וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך ממלכת גרמניה העצמאית לא מכיר בגרמניה המודרנית

21.12.2022 / 0:10

פיטר פיטצק שולט בממלכה שנקראת רייכבורג ומונה מעל 5,000 נתינים נאמנים. הוא אפילו ערך לעצמו טקס הכתרה ומתכוון להרחיב את הממלכה שלו שמתנגדת למשטר הגרמני: "אין לי רצון להיות חלק מהמערכת השטנית הזו" - ובממלכה שלו נלחמים גם בחיסוני הקורונה

החיים האוטופיים בממלכת גרמניה/krdtube.org/

זה סיפור די מוזר על בחור גרמני בשם פיטר פיטצק, ש"כבש" טירה במזרח גרמניה ומינה את עצמו למלך וכעת שולט על מעל 5,000 נתינים נאמנים בעיר שהוא ייסד ונקראת רייכבורג. פיטר הראשון כפי שהוא קורא לעצמו, שולט היום ב"ממלכת גרמניה" - איזור עצמאי במזרח גרמניה שמייצר כסף משלו ויש לו אפילו דגל משלו. מסתבר שהוא ערך טקס הכתרה של ממש והוא מוכר בגרמניה כ-"Reichsbürger" (אזרח של הרייך) - אחד מבערך 21,000 אזרחים גרמנים שלא מכירים בלגיטימציה של השלטון הגרמני של אחרי מלחמת העולם השנייה.

הנושא עלה מחדש לאחרונה אחרי ש-25 אנשים נעצרו לאחר שתכננו הפיכה של הממשלה כדי לשים בראש המדינה בן אצולה לשעבר ממשפחת מלוכה גרמנית..המלך פיטר טוען שאין לו כוונות אלימות שכאלו, אבל הוא מאמין שגרמניה הנוכחית היא מדינה הרסנית וחולה. "אין לי רצון להיות חלק מהמערכת הפאשיסטית והשטנית הזו", הוא אמר. לפיטר יש סטודיו משלו והוא מקווה להקים ערוץ טלוויזיה בו הוא יוכל להעביר את המסרים שלו.

לטענתו, לא הייתה לו ברירה אלא להקים ממלכה משלו אחרי שהוא ניסה ללא הצלחה לרוץ לראשות העיר ולהיות חבר בפרלמנט הגרמני. "לאנשים כנים עם לב רחב שרוצים לשגשג במערכת הגרמנית ורוצים לשנות את העולם לטובה, אין סיכוי כאן", הוא אמר. גרמניה עצמה לא מכירה בממלכה של פיטצק, לו יש מספר הרשעות על נהיגה ללא רישיון ועל כך שהוא מפעיל ביטוח בריאות משלו.

הוא אפילו היה בכלא מספר שנים אחרי שהשתלט על הכסף של ה"אזרחים" שלו, אבל ההרשעה בוטלה לאחר מכן. פיטר הרחיב את הממלכה שלו באמצעות קנייה של אדמות בגרמניה ומנסה לייסד קהילה שתאפשר לאזרחים שם לחיות בכבוד.

האזרחים של החבל בשליטת פיטר הראשון לא משלמים מיסים לממשלה ולא שולחים את הילדים שלהם לבית הספר - מעשה לא חוקי בגרמניה. יש להם מערכת חוקים נפרדת והם שואפים להקים גם מערכת בריאות נפרדת. "הממלכה הזו יכולה לספק כל מה שאדם צריך בחיי היום יום. החל מאוכל ומזון, ביטחון חברתי. כל המערכת מתפקדת", אמר בנג'מין, שעבר לאחרונה לגור שם עם משפחתו הצעירה.

"גם אף אחד כאן לא מחוסן נגד קורונה", הוסיף בנג'מין, "זו עמדה שמשקפת את הדעה של כולם כאן ברייכבורגר. הרבה כאן מוחים נגד הצעדים שנעשים כדי לשלוט במגיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully