וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגעי האימה: דייג נותר דומם כשכריש לבן מקיף את סירת הקיאק שלו

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 11:15

דייג בר מזל מקליפורניה נתקל בכריש ענק שהקיף את סירת הקיאק שלו, הצליח לתעד אותו מקרוב ולחמוק ממנו ללא פגע. הוא העלה את התיעוד המצמרר באינסטגרם ושאל: "מה אתם הייתם עושים?"

"הרגע בו פגשתי כריש לבן"/instagram.com/fishermanschronicles/

אדם המפרסם בשם Fisherman's Chronicles ברשתות החברתיות תיעד במצלמתו את הרגע המצמרר שבו כריש עמלץ לבן נתקל בסירת הקיאק שלו. הוא שמר על קור רוח ונותר דומם לחלוטין בזמן שהוא מתעד את הכריש מקרוב ומקווה שזה לא יתקוף אותו. את התיעוד המפחיד הוא שיתף בעמודי היוטיוב והאינסטגרם שלו.

בתיעוד שצולם באוקיינוס השקט באזור החוף המרכזי של קליפורניה, נראה הכריש המסוכן ביותר בעולם מסתובב ללא הרף סביב הקיאק לפני שהוא ממשיך "בשלווה" למים העכורים. הדייג האמיץ נשאר במקום ותיעד ברוגע מפתיע את המפגש המדהים - מעל ומתחת לפני המים - שלדבריו נמשך מספר דקות. הוא תיאר את זה כאחת החוויות המדהימות והמפחידות ביותר שעבר בתקופת הדיג שלו.

צפו ברגע הבאמת עוצר נשימה הזה:

בזמן שהמצלמה עוקבת אחר החיה המרשימה שחגה מסביב לקיאק, הדייג נשמע קורא "אוי אלוהים!" וכשנשאל על ידי מישהו במכשיר הקשר כמה גדול הוא - הוא השיב: "מאסיבי בטירוף!". בפוסט שלו באינסטגרם הוא שאל את העוקבים שלו: "מה אתם הייתם עושים?".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

משתמשים רבים התרשמו מכך שהוא לא חתר משם בפחד ושיבחו את "האומץ המטורף שלו להישאר במקום ולא לזוז". אדם אחד כתב בתגובה: "אין סיכוי שהחלק הפנימי של הקיאק שלי היה נשאר יבש!", על כך ענה הדייג: "לא יכול להגיד לך שלא עשיתי בעצמי פיפי בתחתונים". אז מה אתם הייתם עושים?

  • עוד באותו נושא:
  • כרישים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully