וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם באים להצטלם איתו: כך הפך כלב לפרזנטור של העיר

רוני ערן

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 9:09

כלב משוטט, לא יפה או חינני במיוחד, הפך לבר מזל ויקיר העיר בטומי שבגיאורגיה, וזאת כי מלווה את ילדי הגן המקומי כשהם חוצים את הכביש ונובח על מכוניות שמאחרות לעצור. אמן מקומי צייר אותו על בניין, ומאז המקום הפך לאתר עלייה לרגל

בטומי, גיאורגיה/Visit Batumi

בטומי, עיר הנופש הגיאורגית שעל גדות הים השחור, ידועה בטיילת היפה שלה במלונות הפאר ובתי הקזינו ויש בה גם המון כלבים. הם ידידותיים וכולם נושאים תג שמוצמד לאוזנם, סימן שעוקרו וחוסנו על ידי העירייה.

אז מה הפך כלב משוטט אחד, לא יפה או חינני במיוחד, לבר מזל ויקיר העיר? כנראה שתמיד היה משהו יוצא דופן בכלב השחור לבן הזה, כי הוא הצליח להתחבב על בעל האיטליז הסמוך לשדרת Abashidze. מדי יום היה מגיע לקבל את ליטרת הבשר שלו. הפינוקים הבשריים עשו את שלהם ובעל האטליז נתן לו את השם "קופאטה", שפירושו "נקניקיה". אבל מה שזיכה אותו באהבת השכונה כולה, היה המנהג שסיגל לעצמו בכל פעם שילדי הגן המקומי חצו את הכביש. הוא היה מלווה אותם במעבר החצייה ונובח על המכוניות שאיחרו לעצור. מהר מאוד הכירו כולם את הכלב ששומר על הילדים בדרכם לגן.

הכלב קופאטה בבטומי, גיאורגיה. רוני ערן, תמונות גולשים
הפך לסלב מקומי. קופאטה בבטומי/תמונות גולשים, רוני ערן
הכלב קופאטה בבטומי, גיאורגיה. רוני ערן, תמונות גולשים
לשכת התיירות המקומית סידרה ל"סלב על 4" מלונה מתוקתקת/תמונות גולשים, רוני ערן

הופק סרטון על "הכלב ששומר על הילדים"

כשאחד מדיירי השכונה צילם אותו בפעולה, הפך הסרטון לוויראלי וקופאטה זכה לתשומת לב פרנסי העיר, שהפיקו סרטון על "הכלב ששומר על הילדים". אבל זה לא נגמר בזה. אמן הרחוב הגיאורגי Gamez הנציח את דמותו של קופאטה על קיר הבניין ב-Abashidze Avenue מס' 60 והפך את המקום לאתר עליה לרגל ומוקד סלפי. לשכת התיירות המקומית הבינה שלבאטומי יש פרזנטור חדש וסידרה לו מלונה מתוקתקת.

הכלב קופאטה בבטומי, גיאורגיה. רוני ערן, תמונות גולשים
קופאטה מלווה את הילדים במעבר החצייה ונובח על המכוניות שאיחרו לעצור/תמונות גולשים, רוני ערן
הכלב קופאטה בבטומי, גיאורגיה. רוני ערן, תמונות גולשים
אמן רחוב הגיאורגי הנציח את דמותו של קופאטה על קיר הבניין ומוקד עלייה לרגל/תמונות גולשים, רוני ערן

מצאנו את הסלב שרוע על המדרכה, מתחמם בשמש

השבוע במהלך סיור אמנות-רחוב שעשיתי בבטומי, הגעתי גם אני לדיוקנו של הגיבור המקומי של גאמז. ננה קלאנאדזה, שהובילה אותי בתחנות האמנות של העיר, הזעיקה אותי מפינת הרחוב. "מצאתי אותו!".
מעבר לפינה, מול האיטליז, מצאנו את הסלב שרוע על המדרכה, מתחמם בשמש. הוא כשכש בזנב והתהפך על הגב מחכה שנלטף את בטנו.

מזדמנים לבטומי? רוצים להתחכך בסלב מקומי אמיתי? זה הלו"ז: בבוקר - הוא בתפקיד משמר הבטיחות במעבר החציhה ברחוב Abashidze, אחר כך הוא פורש לנישנוש, ליטופים ומפגש עם מעריצים מול האטליז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully