וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינאייר הטרילה נוסעת שהתלוננה על מושב החלון שקיבלה

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 9:30

הנוסעת שילמה לחברת התעופה ריינאייר תוספת עבור מושב עם חלון, רק כדי להגיע ליציאת חירום ולשבת מול אשנב זעיר ללא נוף החוצה. התגובה של חברת התעופה היתה קורעת, אבל לא כולם אהבו את הבדיחה

סבל של ריינאייר נתפס גונב ממזוודה בשדה/צילום מסך, יוטיוב

מרתה קלי בת ה-38 שילמה כ-15 דולרים נוספים לחברת הלואוקוסט ריינאייר, עבור מושב עם חלון בטיסה מוורשה למלטה, לשם טסה לחופשה קצרה עם בעלה לאחר שסיימו נסיעת עסקים. לאחר שהתיישבה, כל שנותר לה היה לצחקק לנוכח התמורה שהיא קיבלה בעבור כספה: מושב ליד יציאת החירום, הכולל חלון זעיר וללא כל אפשרות לצפות בנוף.

אתר Wales Online מדווח כי מרתה, המתגוררת באירלנד, העלתה את סיפורה לטוויטר, וציינה כי החלון היה קטן מכדי להביט דרכו החוצה בנוחות, במהלך הטיסה שנערכה ב-10 בספטמבר. הדברים שכתבה נכתבו ברוח מבודחת, והכיתוב שליווה את התמונה שהעלתה ציין: "שילמתי עבור מושב החלון".

"אני עדיין צוחקת מהמהומה שזה גרם"

באופן משעשע למדי, נציגת חברת התעופה השיבה לה בהומור משל עצמה וצירפה את תמונתה המקורית, עם עיגול המסומן סביב האשנב הזעיר. כאילו כדי לסמן שאכן הנוסעת קיבלה מושב עם חלון. מרתה הגיבה וכתבה: "אל תבינו אותי לא נכון, אהבתי את המרווח הגדול לרגליים. זה היה מצחיק מכדי 'להחליק' את זה. אני אוהבת את צוות השיווק שלהם ואת ההומור שלהם. אני אוהבת להתלוצץ וקיוויתי שהם יקבלו את זה בהומור - וכך הם עשו. אני עדיין צוחקת מהמהומה שזה גרם".

נכון לעכשיו, התגובה של ריינאייר ל"תלונה" של מרתה קיבלה למעלה מחצי מיליון לייקים, ויותר מ-6,000 תגובות. לא כולן היו אוהדות כמו תגובתה של מרתה. גולש אחד כתב: "זו הסיבה שלעולם לא אטוס עם יותר עם ריינאייר", ואחר הוסיף: נראה כי תלונות מהסוג הזה, על מושבי חלון כאלו, חוזרות על עצמן רבות. ... אולי פשוט לא תגבו תשלום נוסף על מושב עם חלון כזה? ואולי בכלל עדיף לכם לא להגיב כלל מאשר להגיב באופן כה זחוח ומזלזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully