וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה, רומנטיקה ובר יין ייחודי: מלון רות בצפת מציע חוויית אירוח יוצאת דופן

בשיתוף מלונות דן

9.10.2022 / 9:17

בסמוך לסמטאות העיר העתיקה של צפת שוכן אחד המלונות הכי מיוחדים בישראל, ובו מסעדה אותנטית, בר יין יחיד במינו, מגוון רחב של חדרים, נוף מרהיב ואפילו סיורים מרתקים

במרחק נגיעה מסמטאותיה הקסומות של העיר העתיקה בצפת שוכן אחד המלונות הכי מיוחדים בישראל - מלון רות מרשת מלונות דן, המציע חוויית אירוח ייחודית במינה לזוגות ולמשפחות.

מלון רות צפת מרשת מלונות דן. אתר רשמי, אתר רשמי
מלון רות צפת מרשת מלונות דן/אתר רשמי, אתר רשמי

במלון רות מגוון רחב של חדרים מפנקים, גדולים ומרווחים, מהם נשקף נוף עוצר נשימה אל פסגות הגליל ולהר מירון. בשטח המלון,מלבד פינות ישיבה שקטות וירוקות, גם בריכה חצי אולימפית, חדר כושר מאובזר, מסעדה המתבססת על תוצרת מקומית טרייה מהאזור ואפילו בר יין ייחודי.

מה הופך את מלון רות בצפת לכל כך מיוחד, איך נוצר בר היין החדש, אילו אטרקציות נמצאות בקרבתו ומה הקשר לחתונה ממבט ראשון? דיברנו עם מנכ"ל מלונות דן, שמעון קיפניס, שעשה לנו סדר.

מלון רות צפת. דניאל לילה,
מלון רות צפת/דניאל לילה
מלון רות צפת מרשת מלונות דן. שרון בירן,
מלון רות צפת מרשת מלונות דן/שרון בירן

"העובדה שחלקו של המלון ממוקם בחאן בן 800 שנה הופכת אותו לרומנטי ומיוחד", אומר קיפניס בתחילת דבריו. "מדובר במבנה מיוחד, וזה עוד לפני שבכלל התחלנו לגעת בו. בנוסף, גם 'מוזה', בר היין המיוחד של המלון מוסיף לאווירה הקסומה".

תוכל להרחיב על בר היין החדש?

"כשראינו את המבנה היפהפה שבו נמצא בר היין, ישר חשבנו איך אנחנו ממלאים אותו ביין - המבנה עתיק ומלא בהיסטוריה והוא רומנטי מאוד. כל היינות שאנחנו מציעים בבר מגיעים מיקבים מהאזור, כשתפריט האוכל מורכב ממנות קטנות שמשתדכות בצורה מושלמת ליין. מדובר במאכלים אותנטיים של כל העדות מהאזור".

בר היין "מוזה" במלון רות הוא בר יין אותנטי, שנמצא במבנה מרהיב ביופיו, שנבנה עוד במאה ה-13. הוא עבר שדרוג והתאמה לסטנדרטים המודרניים, מיועד הן לאורחי המלון והן למבקרים מבחוץ ומציע תפריט יין עשיר המבוסס על יינות בוטיק מיקבים איכותיים מהאזור. מלבד יינות הבוטיק, בבר היין תפריט אוכל עשיר, בו מגוון רחב של מנות עשירות בטעמים, שמשתדכות בצורה מושלמת ליינות המקומיים.

מלון רות צפת מרשת מלונות דן. דניאל לילה,
מלון רות צפת מרשת מלונות דן/דניאל לילה

מלבד בר היין, הפינות השקטות והירוקות הפזורות בשטח המלון, הבריכה המפנקת וחדר הכושר, בקרבת המלון גם לא מעט אטרקציות ופעילויות כמו גלריות שונות בעיר העתיקה בצפת, בתי כנסת עתיקים, מצודות עתיקות, יקבים ומחלבות מקומיות וכמובן מסלולי טיול רבים. "אנחנו מוקפים ביקבים מקומיים, המציעים סיורים וטעימות ויש גם מחלבות מיוחדות", אומר קיפניס בנושא. "הר מירון קרוב ויש לא מעט מסלולי טיול, נחלים ונופים מרהיבים. יש פה המון אפשרויות שיכולות להתאים הן לזוגות והן למשפחות".

במלון רות השיקו לאחרונה סיור ייחודי, העובר בין המבנים העתיקים של המלון. "בנוסף לכל הפעילויות הקיימות במלון, בימים אלו אנחנו עובדים על שינויים ושדרוגים רבים", מסביר קיפניס. "אחת לשבוע אנחנו עורכים סיור פנימי בתוך המלון, שמספר את סיפורו ואת ההיסטוריה שלו. בנוסף, אנחנו עורכים סיורים לאורחי המלון בפאתי העיר העתיקה בצפת. הסיור אורך כשעתיים ועובר בסמטאות העיר ובין הגלריות והמקומות המיוחדים שנמצאים בה".

אילו עוד שינויים מתוכננים במלון בעתיד?

"אנחנו מתכוונים לפתוח גלריה באחד המבנים העתיקים במלון וכן מספר גני פסלים, כשכל היצירות והציורים הם של אמנים מקומיים מאזור הצפון. לחובבי היין מחכה הרצאה שבועית של סומלייה מוביל על ההיסטוריה של היין הישראלי, כולל טעימות כמובן".

במלון רות שמים דגש על איכות ורומנטיקה, וכמובן על תוצרת מקומית, וזו כנראה אחת הסיבות שהוא נבחר לארח את אחד מהפרקים של תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון". "עד היום אורחים שמגיעים מבקשים לראות את החדרים שבהם ישנו הזוגות", מציין קיפניס ומוסיף: "היינות בבר היין ובמרתף היינות מגיעים מיקבים באזור הצפון כשגם חומרי הגלם במסעדה מתבססים על חומרי גלם מקומיים מהאזור. "זה הקונספט של המלון. אנחנו רוצים לתת במה לחקלאי האזור ואומנים מקומיים".

seperator

מלבד בר היין, לאורחי המלון אפשרות לסעוד במסעדת החאן, שמציעה אוכל גלילי אמיתי; בתפריט המסעדה ארוחות בוקר עשירות המוגשות מול נוף עוצר נשימה, ארוחות ערב טעימות במיוחד ויש גם קינוחים מעולים.

לפרטים והזמנות>>

בשיתוף מלונות דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully