וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי המדינות שנלחמות על התואר "המדינה עם הכי הרבה תיירים בעולם"

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 19:51

צרפת תמיד היתה יעד פופולרי בעולם, אבל אחרי שהפסידה את המקום הראשון לספרד ב-2021, חוזרת ארץ הבגט" לפסגת המדינות המתויירות בעולם, עם 66.6 מילין תיירים שביקרו בה אשתקד, ועתידה למשוך 93.7 מיליון נוסעים בינלאומיים כל שנה עד 2025

גל חום במדריד, ספרד. יולי 2022/צילום: רויטרס

למעלה מ-500 מיליון תיירים מבקרים באירופה מדי שנה, אבל לאיזו מ-44 המדינות ביבשת הם בוחרים להגיע הכי הרבה? גלובל דאטה (GlobalData), חברת אנליטיקה וייעוץ, אספה את הנתונים כדי לגלות מהי המדינה המתויירת ביותר בעולם.

צרפת תפסה לא פעם את המקום הראשון כ"מדינה המתויירת בעולם" לאורך השנים, וגם בשנה החולפת היא רשמה כניסות תיירים אדירות.

לפני מגיפת הקורונה, צרפת הייתה המדינה המתויירת ביותר בעולם ומשכה 88.1 מיליון מבקרים בשנת 2019, כך על פי GlobalData. ספרד תפסה את המקום הראשון ב-2021, אבל צרפת בדרך לעקוף אותה, לאחר שקיבלה בברכה 66.6 מיליון מבקרים בינלאומיים ב-2022.

"לצד איטליה וספרד, צרפת מייצגת פלח משמעותי מהצמיחה במערב אירופה", אומרת האנה פרי, אנליסטית נסיעות ותיירות ב-GlobalData. "המדינה פופולרית לא רק בקרב מטיילים מאירופה עצמה - במיוחד בריטניה, גרמניה ובלגיה - אלא גם פופולרית בקרב מבקרים ממקומות רחוקים יותר, כולל סין וארצות הברית".

אנטיב צרפת. ShutterStock
המדינה שמושכת באופן קבוע הכי הרבה תיירים בעולם. אנטיב בצרפת/ShutterStock

מדוע צרפת היא יעד תיירותי פופולרי?

GlobalData מדווחת כי מספר הכניסות הבינלאומיות לצרפת צפוי לגדול בקצב שנתי של 12.1 אחוזים בין 2022 ל-2025. החברה חזתה כי צרפת תמשוך לפי הערכות 93.7 מיליון נוסעים בינלאומיים בשנה עד 2025, מה שיחזק את תוארה כמדינה המתויירת ביותר בעולם.

מדוע צרפת היא יעד תיירותי פופולרי? ובכן, אחד היתרונות אחת הגדולים ביותר של צרפת הוא התחבורה שלה, על פי GlobalData. הנסיעה בין הערים הגדולות קלה יחסית, במיוחד עם החיבור בין רכבות מהירות.

צרפת גם מקושרת היטב עם מדינות אירופיות אחרות, זאת באמצעות רכבות שנוסעות למרחקים ארוכים ומאפשרות בהן לינה. רכבות שינה חדשות שיושקו השנה, יובילו נוסעים מפריז לווינה, ברלין ומילאנו, וב-2024 תהיה הבירה הצרפתית מחוברת גם לברצלונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דיה מיורקה ספרד. ShutterStock
המדינה הכי מתוירת ב-2021. פלמה דה מיורקה, ספרד/ShutterStock

גם ספרד בדרך הנכונה

ספרד, כאמור, נמצאת במקום השני אחרי צרפת בדירוג המדינות המתויירות ביותר בעולם.

בעוד שכל המדינות חוו צניחה במספר המבקרים במהלך הקורונה, ספרד הצליחה לנצח את צרפת ולכבוש את המקום הראשון, לאחר שקיבלה אליה 26.3 מיליון מבקרים ב-2021.

גם היא, לפי חברת המחקר, אמורה ללכת בעקבותיה של צרפת ולמשוך עוד יותר תיירים בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully