וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על פני 250 מטר: החנוכייה הגדולה בעולם מגיעה לחיפה

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 23:59

על גג ממגרות בית דגון בחיפה יוצג מיצג אור-קולי, שיכלול חנוכיית ענק שתאיר לאורך כל ימי החג. המיצג מתפרש על פני 250 מטרים וכולל 6 מקרני לייזר שיוצרים תמונה שלמה של 4,000 מ"ר

החנוכייה הגדולה בעולם. סטודיו דותן לידז׳י,
מתפרשת על פני 250 מטרים. הדמיה של החנוכייה הגדולה בעולם בחיפה/סטודיו דותן לידז׳י

בימים אלו מוקם מיצג יוצא דופן על גג ממגרות בית דגון שבחיפה ומיצג אור קולי על הקיר הדרומי במבנה: חנוכיית ענק שתאיר לאורך כל ימי החג. המיצג מתפרש על פני 250 מטרים וכולל 6 מקרני לייזר שיוצרים תמונה שלמה של 4,000 מ"ר.

במהלך ימי החג יוצג סרטון באורך 4 דקות (בכל 15 דקות) החל מהשעה 17:00 ועד 24:00, המכיל אלמנטים ויזואליים בטכנולוגיית וידאו מתקדמת של סיפורי החג, דגל ישראל ומוטיבים שונים של חג החנוכה.

החנוכייה הגדולה בעולם. סטודיו דותן לידז׳י,
במהלך ימי החנוכה יוצג סרטון באורך 4 דקות על גג ממגרות בית דגון/סטודיו דותן לידז׳י

חגיגות החנוכה השנה - סביב מוקדים יהודים בעיר

ממגרת בית דגון, מסוף גרעיני החיטה של מדינת ישראל, ממוקמת בקצה שדרות בן גוריון במושבה הגרמנית בחיפה שהתקשטה כולה באורות לקראת החג. עמותת תיירות ונופש חיפה, בחרה למקד את חגיגות החנוכה השנה בתיירות סביב מוקדים יהודים שורשיים בעיר, ביניהם מערת אליהו, קבר רבי אבדימי דמן חיפה, קבר הרמב"ן, בתי כנסת עתיקים ועוד. החגיגות השנה יתמקדו בגבורה יהודית, מסירות הנפש והאמונה ולכן יצטרף לסמלים גם מיצג החנוכייה, שנוצר על בסיס מגילת אנטיוכוס ומסמל את נס פח השמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully