וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייסת בת ה-22 זועמת: למה תמיד חושבים שאני דיילת?

24.11.2022 / 23:44

סברינה שיתפה את העלבון שלה ברשת מכך שקולגות שלה שעובדים בשדה התעופה חושבים שהיא דיילת: "זה צורם לי משום שהם אמורים לדעת איך נראים מדים של טייסת". העוקבות שלה חשפו חוויות דומות במקומות עבודה אחרים

יום בחיי הטייסת סברינה ג'ונסון/@sabrinaleej

הטייסת סברינה ג'ונסון העלתה לטיקטוק סרטון שבו היא חשפה כיצד עובד בשדה התעופה שבו היא היתה אמורה לעלות לטיסה, שלח אותה למטוס כדיילת ולא כטייסת. בסרטון שצבר 2.5 מיליון צפיות, הטייסת הצעירה בת ה-22 בלבד צילמה את עצמה בתא הטייס עם מבט נבוך ונעלב על הפנים שלה.

סברינה הסבירה שהאיש שהיה אחראי על שער הכניסה למטוס הניח שהיא דיילת והיא טוענת שאנשים עושים את הטעות הזו כל הזמן כשהם רואים אותה על המטוס ולא מאמינים שהיא הטייסת. בכיתוב של הסרטון שלה סברינה כתבה: "האיש שהכניס אנשים בשער הסתכל לי בעיניים היום ושאל אם אני הייתי הדיילת. זה צורם לי משום שהם עובדים בשדה התעופה, הם אמורים להדעת איך נראים מדים של טייסת לעומת דיילת אוויר".

צפו בסרטון שלה

@sabrinaleej Its jarring to me because they work at an airport. You know what the pilot uniforms are ? #pilotsoftiktok #airlines #fyp #bruh ♬ Miss You (Sped Up Version) - _

למה קשה להיות טייסת בגיל 22?

ולמה אנשים פוחדים מטייסת בת 22?

@sabrinaleej Replying to @peter82c answers! Comment questions if you have any. #pilotsoftiktok #airlinepilot #FlexEveryAngle ♬ original sound - Sabrina Johnson

סברינה נראתה די פגועה מהתפיסה השגוייה הזו והעוקבים שלה הביעו אמפטיה בתגובות, כשאחת מהן כתבה: "זה לא מקובל!". "כדיילת אוויר, אני נפגעת בשבילך. הם יודעים איזה מדים יש לנו", כתבה מגיבה נוספת. אחרת הלכה צעד קדימה וכתבה לה: "תשאלי אותם אם הם היו שתויים במהלך המשמרת".

מגיבות אחרות טענות שהם חוו חוויה סקסיסטית דומה במקום העבודה שלהם כשאחת מהן כתבה לה: "אני מהנדסת תוכנה וכל הזמן גברים מניחים שאני מעצבת. זה קורה כל הזמן".

לאחר שקיבלה מאות תגובות זועמות, סברינה העלתה סרטון נוסף שבו היא הבהירה את המסר שהיא רצתה להעביר: "זה לא עלבון שקוראים לי דיילת. זה עלבון שאנשים מנסים להוריד אותי אחרי כל העבודה הקשה שהשקעתי. כשעושים את זה, מעליבים גם אותי וגם את הדיילות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully