וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס פרו הצטלמה עם קוף - וזה נגמר בצורה מביכה ומפחידה

30.11.2022 / 0:11

שוב זה קורה בבאלי: מיס פרו לשעבר נעמדה לצידו של קוף מקוק בשביל תמונה, אלא ששימלת הסטרפלס שלה קסמה לו יותר מדי וההמשך היה קצת אלים וחושפני. הגולשים בעיקר האשימו אותה

הקוף שניסה להפשיט את מיס פרו לשעבר/TikTok/@paulamanzz

זה לא באמת ביקור בבאלי אם אין היתקלות עם קוף, אבל התקרית של הדוגמנית הפרואנית מראה כמה מסוכנות יכולות להיות החיות הללו. בסירטון נראה קוף מקוק כשהוא מנסה להוריד את שמלת הסטרפלס של מיס פרו לשעבר בת ה-28 פאול מנזנל - וכמובן שהסירטון הפך לויראלי.

מנזנל הצטלמה לצד הקוף באי האינדונזי אובוד, כשהקוף ניסה למשוך לה את החלק העליון של השמלה. כשהוא לא הצליח לחשוף את החזה שלה, הקוף הפך לאלים - שרט והיכה אותה לפני שהסירטון נעצר.

"פשוט לא רציתי שהוא ייגע בי", היא כתבה בכותרת הסירטון שהועלה לרשתות החברתיות. 2.1 מיליון העוקבים שלה בטיקטוק דאגו לה: "תודי לאל שהוא לא נשך אותך", כתב אחד ושני הוסיף: "זה יכול לכאוב לך בעין, צריך להיזהר עם החיות הקטנות הללו. הן פוחדות ומגיבות כך. אני מקווה שאת בסדר". שלישי הוסיף כי: "אני חושב שהציפורן הקטנה שלו נתפסה בבגד, והוא חשב שאת מנסה לקשור אותו ופחד".

ככה זה נראה

אחרים ניסו להסתכל על הצד המצחיק של הסיפור: "לא רציתי לצחוק אבל זה גרם לי לצחוק", הצד החיובי זה שהוא לא נשך אותך", כתב עוקב אחר ושני הוסיף: "הוא בהחלט ידע מה הוא עשה". שלישי סיכם: "תודה לך קוף קטן בשם כל העוקבים".

יער הקופים באובוד, שידוע יותר בשם יער הקופים הנחבא, הוא ביתם של יותר מ-700 קופי המקוק בעלי הזנב הארוך. רוב הקופים נחשבים לידידותיים מאוד, אבל הם לעיתים נושכים או שורטים אם מתגרים בהם או מראים להם אוכל, בעיקר מול אמהות לקופים קטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully