וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר ישראלי או בינלאומי: איפה הכי כדאי להזמין טיסה ומלון?

בשיתוף max

2.2.2023 / 13:44

למה כדאי יותר להזמין נופש באתר אינטרנט ישראלי מאשר באתר בינלאומי? עם איזה כרטיס אשראי תצברו הכי מהר נקודות לטיסה חינמית? מומחה נסיעות עושה סדר ומדגיש מה חשוב לוודא לפני שמזמינים טיסה

חופשה משפחתית. ShutterStock
אז מדוע כדאי להזמין חופשה באתר ישראלי?/ShutterStock

אם פעם כדי להזמין טיסה, מלון או חבילת נופש היינו יוצאים מהבית, נכנסים לסוכנות נסיעות ויושבים מול סוכן - כיום אנו עושים זאת בעצמנו, מבלי לקום מכיסא המחשב. האינטרנט מציע אין ספור אתרי הזמנת טיסות ומלונות ולנו רק נותר לבחור באיזה מהם להזמין את החופשה הבאה שלנו.

אז איך באמת בוחרים? אתרי הזמנות מכל העולם מתחרים על הקליק שלכם ועל הכיס שלכם, ההיצע רחב וכל אחד מהם מבטיח את הדילים הטובים ביותר ומחירי מבצע שיישארו בתוקף רק אם תלחצו "אישור" בחמש הדקות הקרובות (זה לא באמת כך, אבל זה מה שהם רוצים שתחשבו).

לעוז גור, מנכ"ל חברת move המפעילה את אתר SKYMAX מבית max יש עצה טובה איך להתחיל: קודם כל, לבחור באתר ישראלי. הסיבות לכך הן רבות. הראשונה היא שזה אתר שיהיה בשפתכם, כך שיהיה לכם קל יותר לא לפספס דקויות, ניואנסים ו"אותיות קטנות" שיכולות לשנות את האטרקטיביות לכאורה של העסקה המוצעת.

סיבה נוספת היא שאתר ישראלי כפוף לחוק הגנת הצרכן, בעוד שאתר בינלאומי - לא. המשמעות היא גדולה: אתר הכפוף לחוק מחויב לבטל הזמנה ולהחזיר את התשלום עליה עד 14 יום לאחר ביצועה (כל עוד לא מדובר על פחות משבוע לפני ההמראה). כך שאם קרתה תקלה ויש שינוי בתוכניות, שאינו מאפשר לצאת לחופשה שקבעתם, בעוד בהזמנה באתר הבינלאומי כספכם ירד לטמיון, הרי שבאתר הישראלי תוכלו "לעשות רוורס" ולבטל את העסקה מבלי להינזק כספית. "מדובר ביתרון גדול לעומת אתרי ההזמנות הבינלאומיים", מדגיש גור.

עוד יתרון הוא שירות הלקוחות. בחלק ניכר מאתרי ההזמנות הבינלאומיים אין כלל שירות טלפוני והלקוח נאלץ להסתפק בצ'ט או באי-מייל - שגם הם מתנהלים בשפה האנגלית ופעמים רבות בצורה איטית ומסורבלת. אתר ההזמנות הישראלי, לעומת זאת, יספק לכם שירות בעברית בכל דרכי התקשורת, כולל טלפון. "ומעבר לכך - שירות לקוחות ישראלי מכיר היטב את צרכיו של הלקוח המקומי", מוסיף גור. "הוא יכול להבין טוב יותר את בעיותיו ולסייע לו בשורה של נושאים הייחודיים לנו, כגון ויזות לארצות שונות, העומס בנמל התעופה בן גוריון ועזרה מול חברות התעופה".

יתרון נוסף הוא החלוקה לתשלומים. בעוד שבאתר בינלאומי אין כל אפשרות לעשות זאת, באתר הישראלי ניתן לחלק את התשלום לתקופות קצרות או ארוכות, בהתאם לנוחיותכם. באתר SKYMAX למשל, כשרוצים להזמין טיסה, מלון או חבילה העולים יותר מסך נקודות הקרדיט הזמינות לניצול, ניתן להשלים את היתרה בתשלום כספי ואותו לחלק לעד שלושה תשלומים ללא ריבית.

וכשמדובר בעלויות חשוב גם לדעת שאתרים בינלאומיים מציגים פעמים רבות מחיר שנראה אטרקטיבי, אך בסוף תהליך ההזמנה מתברר שיש להוסיף לו עוד תשלומים ועמלות שונות שהופכים אותו להרבה פחות אטרקטיבי. גם את עמלת ההמרה יש לקחת בחשבון: הוצאה של 500 דולר או יורו לא תשתקף בחשבון הוצאות האשראי שלכם בדיוק לפי השער היציג של המטבע הזר, אלא לפי השער פלוס עמלת ההמרה (המשתנה) שלוקחת חברת האשראי. באתר ישראלי החיוב הוא מראש בשקלים, לא משתנה בהתאם לכרטיס והלקוח יודע בדיוק כמה הוא משלם.

אבא, אמא וילדה בנמל תעופה לפני חופשה. ShutterStock
אבא, אמא וילדה בנמל תעופה לפני חופשה/ShutterStock

עם נקודות SKYMAX ניתן להגיע לטיסה החינמית הרבה יותר מהר

לקוחות כרטיס האשראי SKYMAX מבית max זוכים לא רק להזמין טיסה, מלון או נופש באתר דובר עברית, אלא לקבל את אלו בחינם. הם מבצעים את קניותיהם באמצעות הכרטיס וצוברים נקודות בצורה משתלמת מאוד: על כל 160 שקלים, שמוציאים בכרטיס נצברת נקודה אחת להזמנת טיסה ששווה 1 ש"ח. כלומר: הוצאה של 4,800 בכרטיס תזכה ב-30 נקודות על אותו חודש. בכרטיסים מתחרים, לעומת זאת, הצבירה היא נקודה אחת על כל הוצאה של 250 ש"ח. המשמעות היא שעם SKYMAX ניתן להגיע לטיסה החינמית הרבה יותר מהר. את הנקודות ניתן לממש באתר skymax, לא חייבים להגיע לכמות הנקודות הנדרשת למחיר הטיסה, ניתן להזמין חלק מהטיסה בנקודות וחלק בתשלום כספי. המחירים המוצגים באתר הם סופיים - ללא תשלומים נוספים דוגמת מיסי נמל.

"נקודות SKYMAXהנצברות בשימוש בכרטיס האשראי מאפשרות לטוס עם כל חברות התעופה, כולל לואו קוסט - וזה יתרון גדול", אומר גור. "זה גם מאפשר לבצע שילובי טיסות של חברות תעופה שונות. יש מקרים רבים בהם לקוחות מעדיפים לטוס עם חברת תעופה אחת ולחזור עם אחרת - גם כי זה יכול להוזיל את המחיר וגם כי זה מאפשר לבחור טיסה נוחה יותר. אתר מתקדם, דוגמת אתר SKYMAX, יודע לבנות הזמנה אחת עם שתי חברות תעופה שונות וכך לאפשר ללקוח לטוס בשעה הנוחה לו ביותר ולא בזו הנוחה לחברת תעופה".

מה עוד היית מייעץ למזמיני נופשים?

"עדיף להזמין מוקדם ככל האפשר. חברות התעופה מציעות מחירים נמוכים כשהטיסות נפתחות וככל שמתקרבים למועד הטיסה - המחיר עולה. לכן כדאי להקדים הזמנה. במקרה שיש חשש שהמועד רחוק מדי ו'מי יודע מה יקרה עד אז' - בתמורה לתוספת תשלום קטנה ניתן לקבל אפשרות ביטוח ביטול, המאפשר החזר של 80% ממחיר החופשה בביטול של עד 12 שעות לפני היציאה, ומכל סיבה. בכלל, תמיד כדאי לבדוק את אפשרויות השינוי והביטול. הקורונה אמנם כבר מאחורינו אבל זו עדיין תקופה של אי ודאות ודברים לא צפויים קורים. כך שתמיד טוב להחזיק ביכולת הביטול. יש חברות תעופה המאפשרות שינוי ללא עלות או בעלות נמוכה וכדאי לבחור את הטיסות שלהן".

לפרטים והזמנת כרטיס skymax שצובר נקודות לטיסות>>

אישה צעירה לפני המראה. ShutterStock
"עדיף להזמין מוקדם ככל האפשר"/ShutterStock

חשוב לדעת:

אי עמידה בפירעון ההלוואה / האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל, בכפוף לתנאי החיתום ולאישור המלווה: max | הנפקת כרטיס SKYMAX כפופה לתנאי ההצטרפות, לאישור max ולתנאי הכרטיס וההטבות | צבירת נקודות תתבצע כנגד ביצוע 'עסקאות' כהגדרתן בתקנון SKYMAX | צבירת נקודות ומימושן במסגרת אתר SKYMAX בכפוף לתנאי השימוש באתר, בהתאם לתקנון SKYMAX ובאמצעות כרטיס SKYMAX בלבד | השירות ניתן על ידי חברת סמארטאייר תל אביב בע"מ ובאחריותה הבלעדית | המוצרים / השירותים (לרבות מחיריהם טיבם, איכותם, איחורים/ביטולים או דחיית טיסות וכיו"ב) באחריותם הבלעדית של בתי העסק וחברת סמארטאייר תל אביב בע"מ, בלבד | max אינה צד לעסקאות המבוצעות באתר ואינה נושאת באחריות בגינן | max ו/או סמארטאייר תל אביב בע"מ רשאיות לשנות או לבטל את המבצע / ההטבה בכל עת וללא הודעה מוקדמת | התמונות להמחשה בלבד | יחס ההמרה כיום הוא 160 ₪ = 1 נקודת SKYMAX, אך מובהר כי max רשאית לשנות את יחס ההמרה ואת תנאי התקנון מעת לעת, כפי שיפורסם באתר SKYMAX | בעסקאות מול מוסדות המדינה, כמו הדואר וחברת חשמל יחס ההמרה הוא 320 ₪ = 1 נקודת SKYMAX (ללא הגבלה על גובה העסקאות) |
פטור מדמי כרטיס לשנה הראשונה: פטור מלא מעמלת דמי הכרטיס למשך 12 חודשים ממועד הנפקת הכרטיס, וכל עוד הכרטיס משויך למועדון SKYMAX | הטבה אחת ללקוח (ברמת ת.ז.) | בתום תקופת ההטבה, ייגבו דמי כרטיס חודשיים בסך 19.90 ₪ או בסכום אחר, כפי שישתנה מעת לעת בהתאם לתעריפון העמלות של max.

בשיתוף max
  • עוד באותו נושא:
  • max
  • מקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully