וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייס ביקש להפסיק לשלוח לו תמונות עירום וכמעט גרם לפיצוץ של הטיסה

23.10.2022 / 0:00

טיסה סטנדרטית למדי השתבשה לגמרי אחרי שאחד הנוסעים שלח לטייס קבצים של תמונות בוטות דרך תוכנה שיתופית שלא מצריכה אינטרנט. הטייס איים במערכת הכריזה: "תפסיק עם זה או שאני מסובב את המטוס והחופשה של כולם תיהרס". מסתבר שדבר דומה קרה גם בנתב"ג

גבר שלח תמונה של איבר המין שלו לכל נוסעי המטוס/@daddystrange333

טיסה שגרתית למדי בארה"ב הפכה לסיוט של ממש אחרי שאחד הנוסעים שלח לטלפון הנייד של הטייס תמונות עירום דרך ה"אייר דרופ", תוכנה שמאפשרת לשתף קבצים דרך מכשירים סלולריים ואייפדים מבלי צורך באינטרנט. אלא שאת הטייס של הטיסה הספציפית הזו מעשה הקונדס הזה ממש לא הצחיק והוא איים לסובב את המטוס ולחזור בחזרה לשדה התעופה.

הטייס פנה לנוסעי המטוס במערכת הכריזה ואיים: "טוב, אז ככה זה יהיה. אם אני אמשיך לקבל תמונות עירום לטלפון שלי, אני אסובב את המטוס וכולם יצטרכו לרדת ממנו בשדה התעופה. אנחנו נערב את אנשי האבטחה והחופשה תיהרס לכולם. מי שאחראי למעשה הזה שיפסיק לשלוח את התמונות ויגיע לקדמת המטוס".

צפו בסרטון של הטיס מאיים

הסרטון הזה הפך ויראלי וצבר מעל מיליון צפיות ברשת, אבל זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה. במרץ, טיסה של חברת "Alaska Airlines" התעכה בשדה התעופה באורלנדו יותר משעה בגלל שילד בן 10 שלח איומים דרך אותו "אייר דרופ". שוטרים הקיפו את המטוס עד שבסופו של דבר התברר שמדובר באיום שווא.

במאי האחרון, תשעה אנשים נעצרו בנמל תעופה בן גוריון אחרי שתמונות של מטוס מתרסק הופצו לפתע באייפונים של הנוסעים והפיצו בהלה גדולה במטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully