וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משהו משהו": היתרונות של טיול מאורגן בחו"ל

בשיתוף פגסוס

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 10:01

ישראלים שחזרו מטיול מאורגן באוסטריה סיפרו מדוע בחרו לטוס עם קבוצה מאורגנת, מה הם אהבו במדינה ואיך קשור מסע כומתה? צפו בכתבה

מה חושבים הישראלים על אוסטריה? בדקנו/עריכה: דינה מחפוץ

אוסטריה, שנמצאת במרחק טיסה קצר מישראל, תתאים לכל אחד ואחת. מזג האוויר נעים, האוכל מדהים, האווירה חלומית, יש לא מעט שופינג, חיי הלילה תוססים וזה עוד לפני שהזכרנו את המוזיאונים, האתרים ההיסטורים, ההרים המושלגים, העיירות הציוריות והשניצל כמובן. מה חושבים הישראלים על אחת המדינות הכי יפות באירופה? הגענו לקבל תשובה מקבוצה מאורגנת שחזרה זה עתה מאוסטריה עם חברת פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל.

"הקבוצה הייתה ממש נעימה, וזו הפעם השנייה שאני נוסעת עם החברה הזאת ואני מאוד מאוד מרוצה", אמרה שולה. "לקחו אותנו לכל מיני מקומות בלי להכניס יד לכיס ולהתחיל לסחוט מאיתנו עוד כספים או משהו כזה", הוסיף אהרון.

טיול מאורגן לאוסטריה עם פגסוס

"פגסוס ייחודיים בכך שאין בכלל זמן פנוי", ציינה חנה. "מהבוקר עד הערב זה כמו מסע כומתה - יוצאים וחוזרים בלילה". יעקב הוסיף: "לא היה דבר שהחברה הבטיחה בחוברת וזה לא התקיים". "נסענו עם טיולים מאורגנים, אבל מדריך כזה עוד לא היה. זה משהו משהו", אמרה דבורה.

"המטיילים פה קיבלו את המקסימום", סיכם משה המדריך. "הם קיבלו את כל מה שאני יכול לתת, כאילו הייתי יוצא עם בני המשפחה שלי. הם באו בגלל הטיול המאורגן וימשיכו לבוא בגלל הטיול המאורגן. אני שמח שאני חלק מהמערכת וחלק ממי שעשה את זה".

הכתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל - כחלק ממטרתה לקידום ההיכרות עם תרבויות העולם והעשרת הידע.

בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully