וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לגולשים בלבד: האטרקציות והמקומות שאסור לפספס בקוסטה ריקה

בשיתוף פגסוס

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 10:03

הר הגעש המפורסם, קופים מייללים ויגוארים, שמורת טבע יוצאת דופן, עיירת חוף קסומה ועיר הבירה הייחודית: 5 מקומות שחובה לראות באחת המדינות הכי מיוחדות במרכז אמריקה

רצועות החוף הבלתי נגמרות, הגלים העוצמתיים ומזג האוויר החלומי הפכו את קוסטה ריקה לגן עדן לגולשים, שמגיעים למדינה מכל העולם כדי לתפוס כמה מהגלים הטובים בעולם. אלא שמלבד חופים מרהיבים וחוויית גלישה שאין שני לה, לקוסטה ריקה יש עוד הרבה מה להציע למבקרים בה, כולל הר געש מיוחד, פארק לאומי, שמורת טבע ועוד. ריכזנו את המקומות שאסור לפספס באחת המדינות הכי מיוחדות במרכז אמריקה, אליה ניתן להגיע באמצעות טיולים המאורגנים של פגסוס.

הר הגעש ארנל. צילום מסך, צילום מסך
חובה למטיילים. הר הגעש ארנל/צילום מסך, צילום מסך

הר הגעש ארנל (Arenal Volcano)

ביקור בפארק הלאומי ארנל שבמרכזו הר הגעש המפורסם הוא בגדר חובה למטיילים שמגיעים לקוסטה ריקה. מדובר בג'ונגל-פארק עצום ומלא ביערות ירוקים, ובו תצפיות רבות להר הגעש ארנל עוצר הנשימה, שמתנשא לגובה של 1,600 מטרים. הפארק מלא במסלולי הליכה רבים, מפלים משגעים, עיירות קטנות וקסומות ואינספור אטרקציות, כמו רפטינג בנהר הבלסה, ביקור במעיינות חמים, דייג באגם המקומי ועוד.

קוף סנאי יושב על ענף בפארק הלאומי מנואל אנטוניו, קוסטה ריקה. Eduardo Rivero, ShutterStock
קוף סנאי יושב על ענף בפארק הלאומי מנואל אנטוניו, קוסטה ריקה/ShutterStock, Eduardo Rivero

הפארק הלאומי מנואל אנטוניו (Manuel Antonio National Park)

אחד הפארקים הלאומיים הכי מיוחדים בכל מרכז אמריקה נמצא סמוך לחוף המרכזי של קוסטה ריקה, ומפורסם בעיקר ביערות הגשם שלו. בפארק, שנקרא על שמו של הנשיא לשעבר מנואל אנטוניו פיגרס פרר, אפשר לבלות ימים שלמים ואפילו שבועות. הוא כולל מסלולי הליכה רבים, אגמים ומפלים ומשמש כביתם של חיות בר רבות, כולל קופים, עצלנים וסוגים רבים של ציפורים. את הטיול מומלץ לסיים באחד החופים המדהימים שנמצאים באזור, הנחשבים לחופים היפים ביותר במדינה.

תמרינדו (Tamarindo)

עיירת החוף תמרינדו ידועה בתנאי גלישה מדהימים, בזכות מזג האוויר המושלם והגלים העדינים, לטובת אלו שבכל זאת חושקים לתפוס גל או שניים. אלא שמלבד אפשרויות גלישה רבות, לתמרינדו עוד הרבה מה להציע למבקרים בה. בעיירה מסעדות מעולות, ברים מבוקשים, חיי לילה תוססים ותושבים מסבירי פנים, ומומלץ לבלות בה לפחות מספר ימים, כדי ליהנות מהדברים הרבים שיש לה להציע. בתמרינדו אפשרויות לינה רבות - מצימרים קטנים ונעימים, דרך מלונות בוטיק קסומים ועד לרשתות גדולות.

טיול מאורגן לקוסטה ריקה - מידע מפורט באתר פגסוס

צופית בשמורת מונטוורדה, קוסטה ריקה. Bruce Raynor, ShutterStock
צופית בשמורת מונטוורדה/ShutterStock, Bruce Raynor

שמורת מונטה ורדה (Monteverde Cloud Forest Reserve)

לא בכדי מדובר באחד מיעדי התיירות הכי פופולריים במדינה. שמורת מונטה ורדה משמשת כביתם של כמה מחיות הבר המרתקות ביותר בכל מרכז אמריקה (יותר מ-100 יונקים, 400 סוגי ציפורים ו-1,200 מיני דו-חיים), כולל קופים מייללים, צפרדעים צבעוניות ואפילו יגוארים. תמצאו בה גם מגוון רחב של מפלים יפים ומסלולי הליכה וגם לא מעט בתי קפה, בכמה מהם תוכלו ללגום משקה מול נוף יוצא דופן. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בשמורה היא סיור zip line - סיור באומגה מעל השמורה, המאפשר מבט על היערות השונים מזווית קצת אחרת.

סן חוסה (San Jose)

עיר הבירה של קוסטה ריקה מספקת מפגש מרתק עם התושבים המקומיים, לצד אטרקציות רבות, מסעדות מעולות ומגוון רחב של טיולים וסיורים. מדובר בעיר מודרנית מצד אחד, אך אותנטית מצד שני, עם שווקים רבים, מוזיאונים מרתקים ולא מעט אפשרויות לחובבי השופינג. אם הגעתם לבירה המקומית, לא מומלץ לפספס את המוזיאון הלאומי של קוסטה ריקה וכן ביקור בגנים הבוטניים של פארק לה סבנה המרשים. כדאי לבקר גם בבאריו אמון הפופולרי, בו אחוזות היסטוריות ומבנים עתיקים.

הכתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל - כחלק ממטרתה לקידום ההיכרות עם תרבויות העולם והעשרת הידע

בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully