וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקסם של מקסיקו: האתרים החשובים שאסור לכם לפספס

בשיתוף פגסוס

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 10:02

המקדשים של צ'יצ'ן איצה, הפירמידות בטאוטיווקאן, המוזיאונים של מקסיקו סיטי, היופי של קוסומל ואי אפשר בלי יום המתים. כל המקומות שחייבים לראות במקסיקו

מקסיקו סיטי. ShutterStock
אינספור מוזיאונים. מקסיקו סיטי/ShutterStock

בחלקה הצפוני של מרכז אמריקה שוכנת אחת המדינות הכי מיוחדות ומגוונות בכל העולם - מקסיקו, המשלבת תרבות ייחודית, אנשים ידידותיים ומסבירי פנים, כפרים אותנטיים לצד ערים שוקקות חיים, אוכל טעים במיוחד, חופים מרהיבים, ריזורטים יוקרתיים, נופים עוצרי נשימה ועוד. כל אלו הופכים את מקסיקו ליעד מבוקש בקרב תיירים מכל העולם, שמחפשים טיול מגוון ושונה. חברת פגסוס טיולים מאורגנים מוציאה בדרך קבע טיולים למדינה התוססת, בתקופות שונות במהלך השנה.

אבל מה בכלל עושים ורואים במקסיקו? ריכזנו את האתרים הכי פופולריים במדינה, שאסור לכם לפספס בביקור הבא שלכם.

הכירו את יום המתים המקסיקני

המוזיאונים של מקסיקו סיטי

חלק גדול מהמטיילים שמגיעים למקסיקו, מחליטים לוותר על הבירה מקסיקו סיטי, וחבל. עיר הבירה המקסיקנית שוקקת חיים, ומציעה למבקרים בה אינספור אפשרויות בילוי - כולל מסעדות מעולות, חיי לילה תוססים, אתרים היסטוריים וכמובן מוזיאונים (בעיר יותר מוזיאונים מאשר בכל עיר אחרת בעולם).

יש לא מעט מוזיאונים מרתקים בעיר, אך יש כמה שביקור בהם הוא בגדר חובה. אחד המוזיאונים היותר מפורסמים במקסיקו סיטי הוא ביתה של הציירת המפורסמת פרידה קאלו, שנולדה במקסיקו. גם מוזיאון האנתרופולוגיה ומוזיאון הטקילה והמסקל שווים ביקור.

טיול מאורגן למקסיקו - מידע נוסף באתר פגסוס טיולים מאורגנים

יום המתים של מקסיקו (Día de Muertos)

אחד הפסטיבלים הכי מיוחדים ומפורסמים בכל העולם, פסטיבל יום המתים, מתקיים בבירת מקסיקו מדי שנה. הפסטיבל, שנערך במשך אלפי שנים כדי לכבד את המתים, מושך למדינה מיליוני מבקרים מדי שנה, שמגיעים כדי לחוות את האירוע העוצמתי הזה מקרוב.

בניגוד לשמו, יום המתים הוא חגיגה אחת גדולה, במהלכה התושבים המקומיים, שרואים במוות חלק טבעי מהחיים, חוגגים את המעבר של יקיריהם לעולם הבא. משפחות רבות פוקדות את בתי הקברות כדי לנקות ולקשט את הקברים של יקיריהם ואף לשיר ולרקוד ליד החלקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טאוטיווקאן מקסיקו. Shutterstock, ShutterStock
הפירמידות של טאוטיווקאן/ShutterStock, Shutterstock

צ'יצ'ן איצה (Chichén Itzá)

צ'יצ'ן איצה נחשב לא רק לאחד האתרים הכי מיוחדים במקסיקו, אלא בעולם כולו. עיר המאיה העתיקה הוכרזה כאחד משבעת פלאי תבל החדשים והיא מושכת אליה מיליוני מבקרים מדי שנה. מדובר במקום קסום, מלא בהיסטוריה ותרבות עשירה, בו ניתן למצוא מקדשים רבים, פירמידות מבנים עתיקים ועוד.

גולת הכותרת של צ'יצ'ן איצה, שממוקמת בחצי האי יוקטן והוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו היא מקדש קוקולקן, המוקדש לאל הנחש של המאיה. לא כדאי לפספס גם את מצפה הכוכבים העתיק, בן כמעט 1,000 שנה, שמעיד עד כמה מתקדמים היו בני המאיה. הבניין המרשים בולט בזכות הפתחים הצרים בקירותיו המאפשרים לשמש לחדור פעמיים בשנה, ואפשרו לכהנים הקדמונים לקבוע במדויק את התאריך.

הפירמידות של טאוטיווקאן (Teotihuacan)

עם כ-4 מיליון תיירים בכל שנה, טאוטיווקאן נחשבת לאחד האתרים הכי מתוירים במקסיקו. העיר ההיסטורית הזו, שבעבר נחשבה לעיר הגדולה ביותר בכל היבשת, הוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית וניתן למצוא בה פירמידות רבות, המספרות את ההיסטוריה העשירה של תושבי המקום.

אחת הפירמידות היותר מפורסמות בעיר היא פירמידת השמש, שנבנתה בשנת 100 לספירה. מדובר בפירמידה הגדולה ביותר במקסיקו, שבנייתה נמשכה כ-350 שנה.

צ'יצ'ן איצה מקסיקו. ShutterStock
צ'יצ'ן איצה מקסיקו/ShutterStock
קוסומל מקסיקו. ShutterStock
קוסומל מקסיקו/ShutterStock

צלילות בקוסומל (Cozumel)

אי אפשר לדבר על מקסיקו מבלי להזכיר את החופים המרהיבים שלה. כמה מהחופים היותר יפים נמצאים בקוסומל, הנחשבת לגן עדן עבור צוללנים. המים הצלולים, מזג האוויר המושלם ובעלי החיים הימיים הופכים את חוויית הצלילה בקוסומל ליחידה במינה, ולא רק עבור חובבי צלילה, אלא גם עבור תיירים שרוצים ליהנות מהיופי והשקט שיש לעומקי הים להציע.

מלבד אתרי צלילה רבים, בקוסומל לא מעט מסעדות, ברים וחיי לילה מעולים. בנוסף, בחלק מהמקומות הופעות חיות של להקות מקומיות, כך שלא יהיה לכם משעמם ולו לרגע אחד.

הכתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל - כחלק ממטרתה לקידום ההיכרות עם תרבויות העולם והעשרת הידע.

בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully