וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שאתם טסים לחגים: דיילת חשפה את המקום הכי מטונף במטוס

17.9.2022 / 23:49

לא השירותים, לא החלון ואפילו לא מגש האוכל. ברנדה אורלוס, דיילת ממיאמי העלתה סרטון שבו היא גילתה מהו המקום הכי מטונף במטוס וגם מה הסיבה שהוא כל כך מלוכלך. הגולשים היו המומים מהמידע

דיילת חשפה את המקום הכי מטונף במטוס/@flightbae.b

טסים הרבה? כדאי שתדעו אלו מקומות הכי מלוכלים על המטוס, ומסתבר שלא מדובר בשירותים. ברנדה אורלוס, דיילת אוויר מנוסה מאוד ממיאמי, העלתה סרטון בטיקטוק שבו היא חשפה ל-120 אלף עוקביה: הכיסים האחוריים של המושב שלך הם המקום הכי מלוכלך על המטוס.

נכון, אנחנו לא מתעסקים יותר מדי עם החלק הזה של המושב, אבל הסיבה שהוא הכי מלוכלך היא כי אנשי הניקיון כמעט שלא מנקים אותו. בנוסף, ברנדה חשפה שהיא ראתה נוסעים שמכניסים לשם דברים לא סניטריים - החל מאוכל ועד מפיות מלוכלכות.

"זה מלוכלך יותר מהשירותים במטוס, מלוכלך יותר מהכרית של המושב ואפילו יותר ממגשי האוכל. זה בגלל שאף פעם לא מנקים אותו, אלא אם כן מישהו הקיא או שהדביקו שם משהו", היא הסבירה והוסיפה שהמנקים בדרך כלל עושים ניגוב שטחי ומפנים אוכל ולכלוך, אבל אם לא באמת מנקים ומנגבים את הכיסים האלו מאחורי המושב (שבעצם נמצאים מול הפנים שלכם כל הטיסה).

העוקבים של ברנדה די הזדעזעו מהמידע החדש שהם נחשפו אליו. "אני בדרך כלל שם את הטלפון שלי!", כתב מגיב המום אחד וברנדה ייעצה לו להפסיק עם זה מיד, אחד המגיבים גם חשף שהוא ראה בעבר הורה שדחף לשם חיתול משומש.. יאק. אז אם חשבתם להשתמש בכיסים שמאחורי הכסא, כדאי שתחשבו שוב. או לפחות תבדקו שהם נקיים.

למרות התגובה הכוללת לגילוי הנורא, היו כמה מגיבים שטענו שהם מנקים בחברות תעופה ןאמרו שהסרטון של אורלוס שקרי וכי הכיסים הללו מנוקים באופן קבוע. "למעשה יש לנו שני צוותים לכל מטוס. אחד לוקח אשפה ושואב אבק, הצוות השני מנקה כל מושב לעומק", כתבה אחת המנקות.

מנקה אחרת הסכימה ואמרה שהכיס ינוקה בהתאם לכמה זמן ישלפני שהמטוב יצא שוב לדרך."בדרך כלל אתה מקבל שעה ו-30 דקות במטוסים הגדולים יותר, אבל לסיבובים מהירים זה בערך 15 עד 30 דקות עם צוות של שישה מנקים. את לא טועה אבל את גם לא צודקת ב-100 אחוז", אמר המנקה השני שהוסיף: "זה אמור להתנקות אבל אנשים עשויים לדלג עליו מטעמי נוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully