וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסה להשתכשך ליד המפל, ואיבדה את התחתונים

12.2.2023 / 0:06

תיירת בג'מייקה החליטה להיכנס קרוב מאוד למפל בנהר מפורסם, אלא שכמה שניות אחרי שהתקרבה אליו קלטה שנשארה בלי חצי מהביקיני שלה. התגובות ברשת היו סוערות כמו המים

הביקיני שלי נפל במפל/Tiktok / katiewaltham

היא רצתה לרדוף אחרי המפלים, אבל במקום זה הם רדפו אחרי התחתונים של הביקיני שלה - ככה הגדירו בניו יורק פוסט את מה שקרה לקייטי וולטהאם. קייטי נפשה בג'מייקה כשהיא החליטה לצלם סירטון שלה נכנסת מתחת למפל בנהר דאן. מה שהיא לא ציפתה לו זה שהמפל בעל הזרם החזק יקח בקלות את החלק התחתון שלבשה.

בסירטון בן 23 שניות נראת וולטהאם נכנסת לתוך שטף של מים לבנים לפני שהיא משתכשכת כמה שניות, ונראית בהלם. "כשאת מאבדת את התחתון של הביקיני שלך בביקור במפלי דאן ריבר", כתבה בת ה-27 בסירטון הקצר שנצפה תוך כמה ימים עשרות אלפי פעמים. אמנם לא מספר גבוה מדי, אבל החשיפה שיש לוולטהאם לפני כן הייתה קטנה עוד יותר ואין ספק שאחרי הסירטון הנוכחי והפירסום בתקשורת, היא תקבל הרבה יותר.

זה מה שקרה לה

@katiewaltham When you lose your bikini bottoms in one of the water falls at Dunns River.. ??‍♀️ #fyp #foryou #ohno #jamaica #dunnsriverfalls ♬ Oh No - Kreepa

עוד תיירות שתיעדו פדיחות
התיירת רצתה להצטלם עם קוף - והוא הוריד לה את השמלה

תיירת טיפסה על הסמל הכי קדוש במקסיקו, וזה מה שקרה לה

חלק גדול מהתגובות בטיקטוק היו בעיקר שאלות לגבי התחתונים האבודים: "מה עשית בלי התחתונים?", תהתה משתמשת אחת והוסיפה: "אני מפחדת מהסיטואציה הזאת, אני נוסעת למקום כזה בשבוע הבא". משתמשת אחרת הציעה: "פשוט תלבשי בגד ים שלם". קייטי מצדה לא הגיבה ולא סיפרה מה קרה לאחר מכן.

  • עוד באותו נושא:
  • מפל
  • בגד ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully