וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון BY14 בתל אביב: חשבנו שהוא ביזנס, אבל קיבלנו גם פלז'ר

נופר פרידנברג

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 16:09

3 דקות הליכה מחוף טרומפלדור ו-5 דקות משוק הכרמל, נמצא מלון BY14 התל אביבי, שהוא בהגדרה מלון עסקים, אבל נהדר למי שמחפש חופשה עירונית מבלי להיכנס לעיר עם רכב. לאורחים מחכות פינות מנוחה ועבודה כמו ב-we work, וויי-פיי מהיר ובארוחת הבוקר יש "רי-פיל"

זה יכול להיות השכן שלך: 1 מכל 10 בתל אביב - מיליונר/מערכת וואלה!

"היה היו כאן פעם שקמים חולות מסביב וגם נוף", נכתב בשירו של אריק סיני על העיר שלא נחה לרגע. כילידת שנת 2000 וכמי שכל חייה גדלה בעיר שלא יודעת מרגוע, קשה לדמיין את התקופה הזו שמצטיירת אצלי כשלווה וענוגה - בה תל אביב-יפו ידעה שקט. ועם זאת, הטכנולוגיה, החדשנות והתקדמותו של העולם, הפכו את העיר למטרופולין המהווה את מרכז הכלכלה, התרבות, התקשורת והאומנות של ישראל, כמו גם מוקד תיירותי חשוב שמושך אליו כמיליון וחצי תיירים בשנה.

בין החוויות הקולינריות שיש לעיר להציע, המסיבות, השווקים ורצועת החוף שנפרשת לאורכה - יש גם מי שמגיעים לתל אביב כדי לעשות עסקים. אם נחזור לרגע להמשך השיר שלנו "הכול בה תוכנן ונבדק" - נקבל את התיאור המדויק למלון העסקים ברחוב בן יהודה בעיר, בו התארחנו לאחרונה.

מלון BY14 בתל אביב. איה בן עזרי,
הנוף מהסוויטה בפנטהאוס במלון BY14/איה בן עזרי

אווירה שקטה שמשדרת עבודה

מלון BY14 ממוקם בלב תל אביב, במרחק שלוש דקות הליכה מחוף טרומפלדור והטיילת וחמש דקות משוק הכרמל. מדובר במיקום אידיאלי עבור כל מי שלא מעוניין להיכנס לתל אביב עם רכב - ובתקופת בניית הרכבת הקלה בעיר, בה רחובות נסגרים חדשות לבקרים וזה עוד מבלי שדיברנו על מצוקת החנייה - מדובר ביתרון משמעותי.

המלון מתאפיין באווירה שקטה שמשדרת עבודה. במרכז הלובי מתחם we work ענק, הכולל שולחן עץ עליו עשרות שקעים וחיבורים להטענת מכשירים חשמליים וכן כיסאות נוחים. כמו כן במקום מוצע כיבוד קל הכולל פירות, עוגות שמרים, עוגיות מקרון בטעמים שונים, מיצים ויין - הזמינים לאורחים ברוב שעות היממה ומתמלאים בתדירות די תקופה על ידי מלצרים שמסתובבים ברחבי הלובי.

במתחם פינת קפה שעוזרת לעבוד שעות נוספות ומשחקי חשיבה מעץ - לכל מי שזקוק להפסקה קלה. במלון ווי-פיי מהיר הזמין לכל האורחים בחינם. כמו כן בלובי ניתן למצוא שולחנות זוגיים ולצידם כורסאות נוחות, בהם ניתן לקיים פגישות עבודה או לעבוד. בלובי מוזיקת רקע די מרגיעה, עציצים שמעניקים נופח חי למקום ובסך הכול המתחם מואר ומרווח.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מלון BY14 בתל אביב. איה בן עזרי,
לובי המלון/איה בן עזרי
מלון BY14 בתל אביב. איה בן עזרי,
חדר עם נוף לים/איה בן עזרי

קהל בינלאומי שמגיע מרחבי העולם

מאי-יוני ואוקטובר-נובמבר, הם העונות החמות של המלון, בהן הוא לרוב מתמלא עד אפס מקום בקהל בינלאומי שמגיע מרחבי העולם ובעיקר מאירופה. האווירה הסולידית שהמלון משדר מתאימה לאנשי העסקים שמגיעים לרוב בגפם לחופשת עבודה במקום - שמציע בין היתר גם מתחם סאונה וחדר כושר צנוע הכולל הליכונים, משקולות ואופניים. בסמוך לחדר הכושר ניתן למצוא מרפסת עם דק, כיסאות גבוהים ושולחנות, המשקיפה לים. אומנם הנוף ממנה מרהיב אך בקיץ, ברוב שעות היום, חם לשבת במרפסת הלא מקורה, בה אין טיפת צל.

מדובר במלון שאפשר לקרוא לו מעין "האח הקטן" של מלון ה-SAVOY שנמצא לא רחוק ממנו, לכיוון הים. יש בו 107 חדרים, מתוכם סוויטה אחת וכן קומת פרימיום של חדרים עם מרפסות שמשקיפות לים. העיצוב של המלון פשוט למדי, אורבני ומתאפיין בצבעים לא נועזים במיוחד - ככל הנראה כדי לייצר אווירה נינוחה עבור הקהל העובד.

בחדר בו התארחתי הייתה מרפסת די גדולה שהשקיפה לנוף האורבני של תל אביב והוא היה קומפקטי ומואר. המיטה הייתה נוחה ועליה היו אותם הסדינים הלבנים המוכרים, שתמיד כיף להימתח עליהם אחרי יום עבודה קשה או בילוי. חדר המקלחת שידר אווירה של ניקיון ועיצובו היה צחור. החדר הממוזג, עם הפרקט, שולחן העבודה והכיסא, התאים לזוג.

ארוחת הבוקר מוגשת בספק חדר אוכל, ספק בית קפה, במתחם חיצוני למלון אך צמוד אליו. ניתן לשבת בשולחנות זוגיים במתחם המקורה והממוזג, על כיסאות גבוהים בבר המשקיף לרחוב או בשולחנות הממוקמים תחת כיפת השמיים - מה שמעניק נופח פריזאי לחוויה. הארוחה מוגשת על ידי מלצרים בשיטת "רי-פיל". הביצים מבושלות עם תוספת על פי העדפה אישית ולצידן מוגש לחם לבן, גבינות, מטבלים, אנטיפסטי, סלמון וסלט ירקות. לקינוח - פנקייקים או פירות ומאפים המונחים על הבר, אותם האורחים יכולים לקחת באופן חופשי בעצמם. לצד הארוחה המפנקת מוגש קפה לבחירת האורחים.

מלון BY14 בתל אביב. איה בן עזרי,
ספק חדר אוכל ספק בית קפה. ארוחת הבוקר במלון/איה בן עזרי

כמה זה עולה?

באמצע שבוע חדר זוגי עם מרפסת כולל ארוחת בוקר יעלה 941 שקלים ללילה, הסוויטה עם הנוף לים כולל ארוחת בוקר תעלה 1,310 שקלים, והמינימום: 764 שקלים לאדם ללילה בחדר סטודיו רגיל. במהלך סוף השבוע, המחיר לחדר רגיל יכול להגיע גם עד 847 שקלים לאדם.

הכותבת היתה אורחת מלון BY14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully