וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיף כבר בלי חלון: זה חדר המלון עם הנוף הגרוע ביותר בעולם

29.9.2022 / 23:50

אורח בבית מלון באלברטה, קנדה, הציג לעוקביו ברשת את הנוף המשקיף מהחדר שלו - ואין דבר יותר מטריד מזה

"קיבלתי עם חדר המלון עם הנוף הגרוע בעולם"/@neemanaz

חלון שווה המון: בבתי מלון בישראל, כמו גם בהרבה מקומות בעולם, נהוג לקחת מחירים מוגזמים על שדרוג לחדר עם נוף לים. בלונדון, לדוגמא, הפערים בין חדר עם נוף לחדר בלי הם כל כך משמעותיים כשבחלק מהמלונות החדרים היחידים שמחירם שפוי מגיעים ללא חלונות בכלל. בבית מלון באלברטה, קנדה, החדרים מגיעים עם חלון - אבל הנוף משם כל כך גרוע שעדיף כבר שיגיעו בלי.

הקומיקאי נימה מאז התארח במלון כשהסיט את הוילון כדי להביט על הנוף - ונחרד ממה שראה שם. הוא שיתף בטיקטוק את הנוף שנשקף אליו מחדרו וזכה ע"י הצופים לתואר "הנוף הגרוע ביותר בעולם". כמה גרוע זה כבר יכול להיות? אתם לא מתארים לעצמכם עד כמה.

בסרטון הקצר הוא נראה אומר: "אני בחדר המלון שלי וחשבתי לעצמי 'וואו, הוילונות שלי סגורים - חייב כאן קצת אור'. אז הבנתי, זה הנוף שלי...".

זאת ההפתעה שציפתה לו:

הוא הציג אז את מה שהוא ראה מהחלון שלו - חדרי ההלבשה והמקלחות של הנשים ובריכת השחייה של הילדים.

הסרטון שלו צבר קרוב למיליון צפיות ורבים נחרדו מהמראות. "אני מת. זה הנוף הכי גרוע שראיתי בחדר במלון", כתב אחד ואחר הוסיף: "החדר הזה בטוח היה פעם משרד של מישהו". שלישי הוסיף: "הייתי מתלונן". אדם נוסף כתב: "זה בדיוק מה שקרה לאבא שלי בסוף השבוע האחרון. הוא פתח את הוילונות שלו בחדר כדי לראות מהחלון את אולם האירועים של המלון".

מאז עצמו סיפר שהוא מיד סגר את הוילון כדי שלא יואשם במציצנות וימצא את פרצופו מרוח על שערי העיתונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully