וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע נסיעה ברכבת - זוג תועד מקיים יחסי מין בקרון מלא

3.11.2022 / 0:06

זוג בריטי נועז במיוחד החליט להוסיף קצת פלפל לחיים שלהם וקיים יחסי מין במהלך נסיעה ברכבת, כשהנוסעים לידם כמובן לא נשארו אדישים והחלו לצלם אותם. מה העונש שהם עשויים לקבל?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג מקיים יחסי מין ברכבת/Twitter/Gabriel_Shoe

זוג חרמן במיוחד של נוסעים ברכבת לא הצליחו לשמור על היצרים שלהם והתחילו לקיים יחסי מין בציבור במהלך נסיעה. שני סרטונים מאוד נועזים של הזוג, שנראים בתחילת שנות ה-20 שלהם, הופצו ברשתות החברתיות ב-22 באוקטובר והפכו במהירות לויראלים.

בסרטון נראה הבחור כמעט לא זז בעוד שהאישה שחורת השיער רוכבת עליו. באופן מוזר, האיש שפרסם את הסרטון החליף מקום וניסה לראות אותם מקרוב יותר, כך שהוא לא השאיר שום דבר לדמיון. מי שפירסם את הסרטון המקורי טוען בחשבון הטוויטר שלו שהוא מוויגאן, אך לא ברור האם מדובר ברכבת שנסעה באזור, למרות שרבים טוענים כי מדובר ככל הנראה בקו של נורת'רן רייל או סקוטס רייל.

הצפייה בתיעוד מיועדת רק מעל גיל 18

הזהות של הזוג נלא נחשפה עד כה ולמרות שנראה שהם נהנים מאוד, הם ככל הנראה עברו על החוק. לא ברור איזה עונש היו מקבלים הזוג אם שוטר היה תופס אותם, אבך לפי החוק של פעולות בציבור מ-1986, קיום יחסי מין בשטחים ציבוריים, כולל בשירותים, הוא אסור. ייתכן שמדובר גם בעבירה על חוקים נוספים, בין היתר בזה שאוסר "הצקה, וגרימה לחוסר נוחות לאחרים", למרות שהבחור שצילם את הסרטון לא נראה סובל.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • רכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully