וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הדרבי החם של אנגליה: צימר במנצ'סטר מושכר ב-20 ליש"ט ללילה

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 14:05

הדרבי הכי גדול בכדורגל האנגלי, בין מנצ'סטר יונייטד למנצ'סטר סיטי, התקיים לראשונה ב-1881. בשבת הקרובה ייערך המפגש ה-189 בין שתי הקבוצות הגדולות, ובוקינג מציעה לשכור צימר מיוחד שצבוע בצבעי הקבוצות במחיר של 18.81 ליש"ט ללילה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 3:6/ספורט1

הדרבי של מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי נחשב לאחד ממשחקי הכדורגל הכי חמים ומפורסמים בעולם. למעשה, דרבי הראשון של מנצ'סטר התקיים כבר בשנת 1881.

הקבוצות שיחקו 188 משחקים בכל המסגרות, כיונייטד ניצחה ב-77, סיטי 58, ו-53 הסתיימו בתוצאת שיוויון. לכבוד הדרבי הגדול שייערך ביום שבת, 14 בינואר 2023, יצרה חברת הזמנת המלונות Booking.com חווית לילה אולטימטיבית במנצ'סטר ליום הדרבי - לא משנה אם אתם אוהדים של יונייטד (באדום) או של סיטי (בכחול).

במיוחד עבור המשחק הגדול, נבנה באמצע שני אצטדיוני הכדורגל האייקוניים של מנצ'סטר ברחוב פירסט, צימר אירוח מקסים בצבעי שתי הקבוצות - אדום וכחול - וזאת כדי לאחד בין האוהדים ולקדם את המגוון של העיר. בין אם אתם חובבי כדורגל או מחפשים ליהנות מחוויה ייחודית של מנצ'סטר, לאורחים תהיה כעת הזדמנות להישאר בבית הנופש הייחודי עם חדר שינה אחד. למזמין בר המזל ולאורחו יינתנו גם מונית אל הצימר וממנו, כמו גם חוויית סיור אוכל מקומי.

מקום אירוח לקראת הדרבי במנצ'סטר. Booking.com,
אוהדי מנצ'סטר? זה בשבילכם. הצימר שנבנה עבור אוהדי הקבוצות/Booking.com
מקום אירוח לקראת הדרבי במנצ'סטר. Booking.com,
הצימר בשני הצבעים נבנה כדי לאחד בין האוהדים ולקדם את המגוון של העיר/Booking.com

כל הקודם זוכה

בהתייחס לדרבי הראשון של מנצ'סטר בשנת 1881, ניתן להזמין את בית החצי-חצי לשהייה של לילה ביום חמישי (היום), תמורת 18.81 ליש"ט (שנת הדרבי הראשון) בלבד על בסיס כול הקודם זוכה.

הבית בגודל 7X5 מטרים מוכן עבור כול אורח לכל אחד, לא משנה איזו קבוצת כדורגל הוא אוהד, והוא מאובזר במלואו עם עיצוב אדום וכחול, כולל מיטה חצי אדומה וחצי כחולה, גלילי טואלט, ספלים, כריות ואפילו גינה אדומה וכחולה.

מקום אירוח לקראת הדרבי במנצ'סטר. Booking.com,
מקום אירוח לקראת הדרבי במנצ'סטר/Booking.com

שתי הקבוצות של מנצ'סטר נפגשו למשחק ראש בראש 188 פעמים ומייצגות שניים מהמועדונים המצליחים ביותר באנגליה, וזכו יחד ב-95 תארים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully