וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קימbearלי קרדשיאן": הדוב השחור שסחט 400 סלפיז ממצלמת התנועה

31.1.2023 / 0:13

מצלמה שהותקנה בקולורדו כדי לאתר חיות בר משכה את תשומת ליבו של דב שחור עצום שחג סביב המצלמה בתנוחות שונות וצילם 400 מתוך 580 תמונות בסך הכול. הגולשים התמוגגו

מצלמות בבולדר מתעדות דובים, צבאים וחיות בר אחרות/bouldercolorado.gov

בקולורדו הסלעית הוצבה מצלמה מיוחדת שעובדת על חיישני תנועה ומטרתה לעקוב אחרי האיילים, הנשרים וחתולי הבר למיניהם שחיים באזור. אלא שהמצלמה הזו משכה דווקא את תשומת ליבו של דוב שחור וגדול, שהתהלך בסביבתה וסחט ממנה יותר מ-400 תמונות בתנוחות שונות.

הדובים בדרך כלל מעבירים את חודשי החורף במאורות שלהם, מה שנקרא שנת החורף הארוכה בין החודשים דצמבר למרץ. הדב הזה לא הפר את שנת החורף שלו בשביל הצילומים משום שהתמונות האלו אמנם אותרו רק כעת אבל צולמו בנובמבר האחרון, כאשר מתוך 580 התמונות שתועדו במצלמה הזו - 400 היו של הדב.

דוב צילם את עצמו במצלמה. bouldercolorado.gov, צילום מסך
קרדשיאנס של הדובים/צילום מסך, bouldercolorado.gov

הדוב הפך לכוכב רשת של ממש, כשהרבה אנשים התלהבו מהתמונות שלו. אחד העוקבים כתב שלמרות שמין הדב לא ברור, אם מדובר בנקבה אז כדאי לקרוא לו "Kim-bear-ly Kardashian!". המטאורולוג פול מאטדין תהה: "לא ברור למה הדב הזה רצה כל כך הרבה תמונות".

והוא לא לבד
הקוף צילם סלפי - וזה הרס את חייו של בעל המצלמה
מפתיע: צפו מה קורה כשדוב בולע מצלמה עובדת

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

המצלמות האלו מותקנות בדרך כלל במקומות עם תנועה ערה שיש בהם סיכוי רב יותר למצוא חיות בר. "לפעמים אנחנו שמים מצלמות במקומות שאנחנו חושבים שיש סיכוי לפגוש שם דובים אמריקאים או דובים שחורים", אמר כריסטיאן נונייס, האקולוג במקום, "המצלמות הללו עוזרות לנו ללמוד אלו חיות נמצאות שם ומה הרגלי המחייה שלהן במשך היום, שבוע או אפילו שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully