וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה החינמית שתציל כל ישראלי שצריך עזרה בחו"ל

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 10:40

שוהים בחו"ל ביעד שהיה בו פיגוע? זקוקים לחילוץ בזמן החופשה? אפליקציה חינמית חדשה תאפשר לישראלים להתחבר לחדר המצב במשרד החוץ, לקבל הנחיות, מידע על אזהרות המסע, עדכונים בזמן אמת ומסך חיוג מהיר למקרי חירום

זירת הפיגוע ברחוב איסתיקלאל, כיכר טקסים, איסטנבול טורקיה, בבוקר שאחרי, 15 בנובמבר 2022/ללא

משרד החוץ השיק אתמול (שלישי) אפליקציה חינמית לטלפונים הניידים של אזרחי ישראל היוצאים לחו"ל - TravIL. האפליקציה מיועדת לשימוש בעת תכנון והכנת המסע לחו"ל - ובמהלכו, והיא כוללת מידע שימושי רב, חיוג מהיר לשירותי חירום והצלה במדינת היעד, קישור לחדר המצב של משרד החוץ, אפשרות לקבל התראות זמן אמת (פושים) לעדכונים חשובים כמו אזהרות מסע ועוד.

פוש ראשון כזה יצא כבר בתחילת השבוע, עוד במהלך ההרצה של האפליקציה, מיד עם קבלת מידע על הפיגוע באיסטנבול והוא המליץ לישראלים להסתגר במלון בו הם שוהים, עד שיתבהר המצב.

במשרד החוץ מבטיחים כי הישומון שאף אינו דורש רישום כלשהו, אינו אוסף אינפורמציה על המשתמש, אינו עוקב אחר מיקומו ואינו מעלה לענן מסמכים כלשהם. הפרטים האישיים וצילומי תעודות נשמרים ונאגדים על המכשיר של המשתמש. היישומון מיועד לנסיעה למדינות להן קשרים דיפלומטיים עם ישראל (מבטיחים להוסיף גם אחרות).

אפליקציה TravIL. משרד החוץ, צילום מסך
האפליקציה תאפשר חיוג מהיר לשירותי חירום והצלה במדינת היעד. TravIL/צילום מסך, משרד החוץ

כל הנציגויות הדיפלומטיות של ישראל בעולם - בפנים

ברוח ספורטיבית של רגע לפני המונדיאל נכללה גם קטאר (המאויתת באפליקציה "קטר"), אלא שבמהלך יום ההשקה אתמול,נעלמה האופציה הזו. במשרד החוץ אומרים שהסיבה טכנית גרידא וכי היא תשוב בקרוב, לידיעת 20,000-10,000 הישראלים שהמשרד מעריך כי יצאו לצפות במשחקים.

המשתמש ימצא באפליקציה את פרטי כל הנציגויות הדיפלומטיות של ישראל בעולם וכן מידע חירום חיוני על המדינה שאליה יבחר לנסוע, לשימוש בעת הצורך. האפליקציה זמינה למכשירי אפל ואנדרואיד ובינתיים בעברית בלבד. במשרד החוץ מבטיחים כי גרסה בשפה הערבית תושק בהמשך.

המידע על המדינות זמין גם ללא חיבור לרשת האינטרנט - עניין שחשוב בטיולים לאזורים בהם אין קליטה סלולרית - ואזהרות המסע שיישלחו למכשיר הטלפון גם אם הוא כבוי או מנותק, יוצגו לאחר חזרתו לתפקוד.

האפליקציה כוללת גם כלים דיגיטליים שונים - בדיקת צורך באשרה למדינת היעד, ניהול מסמכי הנסיעה החיוניים במרוכז, צ'ק ליסט להכנת נסיעה מסודרת ובטוחה, וכאמור, מסך כפתורי חיוג מהיר למקרי חירום.

עוד בוואלה!

מקל, תרמיל וישומון: אפליקציות טיולים שחובה להוריד לסמארטפון

לכתבה המלאה
אפליקציה TravIL. משרד החוץ, צילום מסך
שוהים ביעד שהיה בו פיגוע? תקבלו את כל ההנחיות החשובות לנייד/צילום מסך, משרד החוץ

ראש אגף קונסולרי במשרד החוץ אייל סיסו: "האפליקציה מאפשרת לנו לשפר את העבודה שלנו לטובת האזרח הישראלי באופן שמותאם לעידן שבו כולנו מחוברים למכשירי הסלולר, כמעט מכל מקום בעולם, זאת, עם מידע מעודכן ומהימן עבור מי שזקוק לו".

זיו שלוי, אחראי פרויקטים דיגיטליים ויוזם האפליקציה, "TravIL תעזור בהכנה לנסיעה וגם במהלכה, היא תספק תמיכה לכל אורך הדרך והיא בין היחידות בעולם מסוגה באפשרויות שהיא מציעה לאזרחים שלנו", הוסיף שלוי, "מדובר במהלך חשוב מאד שיעזור לישראלים המטיילים בעולם לשמור על עצמם ולנו, לשמור ולעזור להם בעת צרה שחלילה יקלעו אליה".

הורדה לאנדרואיד: https://go.gov.il/travil-android

הורדה לאייפון: https://go.gov.il/travil-ios

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully