וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה זורמת: המלונות עם פארקי מים הכי מומלצים

בשיתוף הפניקס

21.8.2022 / 13:00

הקיץ הוא הזמן הטוב ביותר לצאת עם כל המשפחה לחופשה מרעננת בחו"ל. ואם כבר חופשה בחו"ל, אז הכי כיף במלון מעולה שכולל פארק מים. הנה כמה מפארקי המים הבולטים

פארק מים. ShutterStock
משפחות רבות מגלות שהקונספט המהנה ביותר לחופשה משפחתית הוא כזה שכולל בתי מלון עם פארק מים שווה/ShutterStock

משפחות רבות מגלות בימי הקיץ הלוהטים שהקונספט המהנה ביותר לחופשה משפחתית הוא כזה שכולל בתי מלון עם פארק מים שווה. כדי להקל עליכם את החיפוש והבחירה, בדקנו עבורכם מהם חמשת המלונות עם פארק מים, מהם אף ילד לא רוצה לחזור הביתה.

דובאי: פארק מים מדברי

דובאי הוא אחד היעדים הפופולאריים בקרב ישראלים. ואם כבר דובאי, אז מלון עם פארק מים במזג אוויר מדברי זה פשוט מתבקש. יש בדובאי לפחות 3 מלונות מעולים הכוללים פארק מים שווה. אחד מהם הוא מלון אטלנטיס דה פאלם הנמצא באי המלאכותי בצורת דקל. זהו מלון 5 כוכבים מפואר, והוא נחשב אחד המלונות הפופולאריים ביותר. למלון פארק מים איכותי ומגוון הכולל גם אקווריום גדול שמשלים את החוויה, בריכות שחייה, שירותי ספא, מתקן לייזי ריבר ועוד.

סלובניה: פארק מים תרמי בלב כפר נופש

בכפר הנופש תרמה קטז שוכן פארק מים הכולל מגוון מגלשות וקמיקזות, מפלי מים, מתקני משחק על עץ הרפתקאות וספינת פיראטים, בריכות גלים ובריכות תרמיות. והבונוס: בקיץ נוספות עוד מגלשות, רכבות בומרנג וספלאש ועוד. הפארק פתוח כל השנה ומתאים לכל מזג אוויר, בזכות היותו מקורה ברובו.

למעשה, המקום בנוי סביב 2 ריביירות תרמיות המתפרשות על פני כ-10,000 מ"ר. ריביירה אחת מקורה ופתוחה לאורך כל השנה, וריביירה שנייה לא מקורה ולכן פתוחה מחודש אפריל ועד אוקטובר. המים שמגיעים לכל המתחמים הם מי מעיינות טבעיים בטמפרטורות שנעות בין 28-36 מעלות.

בזכות מאפייניו הייחודיים, פארק המים בתרמה קטז מתאים לכל גיל, החל ממבוגרים שנהנים מהבריכות החמות ועד לפעוטות שניתן להעסיק במתקני המשחק הרטובים ובבריכה המתאימה. מלבד פארק המים תמצאו בכפר הנופש שפע של מסעדות, מגרשי משחקים, קיאקים, קיר טיפוס, מתחם בידור וקזינו, ספא ותצוגות אופנה. משעמם בטוח לא יהיה בכפר הנופש הזה, וככל שהחופשה תהיה ארוכה יותר, תוכלו לנצל יותר מכל הטוב שיש למקום להציע.

פראג: מים ואפקטים מיוחדים

פארק המים במלון אקווה פאלאס בפראג שוכן במרחק של 5 ק"מ בלבד ממרכז עיר הבירה, והוא מחולק לשלושה מתחמים שונים: ארמון ההרפתקאות, ארמון האוצרות וארמון המנוחה. בארמון ההרפתקאות 3 מגלשות סגורות והגולשים בהן חווים אפקטים קוליים וצבעוניים תוך כדי גלישה. בנוסף, הוא מכיל מגלשה אחת שקופה שכוללת חוויית מציאות מדומה ועוד 6 מגלשות פתוחות.

ארמון האוצרות כולל מתחם משחקים רטוב לכל המשפחה, ובו ספינת פיראטים ומפלצות ים. מסביבו תמצאו בריכת גלים, בריכות רגילות, מסלול מים לילדים ומגלשות שונות. במתחם השלישי, ארמון המנוחה - תמצאו חוף חולי, בריכת מים חמים, טירה וספסלי מערבולת שיאפשרו לכם להתפנק ולנוח. האזור הפתוח מכיל עוד בריכות, טירה ומגרש משחקים. האמיצים שבחבורה יכולים להתנסות בצלילה בבור הצלילה, בליווי מדריך מקומי.

יוון: 12,000 מ"ר של הנאות מים

מבקרים רבים שהתארחו בקורפו ציינו לשבח את מלון אקווה לנד הכולל פארק מים נהדר.
המלון נמצא במרכז קורפו, בלב יער, והוא מעוצב בסגנון של כפר יווני טיפוסי. בפארק המים שבו, המשתרע על פני 12,000 מ"ר, תוכלו למצוא מגלשות עם 4 לופים, מגלשות ענק, קמיקזות, אבובים, קיאקים, רפטינג משפחתי, בריכת גלים, ג'קוזי ענק ומגוון ברכות. מלבד פארק המים הענקי, תוכלו למצוא במקום עוד בריכות שחיה רגילות, פארק משחקים באווירה של ג'ונגל, מתחם מכוניות מיני, מגרשי משחקים, מתחם ספא, מינימרקט, מסעדות ועוד.

מצרים: פארק מים בריזורט מפנק

מלון אלברטוס אקווה פארק הוא מלון פופולארי שממוקם במרכז שארם א שייח' שבסיני.
מעבר ללוקיישן המעולה, הוא מציע לנופשים בו מגוון אפשרויות בילוי: פארק מים עם מגלשות ומגוון אטרקציות רטובות וגם בריכות, חוף פרטי שצמוד למלון, מגרשי טניס, שולחנות, ספא ועוד.

הפתרון שמחזיק מים: מה עושים כשצריך סיוע רפואי בחופשה?

בשנים האחרונות גוברת המודעות לחשיבותו של ביטוח נסיעות, שאמור לכסות הוצאות רפואיות במהלך הנסיעה (במקום לממן אותן מהכיס). השוואת ביטוח נסיעות תסייע לכם להתאים את הביטוח לצרכים שלכם - מהיקף הכיסוי הרפואי ועד סוגי הכיסויים המתאימים לכם. מתכננים חופשה הכוללת פארק מים? בשונה מחופשת בטן-גב רגועה, חופשה שמערבת התרוצצויות ואדרנלין מטבע הדברים חושפת אותנו יותר לפגיעות, במיוחד כאשר מדובר בילדים שנוטים להיפצע. לצד הסיכון להתנגשויות ולחבלות, הזמן הרב בשמש עלול לחשוף במיוחד את הילדים שבחבורה להתייבשות, בשל הנטייה להתרוצץ בשמש הקופחת בלי לשים לב לשתייה. כל אלה רק מגדילים את חשיבותו של ביטוח נסיעות.

בנוסף, בחלק מהמקרים חופשה הכוללת פארקי מים משלבת פעילויות אתגריות - במים או מחוצה להם. מתכננים להשתתף בפעילות ספורט אתגרי? חשוב לרכוש הרחבת ספורט אתגרי, שתכסה הוצאות רפואיות במידה שאחד מבני המשפחה ייפגע חלילה במהלך הפעילות האתגרית.

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל: מה חשוב לבדוק?

לפני שסוגרים ביטוח נסיעות, חשוב לבצע השוואת פוליסת ביטוח נסיעות. מה חשוב לבדוק?
מלבד המחיר, כשעושים השוואת ביטוח נסיעות כדאי לבדוק ולהשוות מגוון פרמטרים נוספים:

תקרת הכיסוי - חלק מפוליסות ביטוח הנסיעות כוללות תקרה לכיסוי הוצאות רפואיות. מה זה בעצם אומר? שברגע שעברתם את התקרה, תיאלצו לממן מכיסכם את ההוצאות הרפואיות. גם במקרים שבהם תקרת הכיסוי בביטוח נסיעות נראית גבוהה, עלויות הטיפול הרפואי עשויות להאמיר (למשל במדינות שבהן עלויות הטיפול הרפואי יקרות, או לחילופין כאשר עולה הצורך בטיפול רפואי מורכב).

רוצים לטוס בראש שקט? במסגרת השוואת ביטוח נסיעות מומלץ לבחור בביטוח שלא כולל תקרת כיסוי. כך למשל ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel כולל כיסוי Unlimited, ללא הגבלת סכום, לכיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל. לצד היקף הכיסוי של הרובד הבסיסי, חשוב לבדוק גם את פרטי הכיסוי בהרחבות השונות שאתם שוקלים להוסיף: שוקלים להוסיף הרחבת ספורט אתגרי? וודאו שהפעילות שאתם מתכננים לבצע כלולה בהרבה. שוקלים להוסיף ביטוח כבודה או ביטוח ייעודי למצלמה, סמארטפון או מחשב נייד? בדוק מהו היקף הכיסוי בכל הרחבה, והאם הוא מספיק לצרכים שלכם.

מהירות הסיוע - היקף הכיסוי של ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חשוב, אך כמה מהר תוכלו לקבל מענה ברגע האמת? האם ניתן לקבל מענה בלחיצת כפתור בעזרת אפליקציית נסיעות לחו"ל ייעודית? ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel כולל אפליקציה ייחודית, המאפשרת לבצע מגוון פעולות בלחיצת כפתור. בין היתר, האפליקציה מאפשרת לחפש רופא בקרבת מקום ולקבוע תור בלחיצת כפתור, 24/7: יותר לא צריך להתקשר למרפאה בשעות הפעילות. השירות באפליקציה ניתן ע"י חברת Air Doctor הישראלית, המחברת בין רופאים למטיילים פרטיים ברחבי העולם.

קיצור הבירוקרטיה - האם למשל הביקור אצל הרופא כרוך בהוצאת כסף מהכיס, ובהמתנה לקבלת החזר? או שהתשלום לרופא מתבצע ע"י חברת הביטוח, בלי שתצטרכו לשלם ולחכות להחזר? אפליקציית הפניקס smart travel מאפשר לכם לקבוע תור לרופא - ואפילו משלמת במקומכם.

כל שנשאר הוא לתכנן חופשה צוננת ומרעננת שכוללת בילוי בפארקי מים מושקעים, ולסגור ביטוח נסיעות שיתאים לאופי הנסיעה. מאחלים לכם שתיהנו מחופשה זורמת - בכל המובנים...

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

בשיתוף הפניקס
  • עוד באותו נושא:
  • פארק מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully