וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג שמוכר תמונות עירום שלו מיעדים אקזוטיים כדי לממן ירח דבש בלתי פוסק

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 8:37

תודו שזוהי בהחלט דרך מקורית לממן ירח דבש של 10 שנים: בני הזוג מטיילים ברחבי העולם, חיים בצניעות - אבל מצטלמים בהרבה פחות צניעות. הם מודים שזה לא פשוט - אבל לא מוכנים לוותר על דרך החיים הזו

"טראוול קאפל", הזוג ישראלי בטיול בים המלח ואילת/צילום: הילה קרן ובן סמנה

זוג נשוי מצא דרך מקורית להמשיך ולממן את ירח הדבש שלהם במשך 10 שנים ברחבי העולם. הם פשוט מוכרים תמונות עירום שלהם מיעדים אקזוטיים שונים.

סילק מויס, בת ה-31 וקיירן שאנון, בן 29, הכירו בעת ששהו בספרד בשנת 2019. לאחר רומן סוער ביניהם, השניים החליטו להינשא, ועשו זאת בשנת 2021 באי סקאי (Skye) שבסקוטלנד. זמן קצר לאחר מכן, הם יצאו לירח הדבש שלהם - וכעת, יותר משנה לאחר מכן, הם כלל לא מתכננים לחזור הביתה. למעשה, בני הזוג מכריזים שהם בעיצומו של ירח הדבש החלומי שלהם ויבלו את העשור הבא בטיולים בעולם.

חיים מ-27 שקלים ליום

הדיילי סטאר מדווח כי הזוג המאוהב חי כיום מתקציב קפדני של כ-7 ליש"ט (כ-27 שקלים) ליום. הם לנים במלונות זולים ומוותרים על מותרות וארוחות יקרות. נוסף על כך, בני הזוג מרוויחים כ-350 ליש"ט (1,380 שקלים) מדי חודש, ממכירת תצלומי עירום שלהם באמצעות פלטפורמת Patreon המיועדת למנויים.

"אנחנו חיים חיים מדהימים, אבל אנו לא חושבים שהרבה אנשים יוכלו לחיות כפי שאנו עושים זאת", אומר קיירן. "הגענו לרעיון הזה כי אנחנו רוצים להפיץ דימויי גוף חיוביים, ושנינו חשים בנוח עם גופנו".
עד כה השניים כבר ביקרו באיסלנד ובספרד, עשו טיול טרמפים ברחבי פורטוגל, בילו שלושה חודשים בסרי לנקה, ולאחר מכן נסעו להודו, נפאל ותאילנד.

לא הכל זוהר

לדבריהם, מה שהיה הזרז לרעיון היה הטיול שביצעו מיד לאחר חתונתם בסקוטלנד. "הלכנו 500 קילומטרים על פני האי סקאי וחשבנו לעצמנו - איך עוד אפשר להתעלות על זה? כך החלטנו שנטייל בעולם במשך 10 שנים, שיהוו את ירח הדבש שלנו".

בני הזוג - שבין השאר מנגנים למחייתם במסעדות מקומיות ושוהים לעתים בבתי מלון בתמורה לפוסטים שהם כותבים על כך באינסטגרם - מודים כי חייהם לא תמיד זוהרים כפי שאולי הדבר נראה. לדבריהם, תנאי המחייה שלהם עלולים לעתים להיות "קודרים". עם זאת, הם בהחלט לא היו מוותרים על דרך החיים הזו, ולא מחליפים אותה בשום דבר אחר.

"אנחנו כעת חיים את החלום שלנו ורוצים להעניק השראה לאחרים, שאולי ייתפסו בחיידק הנדודים", אומר קיירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully