וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון התיירות הרוסי שמאיים על המערב ומציג את "הנשים הרוסיות היפות" עם דוגמנית אוקראינית

9.8.2022 / 0:02

השגרירות הרוסית בספרד פרסמה סירטון מוזר שצוחק על הסנקציות של המערב על רוסיה בשל הפלישה לאוקראינה ומציג את כל מה שיש למדינה להציע - וטען ש"זה הזמן לעבור לרוסיה. החורף מתקרב". מהר מאוד זה הפך לבדיחה

קמפיין תיירותי לרוסיה/EmbajadaRusaES

סירטון שמציג את כל מה שנפלא ברוסיה הפך לבדיחה ברשת, למרות שהוא בעצמו צחק על הסנקציות שהמערב מטיל על המדינה מאז שולדימיר פוטין החל את הפלישה לאוקראינה. יותר משישה חודשים עברו מאז תחילת הפלישה ולמרות האבידות הקשות והסנקציות הנוקשות, הרוסים עדיין לא נשברים ומראים לעולם כמה הם "אמיצים".

הסרטון שפורסם במקור ביוטיוב על ידי קבוצה פרו-רוסית בשם Signal הפך לויראלי בשבוע שבער לאחר שהשגרירות הרוסית בספרד שיתפה אותו בחשבון הטוויטר שלהם תחת הכיתוב: "הזמן לעבור לרוסיה".

הקליפ, בן 53 שניות בסך הכל, מראה אתרים שונים ברוסיה וקול שנשמע בו קורא באנגלית עם מבטא רוסי כבד מאוד: "זוהי רוסיה. מטבח טעים מאוד, נשים יפות, גז זול, היסטוריה עשירה, סופרים מפורסים, ארכיטקטורה מיוחדת, הרים רבים, חשמל זול ומים, בלט, מוניות ושליחויות זולות, ערבים מסורתיים, נצרות, בלי תרבות ביטול, מארחים נהדר, וודקה".

זוהי רוסיה!

לבסוף הקול אומר כי הכלכלה הרוסית: "יכולה לעמוד בעשרות אלפי סנקציות. זה הזמן לעבור לרוסיה, אל תהססו, החורף מתקרב". לא ברור האם מדובר בניסיון כלשהו לחקות את הסיסמא של משחקי הכס בסוף, או שמדובר באיום ממשי על המערב מאחר והרוסים שולטים על רוב הגז באירופה.

הסירטון הפך לויראלי מאז הפרסום שלו ואנשים לא הפסיקו לצחוק עליו, כשרובם חושבים שמדובר בסוג של בדיחה של הרוסים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

או שבעצם זוהי רוסיה?

אחת הסיבות ללגלוג על הסירטון היא העבודה שהמייצגת של "הנשים הרוסיות היפות" שנראית בסירטון היא בכלל אוקראינית, שאביה נלחם בצבא הרוסי. משפחתה של סוניה קפיטונובה בת ה-27 עדיין באוקראינה והיא סיפרה לעיתון הצרפתי ליברסיון שהיא מעולם לא תמכה בפלישה הרוסית. "המשפחה שלי כולה שם - אחי הקטן לא יכול לעזוב את המדינה, אמא שלי עובדת בבית ואבא שלי נלחם".

דוגמנית אוקראינית בקמפיין תיירותי לרוסיה. EmbajadaRusaES, צילום מסך
אפילו הנשים הרוסיות בסירטון, בכלל מאוקראינה/צילום מסך, EmbajadaRusaES

הסירטון של קפיטונובה הועלה לרשת אחרי שהצלם מכר אותה לבנק סירטונים ברשת. באופן אירוני, אותו סרטוןן של קפיטונובה מופיע גם בקליפ של הזמר האוקראיני אנגי קריידה ממאי 2022 שנקרא "האויב".

היו מי שציינו שגם אחד מה"סופרים הרוסיים המפורסמים" שמוצג בסרטון הוא ניקולאי גוגול, שנולד, גדל והתחנך באוקראינה.

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully