וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרים איילנד: חופשת החורף הזו היא אחת הטובות בישראל

אביעד בללי

20.1.2023 / 0:01

שלחנו את אביעד בללי ובן זוגו לחופשה במלון ספא "דרים איילנד" שליד קריית גת, שכללה טבילה בחמש בריכות, אוכל חופשי, טיפולים זוגיים ואפילו סדנת יין. הוא טוען שהיה "חלום" וכך גם נראה מהסרטון שהוא יצר. חובת צפייה

חופשה בדרים איילנד/צילום ועריכה: אביעד בללי

"דרים איילנד" הוא לא עוד מלון ישראלי. עוד ממבט ראשון אפשר להבין שאתם מקבלים שם חוויה שאין כאן בארץ. מתחם ענק יוקרתי ומלא בסטייל, שבו תוכלו להתנתק מהיומיום ולצלול לפינוק רב גווני.

מלון הספא הזה ממוקם אי שם ליד קיבוץ שדה יואב, שליד קריית גת. לא שהמיקום משנה הרבה, כי אין צורך לצאת מהריזורט ולחפש מה לעשות, הכל נמצא שם, רק מחכה שתבואו עם בגד ים ותתחילו להתפנק.

בדרים איילנד יש מגוון חבילות בילוי המאפשרות לכולם ליהנות מהמתחם ומהאטרקציות שבו גם בשעות היום, ומצד שני נותן לאורחי הסוויטות את האופציה ללכת עד הסוף בשלל תענוגות החיים, שחופשה חלומית יכולה להציע.

במתחם הריזורט ישנן רק 26 סוויטות יוקרתיות. כך נוצרת לה אווירה אינטימית, כשהתחושה היא שכל גן העדן הזה הוא שלכם - לכבוש וליהנות. הסוויטות הכוללות בריכה פרטית, ג'קוזי או סאונה פרטית שכל אחת מהן היא חוויה ייחודית. השירות שתקבלו לאורך שהותכם בריזורט הוא ברמה הכי גבוהה: עוד מכניסתכם למתחם ילוו אתכם בסיור ראשוני, משהו שאין להתחיל בלעדיו בעיקר בגלל גודל המקום, וגם שירות אדיב והסבר עם חיוך תמיד עושה טוב.

ריזורט דרים איילנד. אורי ארקמן,
מתחם ענק עם שלל פינוקים. האגם בדרים איילנד/אורי ארקמן
ריזורט דרים איילנד. אורי ארקמן,
רק מחכים שתבואו עם בגד ים ותתחילו להתפנק. אחת הבריכות במקום/אורי ארקמן

חמש בריכות שלכל אחת אופי משלה

איך שנכנסים - עוברים את אזור הספא המהמם והמלא צמחייה, שם תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים בחדרים זוגיים ואישיים. מגיעים לחדר היין שיושב ליד גת עתיקה מעוטרת גפנים, שם תוכלו להירשם לסדנאות במגוון נושאים וכמובן להשתכר מטעימות יין חופשי לאורך היום.

בהמשך תגיעו למתחמי המים המטורפים של הריזורט, שכוללים חמש בריכות שלכל אחת אופי ותוכן משלה. הבריכה החיצונית עם מפלי המים, כמובן מחוממת לטמפרטורה המושלמת לסוג כזה של טבילה תחת כיפת השמיים. אז גם בחורף אפשר ליהנות מכל הטוב הזה. שלוש בריכות ספא במתחם, הכולל שתי סאונות, פינות ישיבה ססגוניות וכמובן הבריכות עצמן, שהן עונג רצוף שמדמה כולו טיפול מסאג'. כל בריכה כוללת זרמים, ג'טים סילוניים ומפלים בטמפרטורות ובעוצמות שונות, שיוצרות סיפור שלם עוצמתי ומרענן. וכמובן בריכת טיפולי הספא שנחה בפינה שקטה ואינטימית מול מתחם הספא - שם אורחי הריזורט יכולים ליהנות מפרטיות ושלווה.

סוויטת דרים איילנד. אורי ארקמן,
יש חדרים/סוויטות עם בריכה או ג'קוזי פרטיים/אורי ארקמן
מרתף יין דרים איילנד. אורי ארקמן,
מגוון סדנאות למי שמחפש ערך מוסף, ולא רק פינוקים. מרתף היין/אורי ארקמן

כדי להירגע מכל העונג הזה, כדאי להמשיך לאגם האקולוגי שיושב לו בלב במתחם ולספוג קצת מהנוף כשאתם הולכים יד ביד בחלוקים. ואם חפצה קיבתכם במשהו קטן לאכול, אז המקום מרושת בעגלות אוכל חם שמוגש על המקום לאורך היום, וכמובן שגם זה כלול במחיר, כך שהחלוק לא יכביד עליכם עם הארנק.

מסעדת "ערמונים" שמשקיפה על האגם היא המקום האידיאלי לסיים בו את היום. לא רק הקוקטיילים המפוארים והאוכל היצירתי נותנים את החותם כמו השירות האדיב, העיצוב החם והאווירה במקום. המסעדה גם פתוחה לקהל הרחב בימי השבוע.

ריזורט דרים איילנד. אורי ארקמן,
במתחם הריזורט ישנן רק 26 סוויטות יוקרתיות/אורי ארקמן
מסעדת ערמונים דרים איילנד. אורי ארקמן,
המקום האידיאלי לסיים בו את היום. מסעדת "ערמונים"/אורי ארקמן

ועוד קצרה האצבע מלהקליד את כל החוויות וכמה דרים איילנד הוא מקום מופלא שכדאי מאוד לברוח אליו מהשגרה הקשוחה.

מחירים:
במתחם מבחר חדרים וסוויטות, והאירוח כולל שימוש בכל מתקני הספא. לילה לזוג באמצע השבוע בינואר יעלה החל מ-2,015 שקלים על בסיס לינה וארוחת בוקר ועד 2,500 שקלים בסוויטה יקרה יותר, למשל עם בריכה פרטית.

הכותב היה אורח של דרים איילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully