וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחת שערים: הונג קונג תחלק 500 אלף כרטיסי טיסה בחינם

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 17:16

המדינה האסייתית תחלק חצי מיליון כרטיסי טיסה כדי למשוך אליה תיירים, זאת לאחר שיוסרו כל הגבלות הכניסה לתיירים בקרוב. ממשלת הונג קונג רכשה 500 אלף כרטיסים כבר ב-2020 ועתה מתכוונת להשתמש בהם כזרז להחזרת התיירות

הונג קונג/צילום ועריכה: וואלה! NEWS

הונג קונג תחלק חצי מיליון כרטיסי טיסה כדי למשוך אליה תיירים בחזרה, כאשר הממשלה תסיר את כל ההגבלות שנותרו על כניסות מבקרים למדינה, כך לפי בלומברג ששאב את הידיעה מכלי תקשורת סינג טאו המקומי בשפה הסינית.


ראש הרשות המבצעת של הונג קונג ג'ון לי, עשוי להכריז על התוכנית לחזרה לשגרה בנאום המדיניות שלו שיתקיים באוקטובר, אלא אם כן מצב הקורונה במדינה יחמיר משמעותית, כך לפי הדיווח באתר. חלוקת הכרטיסים, שרכשה הממשלה ב-2020 כדי למשוך מטיילים, היא אחד הצעדים שמטרתם להגביר את התיירות, נכתב.

הממשלה בהונג קונג העריכה, כי ייקח לתיירים רבעון עד שניים לחזור, זאת גם לאחר שתבטל את שאר מגבלות הקורונה החלות על תיירים, בהן שלושה ימים של הגבלות תנועה, כך לפי סינג טאו.

משפחה צופה אל עבר קו הרקיע של הונג קונג. ShutterStock
התיירים ישובו (ובחינם)? הונג קונג/ShutterStock

לפי הציפיות כי הונג קונג תבטל את ההגבלות שנותרו על תיירים נכנסים, שנאסר עליהם ללכת לברים או לאכול במסעדות במשך שלושה ימים מרגע הגעתם והם חייבים להיבדק מדי יום במשך שבוע, לאחר הסרת סגר החובה של בתי המלון לאחרונה. חוקי הקורונה הנוקשים של העיר שמרו אותה מבודדת במשך רוב המגיפה, והכתימו את מעמדה כמרכז פיננסי עולמי ופגעו בכלכלתה.

לא ברור עדיין כיצד יחולקו כרטיסי הטיסה, אולם יש לציין כי קת'אי פסיפיק, חברת התעופה ההונג-קונגית כבר טסה לישראל זמן מה, וגם אל על הודיעה בחודש שעבר כי תחדש את הקו הישיר למדינה החל מ-4 לפברואר 2023 ותפעיל שלוש טיסות שבועיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully