וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם עירום נפל 90 מטרים לתוך חריץ בין סלעים - ולא מבין כיצד הגיע לשם

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 8:39

נודיסט אלמוני תועד תקוע בסדק צר בין שני סלעים לאחר שנפל לשם מגובה 90 מטרים. הוא טוען שאינו זוכר כיצד הגיע לשם. הוא חולץ והועבר לטיפול בבית החולים

מטפס נפל לנקיק בעומק של כשני ק"מ וחילץ את עצמו/צילום: יוטיוב, Dr. John All עריכה: מתן חדד

לילה של שכרות יכול לפעמים להוביל אותך למקומות לא נעימים, אך להתעורר כשאתה תקוע עירום בנקיק צר אליו נפלת מגובה של כמעט 100 מטרים? זה כבר קיצוני. צעיר אלמוני חולץ בידי מסוק של צבא ברזיל לאחר שנפל מגובה של קצת יותר מ-90 מטרים לנקיק כשהוא עירום לחלוטין - והוא טוען שהוא לא יכול להסביר כיצד הוא הגיע לשם.

הנודיסט האלמוני חולץ במבצע צבאי ביום רביעי שעבר בשמורת הטבע מסטרה אלווארו באספיריטו סנטו, ברזיל. מטייל שעבר במקום שמע את זעקותיו של המסכן מתוך סדק צר בין שני סלעים גדולים ומיהר לדווח על כך לרשויות. "צוות נשלח למקום ומצא את הקורבן מחוץ להישג ידו", אמר רב סרן פבלו אנג'לי מרקס מחיל האוויר הברזילאי לתקשורת המקומית. הוא הוסיף כי היה קיים סיכון שהאיש העירום ייפול עוד יותר מטה אל תוך הנקיק - ולכן הצוות היה צריך להתנהל בזהירות כדי להוציאו בחיים.

בסופו של דבר החליט חיל האוויר להשתמש בסל חילוץ הקשור למסוק הצבאי על מנת לחלץ את המטייל. על אף שסבל מפציעות מהנפילה הגבוהה, הצליח האיש להיכנס אל תוך הסל לפני שהוטס מעלה. הבחור זוהה מאוחר יותר כמקומי שגר רק 30 קילומטרים משמורת הטבע ושמו לא פורסם לציבור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ככה זה נראה

"הוא לא יכול היה להסביר מדוע הוא עירום. הוא טען שהוא לא זוכר איך הגיע לשם, אבל הניח שהוא נסע לאזור עם חברים", אמר מרקס. האיש דווח כנעדר מספר שעות לפני שנמצא על ידי המטייל, אולם לא ברור בדיוק כמה זמן הוא היה לכוד בנקיק. הוא הובהל לבית החולים שם קיבל טיפול נגד היפותרמיה ואובחן עם מגוון פציעות קלות שנגרמו לו במהלך הנפילה, אך הוא צפוי להחלים לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully