וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האישה בעלת השפתיים הגדולות בעולם" מטיילת בכל העולם בגלל סיבות מפתיעות

21.9.2022 / 0:15

אנדראה איבנובה מבולגריה עברה יותר מ-30 הזרקות לשפתיים והפכה אותן למפלצתיות אלא שכעת היא מסמנת את היעד הבא שלה - לא רק של ניתוחים, אלא גם היכן תעשה אותם. לטענתה היא מקבלת מדי יום הזמנות לצאת לחופשות בעולם עם מעריציה הרבים

האישה עם השפתיים הגדולות בעולם הגדילה את נפח שפתיה עם 17 הזרקות של חומצה היאלורונית/FACEBOOK

אישה שאובססיבית לגבי מילוי השפתיים ואזורים אחרים בגופה סיפרה שרבים מציעים לה לטוס אליהם לחופשה ומציעים לממן זאת עבורה. אנדראה איבנובה, מסופיה שבבולגריה, נחשבת ל"אישה עם השפתיים הגדולות בעולם", והיא מחזיקה מעל 20 אלף עוקבים באינסטגרם בזכות המראה הקיצוני שלה. היא טוענת שהיא מחזיקה בשיא עולמי של 30 הזרקות חומצה היאלורונית לשפתיים שעזרו לה להשיג את המראה הבלתי רגיל שלה.

לטענתה יש לה לא מעט מעריצים עשירים שמציעים לה לבוא אליהם. בשיחה עם הדיילי סטאר היא סיפרה: "כל יום אנשים שונים מכל העולם שולחים לי עשרות אלפי הודעות בחשבונות שלי ברשתות החברתיות ומזמינים אותי לחופשות במקומות שונים ביבשות שונות, אבל עוד לא עשיתי את זה, אולי יום אחד". אנדראה דווקא כן מטיילת הרבה ברחבי העולם במסע אחרי התחביבים שלה - שירה וניתוחים פלסטיים.

"טיילתי ברחבי העולם לתחרויות שירה ופסטיבלים", היא מספרת, "נכון לעכשיו, היעדים האהובים עליי הם טורקיה ויוון, והייתי בערים שונות שם. את כל הניתוחים שלי עשיתי בסופיה, אבל אני מתכננת להגדיל את החזה בטורקיה או גרמניה, כי יש שם מומחים ברמה עולמית". אנדראה הגדילה לא רק את השתפיים והחזה אלא גם את הלחיים שלה והיא מתכננת גם "לעצב מחדש את הסנטר וקו הלסת ולשנות את הפנים על ידי מילויים שונים. זה היעד הבא שלי".

ככה היא נראתה לפני הניתוחים

וככה היום

"אנשים טסים לניתוחים פלסטיים בגלל שלפעמים המומחים נמצאים במקומות אחרים. ברור שככה גם חוסכים כסף, במקומות אחרים יש ניתוחים זולים יותר. בשבילי, המחיר הוא לא הדבר החשוב, כי אני חושבת שכולנו צריכים לעשות מחקר על המומחים הללו, כולל בתחום הניתוחים הפלסטיים, שם מנסים לגרום לנו להיות מאושרים ולהגיע לתוצאות הנדרשות. תיירות רפואית בשבילי זה לחפש מומחים טובים יותר, לא מחיר זול יותר, המחיר לא חשוב אני מחפשת איכות גבוהה יותר", היא מספרת.

אנדראה טוענת כי היא רגועה לגבי הנסיעות שלה: "כשאני נוסעת יש הרבה אנשים סביבי, תמיד יהיו תגובות חיוביות ושליליות, אנשים מסתכלים עליי, מגיבים לי, לוחשים לי דברים. אפילו מצביעים עליי כשמדברים עליי, מדברים על ההופעה שלי, חלקם שורקים לי, יש כאלה שצוחקים עליי, וכמובן יש אנשים שבאים לאחל לי בהצלחה ורוצים תמונות. לכל מקום שאני הולכת, רוצים להצטלם איתי וזה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully