וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ספארי: האטרקציות הכי מיוחדות בדרום אפריקה

בשיתוף פגסוס

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 10:02

אם האסוציאציה הראשונה שעולה לכם לראש כשאתם שומעים על דרום אפריקה היא ספארי, יש לנו חדשות עבורכם. ערים שוקקות, חופי ים עוצרי נשימה ומורשת עתיקה ושפע אוצרות טבע - הם רק חלק מכל מה שמחכה לכם ביעד הבלתי נשכח הזה

חוף ים הסמוך לעיר קייפטאון, דרום אפריקה. ShutterStock
נופים מרהיבים המשלבים בין חופים ירוקים ויערות ירוקים/ShutterStock

תשכחו ממה שחשבתם על דרום אפריקה ותתכוננו להפתעה (בעצם, לכמה הפתעות!). אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע שייקח אתכם לאורכה ולרוחבה של הארץ היפיפייה הזו, אליה יוצאים בדרך קבע טיולים מאורגנים של חברת פגסוס. אז התכוננו לגלות שלל פנינים ואטרקציות, נופים מרהיבים המשלבים בין חופים ירוקים ויערות ירוקים, מסורת אפריקאית, היסטוריה מרתקת ותרבות עשירה.

נתיב הגנים, דרום אפריקה. ShutterStock
אם יש גן עדן, קרוב לוודאי שהוא נראה כך בדיוק. דרך הגנים/ShutterStock

דרך הגנים - הכי קרוב לגן עדן

אם יש גן עדן, קרוב לוודאי שהוא נראה כך בדיוק. דרך הגנים היא מסלול מהמפורסמים ביותר בדרום אפריקה, אז אל תשכחו לנעוץ אותו היטב ברשימת נקודות החובה שלכם. כאן תוכלו לצאת לטיולים רגליים או ברכב לאורך רצועת חוף עוצרת נשימה השוכנת על חוף האוקיינוס ההודי ומתפרשת על פני 160 ק"מ. חובבי התרבות והטבע הפראי שבינכם ישמחו לדעת שדרך הגנים תקבלו את הכל, יחד! המסלול משלב בין חופים בתוליים ולגונות מרהיבות, שמורות טבע, יערות ונהרות לצד עיירות ציוריות, מוזיאונים וגלריות.

טיול מאורגן לדרום אפריקה - מידע באתר פגסוס

מערות קנגו - ביקור בלב האדמה

תהיתם פעם כיצד נראים הדברים מתחת לפני השטח? מערות קנגו ייקחו אתכם למסע מרתק בבטן האדמה, שם תחזו בפלא טבע עוצר נשימה: מערות נטיפים מרהיבות אשר נוצרו לפני אלפי שנים מאבן גיר, כשהתוצאה היא אלפי נטיפים הנראים כאילו פוסלו בידי אדם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אחד מההרים המפורסמים בעולם. הר השולחן

כף התקווה הטובה - שמורה טבע יוצאת דופן

אחת הנקודות החשובות ביותר ביבשת אפריקה זוהי כף התקווה הטובה. מדובר בשמורת טבע יפיפייה הממוקמת מדרום לעיר קייפטאון והיא המקום שמגלי עולם רבים חלמו להגיע אליו. השמורה משקיפה אל נופים עוצרי נשימה מהם ניתן להתרשם בהליכה רגלית או בנסיעה ברכב. בנוסף, תוכלו לצאת לשייט בן פחות משעה, בסיומו תזכו להצצה מהנה במושבת כלבי ים שנמצאת בקרבת מקום.

הר השולחן - פלא טבעי ותחנת חובה

בלב ליבה של קייפטאון המרהיבה ניצב לו בגאון אחד משבעת פלאי עולם הטבע, הר השולחן. מדובר באחד מההרים המפורסמים בעולם, אשר מהווה נקודת חובה שאסור לפספס. ההר הגבוה והמרשים הזה נחשב לגאוות העיר ולסמלה, והוא קיבל את שמו הודות לפסגה הישרה שלו שנראה כאילו שורטטה בסרגל. אל פסגת ההר תוכלו לטפס ברגל או באמצעות רכבל, שם תזכו לתצפית על העיר כולה, לרבות כף התקווה הטובה, האוקיינוס האטלנטי, הנמל ועוד.

מוזיאון האפרטהייד דרום אפריקה. ShutterStock
אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד על ההיסטוריה העצובה של דרום אפריקה. מוזיאון האפרטהייד/ShutterStock

פארק השעשועים Gold Reef City - חוויה לכל המשפחה

משפחות לילדים או סתם ילדים בנפשם מוזמנים לצאת לפארק השעשועים Gold Reef City, שם תיהנו משפע של אטרקציות חווייתיות- ממתקנים לפעוטות ועד רכבות הרים השמורות לאמיצים בלבד. הנה עובדת טריוויה למתקדמים: הפארק שוכן במיקום מעניין במיוחד, מעל מכרה זהב לא פעיל ששימש כמקור פעיל לכריית זהב במשך עשרות שנים (מי יודע, אולי תמצאו כאן זהב?). אם מתחשק לכם להיחשף לקצת היסטוריה על הדרך, אז בנוסף למתקנים תוכלו ליהנות מסיור מיוחד בנושא ההיסטוריה המיוחדת של הכורים ומכרות הזהב באזור. הסיור כולל ביקור בתצוגה מרתקת וצפייה בסרט בנושא.

מוזיאון האפרטהייד - מבט מפוקח אל ההיסטוריה של המדינה

יוהנסבורג נחשבת למרכז הכלכלי של דרום אפריקה והיא מרכזת את מספר התושבים הגדול במדינה. מדובר בעיר מודרנית ומלאת חיים שתאפשר לכם ללמוד רבות על המדינה המיוחדת הזו. העיר מציעה שלל אטרקציות תיירותיות, בהן מוזיאון האפרטהייד. המוזיאון נחשב לאחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד על ההיסטוריה העצובה של דרום אפריקה. המוצגים במוזיאון מציגים באופן מדויק ונאמן למקור את הדיכוי ועוולות המשטר הלבן כלפי האוכלוסייה השחורה במדינה, כפי שהונהגו על פי חוק עד שנת 1994.

הכפר לסדי - הצצה לתרבות השבטים

אי אפשר לבקר בדרום אפריקה מבלי לצאת למסע גילוי התרבויות והשבטים הפרימיטיביים והעתיקים שמהווים את אבן היסוד שלה. במרחק כשעת נסיעה מהעיר יוהנסבורג נמצא הכפר לסדי, אשר מספק הצצה מרתקת אל התרבות של השבטים בדרום אפריקה. כאן תמצאו דגמי בתים של שבטי זולו, קוסה ושבטים נוספים, תצאו לסיור מרשים במהלכו תיחשפו למלאכות המסורתיות השונות המאפיינות את השבטים הללו, לצד מופעי פולקלור המשלבים בין ריקוד, נגינה ושירה. בסיומו של הטיול אולי לא תרגישו בדיוק כמו המקומיים, אבל תקבלו מושג טוב יותר לגבי התמהיל האנושי המרכיב את המדינה המיוחדת הזו.

הכתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל - כחלק ממטרתה לקידום ההיכרות עם תרבויות העולם והעשרת הידע.

בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully