וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון אחוזת אוהלו עבר שיפוץ ומציע חדרים ב-465 שקל ללילה

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 17:05

המלון ההיסטורי בדרום-מערב הכנרת, עבר שיפוץ במסגרתו חודשו החדרים הלובי, הקבלה ושבעה אולמות כנסים. בנוסף, תפריט חדש מוצע לאורחים, שעליו אחראי השף עומאר חליל, המשלב אוכל בדואי-מסורתי ומטבח גלילי. והמחיר? ממש לא יקר

הכינרת, 6 באפריל 2022/צילום: טלי בר, איגוד ערים כינרת

מלון אחוזת אוהלו ההיסטורי, השוכן באחת מנקודות התיירות האטרקטיביות בישראל, בין נופי הכנרת והרי הגולן, עבר שיפוץ והליך התחדשות נרחב בחדרים מפנקים ומשופצים, בלובי, בקבלה ובשבעה אולמות כנסים ששופצו ועוצבו בהתאם לסביבה הכפרית שמאפיינת את המקום.

המלון, ששימש בעבר כאכסנייה חינוכית, מציע כיום אירוח כפרי באווירה פסטורלית ומספק אפשרויות לינה ומרכז כנסים לאנשי עסקים, למטיילים, לזוגות ולמשפחות במחירים אטרקטיביים.

תפריט חדש מוצע לאורחים, כחלק ממהלך השיפוץ וההתחדשות. התפריט שעליו אחראי שף המלון עומאר חליל, משלב אוכל בדואי-מסורתי ומטבח גלילי. בין השאר, מנות אוריינטליות ומעניינות המתבססות גם על הגידולים החקלאים באזור.

מלון אחוזת אוהלו. איה בן עזרי,
נוף מהמרפסת/איה בן עזרי
מלון אחוזת אוהלו. איה בן עזרי,
עיצוב המרפסת במלון אחוזת אוהלו/איה בן עזרי

"הפרויקט שאב השראה מהכנרת"

האדריכל ומעצב הפנים שעיצב את המלון, גיא וולפמן, מספר: "הפרויקט שאב השראה מהכנרת ומהנופים הסובבים את מלון 'אחוזת אוהלו'. האתגר היה ליצור עיצוב אקלקטי, מודרני עם נגיעה כפרית. התחושה של הטבע, העוטפת את המלון באה לידי ביטוי גם בפרטים כגון טקסטורת הטפטים ועיצוב הרהיטים. העיצוב החדש של אולמות הכנסים והאירועים, מתכתב עם עיצוב המלון והחוץ והופך לחלק ממנו".

המלון הינו חלק מהיצע תיירותי אזורי של מרכז התיירות - ארץ כנרת - הכולל אטרקציות, מסעדות, סיורים, חניונים על שפת הירדן וחנות תמרים הגדולה בישראל: "תנובת כינרת".

חדר דלוקס במלון אחוזת אוהלו. איה בן עזרי,
חדר דלוקס מלון אחוזת אוהלו/איה בן עזרי
מלון אחוזת אוהלו. איה בן עזרי,
חדר שינה במלון/איה בן עזרי

פחות מ-500 שקל ללילה

מחיר לינה שמצאנו באתר המלון היום (ראשון) עומד על 465 שקלים ללילה לזוג, כולל ארוחת בוקר. בסוף השבוע מצאנו לילה ב-776 שקלים לזוג.

אורחי המלון יכולים ליהנות בעלויות של 40 ₪ למבוגר ו-35 ₪ לילד (מעל גיל 3) מאטרקציות מקומיות, כמו טיול עששיות מיוחד ומסתורי בו המשתתפים מפעילים את החושים ומסיימים בתצפית מדהימה על הכנרת, סיור במטע התמרים של קיבוץ כנרת, טיול שקיעה מודרך במורד הירדן, טיול מודרך בג'ונגל של הכנרת, שבת ישראלית, טיולי מורשת בבית נעמי שמרף בתחנת הרכבת ההיסטורית בצמח ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully