וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ברצלונה ומדריד: 5 העיירות הכי מיוחדות בספרד

בשיתוף פגסוס

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 10:04

לספרד האהובה שמושכת מיליוני תיירים מדי שנה יש הרבה מה להציע מעבר לשתי הערים האהובות, כולל "הכפר היפה ביותר במדינה" ועיירה חלומית במיורקה. ריכזנו את 5 המקומות הכי מיוחדים

הערים הצבעוניות, השפה הקסומה, האוכל המיוחד והאותנטי, האווירה המחשמלת, חיי הלילה התוססים, החופים, האטרקציות, הסיאסטות והפיאסטות וכמובן המחירים הנוחים, הופכים את ספרד לאחת המדינות הכי מתוירות בעולם. למעשה, בכל שנה מבקרים בספרד כ-75 מיליון תיירים, כולל ישראלים כמובן. הרוב המוחלט של התיירים מבקרים בעיקר בשתי הערים הכי מפורסמות שלה - הבירה מדריד ובירת חבל קטאלוניה ברצלונה, הנחשבות לערים מיוחדות במינן. אלא שמלבד שתי הערים הללו, לספרד יש עוד הרבה מה להציע. קבלו את 5 העיירות הכי מיוחדות בספרד שאסור לכם לפספס בביקור הבא שלכם במדינה.

אלברסין ספרד. ShutterStock
אלברסין ספרד/ShutterStock

אלברסין (Albarracín)

ברחבי ספרד עשרות אלפי כפרים ועיירות ציוריות, אבל רק אחד מהם זכה לכינוי המחייב "הכפר היפה ביותר בספרד". אלברסין, שנמצא במחוז טרואל שבחבל אראגון, הוא אחד המקומות הכי מיוחדים שתפגשו, ולא רק בספרד; הוא ממוקם בגובה של כמעט 1,200 מטרים מעל פני הים, מוקף בחומה שנבנתה עוד בימי הביניים וניתן למצוא בו קתדרלה עתיקה, רחובות מפותלים ומעדניות קסומות, שמייצרות כמה מהנקניקים והגבינות הטובים ביותר במדינה.

אלקלה דה חוקאר ספרד. ShutterStock
אלקלה דה חוקאר ספרד/ShutterStock

אלקלה דה חוקאר (Alcalá del Júcar)

כמעט כל תושבי ספרד סבלו מגל החום המטורף שפקד את אירופה הקיץ. בניגוד לרוב המוחלט של אזרחי המדינה, התושבים שמתגוררים בכפר הקטן אלקלה דה חוקאר לא ממש סבלו מהחום העז. בתי הכפר הקסום הזה, שנמצא במחוז אלבסטה, נחצבו בתוך סלעים ומערות, מה שמבטיח מזג אוויר נעים בבתים וברחובות העיר לכל אורך השנה. בנוסף, בכפר העתיק חורבות של מבצר ערבי שנבנה עוד במאה ה-12, זירת מלחמת שוורים וכמה מהתצפיות היפות ביותר בכל ספרד.

לחצו לקבלת מידע על טיול מאורגן לספרד - פגסוס

בואיטרגו דה לוסויה ספרד. ShutterStock
בואיטרגו דה לוסויה ספרד/ShutterStock

בואיטרגו דה לוסויה (Buitrago del Lozoya)

בואיטרגו דה לוסויה שבקהילת מדריד היא העיירה היחידה באזור שנשתמרה במלואה. היא מוקפת בנהר מכל צדדיה ונחשבת לאחד ממקומות המפלט הפופולריים של מדריד (נסיעה של פחות משעה מעיר הבירה). בעיירה טירה מרשימה, מגדל שעון, מוזיאון קטן שמרכז יצירות של פיקאסו והיא מוקפת בחומות עוצרות נשימה. בבואיטרגו דה לוסויה כ-1,000 תושבים בסך הכול וניתן למצוא בו מספר בתי קפה ומסעדות שמגישות אוכל מקומי, טעים וטרי במיוחד.

בולנס ספרד. ShutterStock
בולנס ספרד/ShutterStock

בולנס (Bulnes)

בקהילת אסטוריאס שבצפון ספרד, נמצא לו הכפר הקטן ביותר בכל המדינה - בולנס, המשמש כביתם של 34 תושבים בסך הכול. עד לשנת 2001 ניתן היה להגיע לכפר רק באמצעות הליכה ממושכת בהרים, ומעט מאוד מבקרים הגיעו לראותו מקרוב. באותה שנה נחנך רכבל חדיש, שהנגיש את הכפר למבקרים רבים. אלא שלמרות שהוא הפך לאתר תיירות מבוקש למדי, הכפר הצליח לשמור על האותנטיות שלו ועד היום הוא נחשב לפנינה אמיתית. בתי הכפר עשויים מאבן עתיקה, מכל עבר נשקף נוף מהפנט ותושבי המקום חביבים למדי. מסעדות אמנם לא תוכלו למצוא בו, אבל בכפר בר חביב (Mirador Lallende) שבו תוכלו ללגום בירה קרה אל מול נוף עוצר נשימה.

דיה מיורקה ספרד. ShutterStock
דיה מיורקה ספרד/ShutterStock

דיה (Deià)

במיורקה, אחד האיים הפופולריים ביותר בספרד, אינספור ערים מיוחדות וקסומות, אך נראה שדיה - גן עדן אמיתי המשלב נופים ותרבות קולינרית - מתעלה מעל כולן. קצב החיים בדיה שונה לחלוטין; חלק גדול מהתושבים עוסקים באומנות, יצירה, כתיבה ומוזיקה והאווירה בוהמית וצעירה. הנוף ההררי שנשקף מסביב ביחד עם בתי הקפה והמסעדות המעולות, הופכים את דיה ליעד תיירותי מושלם, וזו כנראה אחת הסיבות שעשרות אלפי תיירים מבקרים בה מדי שנה. המסעדות בדיה הפכו לשם דבר בפני עצמן, וניתן למצוא בה הכול מהכול - ממסעדות מישלן, דרך דוכני אוכל רחוב מעולים ועד למסעדות טאפאס אותנטיות.

הכתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל - כחלק ממטרתה לקידום ההיכרות עם תרבויות העולם והעשרת הידע

בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully