וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאו, יש פה נוסע סמוי: חתול התגנב לתוך מזוודה של נוסע

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 9:31

הפרווה הג'ינג'ית שהציצה מבעד לרוכסן המזוודה, עוררה את חשדם של עובדי שדה התעופה JFK, שגילו להפתעתם חתול בית שהתגנב פנימה. וזה גם היה המזל הגדול שלו. חתול תעלול

לכזה נוסע סמוי אף אחד לא ציפה: צוות האבטחה בשדה התעופה JFK שבניו יורק, שחרר אתמול (שלישי) חתול מתוך מזוודה שעמדה לעלות למטוס.

חתול הבית המפוספס בעל הפרווה הג'ינג'ית התגנב לתוך פריט המטען שכבר עבר את הבידוק. התיק עמד בפני העמסתו אל בטן המטוס, כאשר עובדי שדה התעופה הבחינו בפרוותו שבצבצה מבעד לרוכסן. אנשי רשות אבטחת התעבורה של ארצות הברית (TSA) היו המומים בעת ששיקפו באמצעות סורק את התיק, ועל צגי המחשב שלהם נראתה דמותה של חיית המחמד.

אתר Euronews מדווח כי התיק נבדק לקראת טיסה מניו יורק לאטלנטה, ומשם לפלורידה. "החתול לא היה שייך לבעל המזוודה, אלא למישהו אחר בבית", אמרה ליסה פרבשטיין, דוברת ה-TSA.

נוסע הבריח חתול במזוודה שלו. TSA, צילום מסך
עובדי שדה התעופה הבחינו בפרווה שבצבצה מבעד לרוכסן. החתול שהתגנב למזוודה/צילום מסך, TSA

הסקרנות הצילה את החתול

החתול חולץ כמובן מהתיק לפני העברתו לתא המטען. וזה היה גם מזלו הגדול של החתול, שכן בתא המטען הטמפרטורות נמוכות באופן קיצוני, מה שהיה עלול להיות קטלני עבורו. כך או אחרת, החתול הושב בבטחה לבעליו - אבל בעל המזוודה נאלץ להחמיץ את טיסתו. עם זאת, הוא הצליח למצוא טיסה נוספת ביום שלמחרת. מה שבטוח הוא שהפעם הוא בדק היטב את תכולת המזוודה לפני שיצא מביתו.

אם אתם לקראת רילוקיישן או שהות ממושכת בחו"ל, כדאי לדעת כי חברות תעופה רבות מציעות אפשרויות שונות לטוס עם חיות מחמד, באופן בטוח וחוקי. יש לבדוק מראש את מדיניות חברת התעופה לפני שמזמינים את הכרטיס, כולל מחירים, מידות הכלוב, משקלו ועוד. בחברת אל על למשל, ניתן ברוב המקרים להטיס בעל חיים במשקל של עד תשעה ק"ג יחד איתכם בתא הנוסעים. המחיר לכיוון אחד עומד על 100 דולרים. כדאי גם לבדוק מראש האם חיית המחמד שלכם צריכה שבב וחיסונים בהתאם ליעד שאליו אתם טסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully