וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישיר מתל אביב: הקו החדש (והראשון) של Wizz Air לספרד

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 12:41

חברת הלואוקוסט ההונגרית תחל להפעיל 4 טיסות שבועיות לבירת קטלוניה, ברצלונה, כבר בינואר הקרוב. בנוסף, גם ישראייר פותחת קו חדש לספרד - הפעם למלאגה - במאי באביב הקרוב

ברצלונה כייסים הונאה תיירים/וואלה

חברת Wizz Air הכריזה היום (חמישי) על פתיחת קו ישיר מישראל לברצלונה. מדובר בקו הראשון של החברה מישראל לספרד. הקו יחל לפעול ב-9 בינואר 2023 ויכלול ארבע טיסות שבועיות.

המחיר שמצאנו היום באתר לכיוון - 213 שקלים, כך גם בחזור. כלומר, טיסה נטו עם טרולי עד 8 ק"ג תעלה כרגע פחות מ-450 שקלים.

גם ישראייר מודיעה היום על פתיחת קו חדש לספרד - מלאגה - שיחל לפעול החל מ-16 במאי 2023. משך הטיסה למלאגה: חמש שעות ו-50 דקות. הטיסות יצאו אחת לשבוע בימי שלישי, כשמחיר טיסה בלבד יחל מ-479 דולרים כולל מיסים. מחיר חבילה לשבוע במלון בדרגת 4 כוכבים החל מ-899 דולרים לאדם

בנוסף למלאגה, יתווסו ללוח הטיסות של החברה יעדים חדשים-ישנים: חאניה בכרתים, ליסבון ונאפולי.

מטוס וויז אייר Wizz Air. Wizz Air,
קו חדש לספרד. Wizz Air/Wizz Air

קו ישיר גם לסוצ'בה שברומניה

בתוך כך, החברה מכריזה גם על קו מישראל לעיר סוצ'בה שברומניה. הקו החדש מצטרף לרשת היעדים של Wizz Air ברומניה, ביניהם בוקרשט, יאשי וקלוז' נאפוקה. הקו לסוצ'בה יחל לפעול ב-9 בינואר 2023 ויהיה על בסיס 2 טיסות שבועיות.

בשני הקווים החדשים יופעלו מטוסי האיירבאס A321neo, שמכילים את הטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום התעופה ומציעים יתרונות סביבתיים משמעותיים, עם הפחתה של כ-50% בטביעת הרגל הסביבתית, 20% בצריכת הדלק ו-50% בפליטת מזהמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully