וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושבים? טונה, תמיר גרינברג ונועה קירל יופיעו בפסטיבל מוזיקה באילת

בשיתוף מלונות דן

9.2.2023 / 15:25

שלושת האמנים המובילים יגיעו לעיר הדרומית בתחילת מרץ במסגרת פסטיבל PURIMUSIC במלון דן באילת: "כולם ירגישו כאילו הם יושבים בשורה הראשונה". כמה עולה חבילה ומה לגבי ילדים? הכול בפנים

נועה קירל במצעד הנוער הגאה בניו יורק. Roy Rochlin, GettyImages
מגיעה לאילת. קירל/GettyImages, Roy Rochlin

שלושה מהאמנים המובילים בישראל, טונה, תמיר גרינברג ונועה קירל, יופיעו בפורים הקרוב בפסטיבל PURIMUSIC שייערך במלון דן אילת, בין התאריכים 6-9.3.23, ימים שני-חמישי (שלושה לילות).

דן אילת. יח"צ,
דן אילת/יח"צ

במסגרת הפסטיבל שיתקיים במהלך חג הפורים, ייהנו אורחי מלון דן אילת משלוש הופעות חיות; מופע אנרגטי של חיית הבמה, הראפר טונה, הופעה מיוחדת של תמיר גרינברג, זוכה התוכנית "הכוכב הבא" וכן הופעה של נציגת ישראל לאירוויזיון, הזמרת נועה קירל.

"מלונות דן מעניקה לאורחיה תכנים מגוונים במלונות הרשת, שחלקם הוא פסטיבלי מוזיקה בשיתוף עם האמנים המובילים בארץ", אמרה טלי קידר, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל במלונות דן. "לאור הביקושים הגבוהים לפסטיבל המוזיקה שיתקיים בחודש פברואר באילת החלטנו לקיים פסטיבל נוסף במהלך חופשת פורים והפעם עם שלוש הופעות אטרקטיביות לכל המשפחה בכל ערב".

"רצינו לדבר גם למשפחות וגם לבודדים וזוגות", הוסיפה טלי. "אלו הופעות חגיגיות במיוחד שמתאימות לפורים. אנחנו תמיד משתדלים להביא את הטוב ביותר והאיכותי ביותר לאורחים שלנו, ומקפידים לתת חוויה הוליסטית של 360. אנחנו עושים את זה לא מעט בשנים האחרונות - מגוון אירועי מוזיקה ואוכל ופסטיבלים חגיגיים עם האמנים הגדולים ביותר בארץ, כדי לתת את החוויה המושלמת לאורחים שלנו".

חדר טראס במלון דן אילת. יח"צ,
חדר טראס במלון דן אילת/יח"צ

מלבד ההופעות החיות, במלון דן יערכו לאורחים קבלת פנים חגיגית עם ההגעה למלון, הכוללת כיבוד ושתייה ולא מעט הפתעות נוספות, זאת בנוסף לתשורה שתחכה לאורחים בחדרים. בנוסף, ייערכו מגוון פעילויות לילדים, כמו הפעלות שונות ופעילויות יצירה במועדון הילדים. "הפסטיבל החגיגי מיועד הן למשפחות, הן לבודדים והן לזוגות שרוצים ליהנות מסוג של הופעה פרטית ואינטימית. יורדים מהחדר ישירות להופעה וכולם ירגישו כאילו הם יושבים בשורה הראשונה".

מחירים לחברי מועדון e-Dan:

• עלות החבילה לזוג לשלושה לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר היא החל מ-4,232 ₪ והיא כוללת את כל התוכן המוצע במסגרת החבילה. מחיר מיוחד לילד בחדר הורים: 92 ₪ ללילה (עד שני ילדים בחדר הורים). החבילה היא למינימום שלושה לילות.

** חברי מועדון e-Dan צוברים כסף בהזמנת חופשה, למימוש בכל זמן ובכל מלון של רשת מלונות דן.

לפרטים נוספים והזמנות>>

בשיתוף מלונות דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully