטהנזה קרקעה את כל טיסותיה בעולם

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 14:18

חברת התעופה הגרמנית, שמפעילה גם את אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס וסוויס, קרקעה את כל טיסותיה בעולם היום, לאחר שנזק למערכת כבלי הפס הרחב של חברת התקשורת "דויטשה טלקום" גרם לבעיות טכנולוגיות

בווידאו: מטוס של "ישראייר" עם 160 נוסעים נחת נחיתת חירום בנתב"ג עקב תקלה/מד"א

חברת לופטהנזה קרקעה את כל טיסותיה בעולם היום (רביעי), לאחר שנזק למערכת כבלי הפס הרחב של חברת התקשורת "דויטשה טלקום" גרם לבעיות טכנולוגיות נרחבות.

דובר לופטהנזה אמר, שהבעיות משפיעות על מערכות הקרקע של החברה, כולל פעולות הצ'ק-אין. כתוצאה מהתקלה, מסיטה בקרת התעבורה הגרמנית את הנחיתות מפרנקפורט, הבסיס המרכזי של לופטהנזה, כדי למנוע הצפת נוסעים. לא ברור כמה זמן ייקח לתקן את בעיות הטכנולוגיה שנוצרו.

מרכז תפעול הטיסה העולמי של לופטהנזה ממוקם בפאתי נמל התעופה של פרנקפורט. הנזק לקישורי תקשורת למתקן עלול לגרום לבעיות במערכות טכנולוגיות קרקעיות של החברה ברחבי העולם. לופטהנזה אישרה בציוץ כי הבעיות נגרמו מעבודות בנייה באזור פרנקפורט. טיסות מנותבות לנמלי תעופה אחרים בגרמניה, כולל נירנברג, קלן ודיסלדורף.

לא ידוע כמה זמן יקח לתקן את התקלה

דובר דויטשה טלקום, פיטר קספול, אמר כי מאז יום שלישי נפגעו ארבעה כבלי סיב פס רחב במסילת רכבת של דויטשה באן. הכבלים נפגעו מקידוחי בטון, במהלך עבודה שלא הוזמנה ולא בוצעה על ידי דויטשה טלקום. החברה כבר תיקנה שניים מהכבלים ועדיין עובדת על האחרים. קספול אמר שדויטשה טלקום לא תוכל לומר מיד כמה זמן ייקח לסיים את התיקונים.

בסך הכל, ללופטהנזה יש כ-700 מטוסים, מה שהופך אותה לחברת התעופה הגדולה באירופה לפי גודל הצי. חברות התעופה שתחתיה כוללות את המותג בעל השם שלה ואת חברות הדגל הלאומיות אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס וסוויס. החברה מפעילה גם חברת לואו-קוסט תחת המותג "Eurowings" וכן מותגים קטנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully