וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-199 דולר: סאן דור פותחת קו טיסות לאיסטנבול

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 15:34

סאן דור מקבוצת אל על הכריזה היום על פתיחת קו טיסות לאיסטנבול. הטיסה הראשונה מזה 16 שנה צפויה לצאת בסוף מרץ, זאת לאחר שישראייר תחל לטוס ליעד כבר ביום חמישי השבוע

בווידאו: אתרי תיירות מובילים באיסטנבול/צילום: רויטרס

סאן דור, מקבוצת אל על, הכריזה היום (שלישי) על חידוש הטיסות לטורקיה לקיץ 2023, זאת אחרי 16 שנה של הפסקה.

סאן דור תפעיל 4 טיסות שבועיות לאיסטנבול בימים ראשון, שני, חמישי ושישי. טיסת הבכורה לאיסטנבול תצא ב-30 במרץ 2023 והטיסות יופעלו עד ה-27 באוקטובר 2023. מכירת הכרטיסים תחל היום, 14.2.2023, כאשר מחיר השקה לכרטיס במחלקת תיירים, לא כולל כבודה והושבה (Lite), יעמוד על 199 דולר. סאן דור תפעיל את הטיסות במטוסי ה- 739 של אל על הכוללים גם מושבי מחלקת עסקים. מושבים אלה יוצעו לנוסעים שרכשו כרטיס במחלקת תיירים כשירות מושב מועדף בתוספת תשלום. רוכשי כרטיס טיסה מסוג FLEX וחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ממעמד GL ומעלה יוכלו ליהנות מהשירות ללא עלות, בכפוף למדיניות אל על ומועדון הנוסע המתמיד.

עם זאת, ישראייר תחל לטוס ליעד הטורקי כבר השבוע, ותהיה חלוצת הטיסות לאיסטנבול שיופעלו שוב על ידי חברות תעופה ישראליות. גם ארקיע תקדים את סאן דור, ותטוס ב-26 בפברואר ליעד.

איסטנבול. frantic00, ShutterStock
איסטנבול. הטיסות של החברות הישראליות חוזרות/ShutterStock, frantic00

חידוש הטיסות - בעקבות התחממות היחסים בין טורקיה לישראל

חידוש הטיסות התאפשר על רקע התחממות היחסים בין טורקיה לישראל, הסדרת הטיסות בין שתי המדינות ולאור הביקוש הגובר של הקהל הישראלי.

קו הטיסות החדש הושק בטקס חגיגי בביתן של חברת סאן דור במסגרת כנס IMTM בתל אביב, במעמד שר התיירות מר חיים כץ ובהשתתפות שגריר טורקיה בישראל Mr. Sakir Ozkan Torunlar, מנכ"לית אל על דינה בן-טל גננסיה ומנכ"ל סאן דור גל גרשון.

לדברי גל גרשון, מנכ"ל סאן דור: "לאחר שבשבוע שעבר הוצאנו את טיסת הסיוע הראשונה לטורקיה, אנו נרגשים היום להכריז על חידוש קו הטיסות של הקבוצה לאיסטנבול, טורקיה, יעד אהוב על הקהל הישראלי. איסטנבול היא עיר תוססת מלאת קסם המציעה שווקים ססגוניים, מרכזי קניות מפוארים מסעדות טרנדיות וחיי לילה שוקקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully