וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטשילד 10: הכירו את המלון השני של סיקס סנסס בישראל

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 14:46

רשת מלונות סיקס סנסס, שבבעלותה הריזורט בשחרות שבערבה, תנהל את המלון בפרויקט "רוטשילד 10" שנבנה בימים אלה, וצפוי להסתיים בשנת 2025. במלון יהיו 140 חדרים שיתפרשו על 10 קומות

זיו ריינשטיין על רשת six senses התאילנדית שתפתח מלון בשחרות מתוך המהדורה המרכזית 25.10.17/עריכת וידאו: ניר חן

אחרי הריזורט בשחרות, רשת מלונות סיקס סנסס (Six Senses) בישראל תפתח את המלון השני שלה בארץ: "רוטשילד 10".

הפרויקט שמוקם בימים אלו בלב ליבה של תל אביב, בין הרחובות רוטשילד הרצל ולילינבלום, נבנה כחלק ממתחם היסטורי שכולל חמישה מבנים הסטוריים לשימור שנבנו בשנת 1909 כחלק מ-66 הבתים הראשונים של "אחוזת בית" - לימים תל אביב. הפרויקט משלב מלונאות, מגורים ומסחר וסך ההשקעה בו עומדת על כמיליארד שקלים.

על הפרויקט אמונה קבוצת תדהר והיזם זיו אבירם, שחתמו עם סיקס סנסס על הסכם במסגרתו הקבוצה תנהל את המלון בפרויקט היוקרה "רוטשילד 10". המבנה בן 42 קומות יכלול מלון שישתרע על 10 קומות בהן 140 חדרים, זאת בנוסף 55 יחידות דיור מעוצבות שיתפרסו על פני 21 קומות נוספות.

הדמיה של מלון רוטשילד 10 של סיקס סנסס בישראל. סטודיו 84,
המבנה בן 42 קומות יכלול מלון שישתרע על 10 קומות. רוטשילד 10/סטודיו 84
הדמיה של מלון רוטשילד 10 של סיקס סנסס בישראל. סטודיו 84,
בנוסף למלון, יהיו בבניין 55 יחידות דיור מעוצבות/סטודיו 84

המלון הראשון בישראל הנבנה בתקן בנייה ירוקה אמריקני

פרויקט "רוטשילד 10" הוא מתחם חדש המשלב מלונאות, מגורים ומסחר. את הפרוייקט יוזמת קבוצת תדהר. בשנת 2020 הצטרף לפרוייקט זיו אבירם - יזם ואיש עסקים מהמובילים במשק הישראלי.

על ההסכם חתמו קבוצת תדהר, זיו אבירם ומנכ"ל קבוצת סיקס סנסס ניל גייקובס. המלון החדשני יעמוד בשורה אחת עם מלונות הקבוצה המובילים בעולם, ביניהם המלונות באיי סיישל, באיים המלדיבים, בצרפת, בשוויץ, בתאילנד, באיטליה, בפורטוגל ועוד, גם הן ינוהלו על ידי סיקס סנסס.

המלון הוא הראשון בישראל הנבנה בתקן בנייה ירוקה אמריקני "Leed Platinum", התקן המחמיר ביותר של בנייה ירוקה המתאפיין בתפעול על ידי מערכות טכנולוגיות חדשניות המביאות למינימום פגיעה בסביבה ומקסימום שיפור סביבתי ואקולוגי.

הדמיה של מלון רוטשילד 10 של סיקס סנסס בישראל. סטודיו 84,
המלון ייבנה בתקן בנייה ירוקה אמריקני/סטודיו 84

הפרויקט צפוי להסתיים בשנת 2025

זיו אבירם, מייסד שותף מובילאיי ואורקם ויזם ישראלי מוביל: "פרויקט רוטשילד 10 הוא אחד הפרויקטים המלהיבים והמיוחדים בתחום הנדל"ן כיום בארץ. הדרך בה בחרנו לשמר את ההיסטוריה של 5 בניינים הקיימים מראשית ימיה של העיר תל אביב תוך שילוב בניה ירוקה, טכנולוגיות חדשות ואדריכלות יוצאת דופן הינה מרגשת במיוחד. הבחירה לחבור לקבוצת תדהר בפרויקט הזה יצרה הזדמנות מיוחדת של התחדשות עירונית תוך ייזום, ביצוע ואיכות בנייה מהטובים בעולם. אני בטוח שהחיבור עם Six Senses לניהול המלון בפרויקט יצור חוויה בלתי רגילה לאורחי המלון ולדיירי הפרויקט".

גיל גבע, יו"ר קבוצת תדהר: "מתחם רוטשילד 10, המוקם בימים אלה, הינו אחד מפרויקטי הדגל של קבוצת תדהר, דאותו אנו יוזמים ומקדמים משנת 2009. הפרויקט משלב חמישה בניינים היסטוריים מימיה הראשונים של העיר, עם בנייה חדשה ומקיימת וקדמה טכנולוגית. יחד הם מספרים את הסיפור המיוחד של תל אביב, היסטוריה לצד חדשנות וחיים שוקקים. המלון הינו המלון הראשון בישראל הנבנה בתקן Leed Platinum ובנייתו מציבה סטנדרט חדש ליזמות בענף הבנייה. המתחם כולו הינו מהפרויקטים ההנדסיים המורכבים המבוצעים כיום בישראל והוא צפוי להסתיים בשנת 2025".

בהתייחס להשקה השנייה של המותג בישראל, מנכ"ל סיקס סנסס ניל ג'ייקובס, אמר, "תל אביב היא אחת הערים השוקקות ביותר בעולם היום. כדי להבין אותה, חייבים לחוות אותה את מרכז החדשנות שבה וסצנת האומנות והיצירה שבה, את תרבות הקפה שלה ועבורי הגאונות של השפים הישראלים שבה. ההזדמנות לא רק להיות חלק מהעיר הזו אלא גם להניח את אבן הפינה שלנו לצד אבן היסוד שלה היא מרגשת ביותר. הכוונה שלנו בנכס, מתוכניות ה-wellness החלוציים של Six Senses Place ועד לסביח המוגש לצד הברכה בקומה ה-17. סיקס סנסס תל אביב מצטרפת למלונות העירוניים שלנו באיסטנבול ועם אתר שייפתח בקרוב ברומא, ואחריו בלונדון, בנגקוק, דובאי, ליסבון וקיוטו, כולם בשנתיים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully