וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בסרט אימה: שוטר ירה בראש של נחש שנכרך סביב צווארו של גבר

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 11:20

שוטרים מפנסילבניה הוזעקו לבית ומצאו גבר לא בהכרה שוכב על הרצפה עם נחש ענק סביב צווארו. אחד השוטרים הצליח לשחרר ירייה שפגעה בראשו של הנחש - אולם הסוף היה רע לכולם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אומן הנחשים התגרה בנחש הארסי הארוך בעולם - והוכש למוות/INSTAGRAM.COM/@NDOROBEII

כזה דבר רואים רק בסרטי אימה: שוטר מפנסילבניה שבארה"ב נאלץ לירות בראשו של נחש ענק, שנכרך סביב צווארו של גבר שחטף התקף לב. בתקשורת המקומית דווח שבסביבות 14:00 בצהריים, שני שוטרים הוזעקו על ידי קרובי משפחה והגיעו לביתו של גבר בן 28 ומצאו אותו כשהוא שוכב על הרצפה, לא מגיב ונמצא בין חיים למוות.

בגלל אורכו של הנחש (5.5 מטרים), חלק ממנו היה סביב צווארו של הקורבן והראש שלו בלט החוצה במרחק מה. זה מה שנתן לשוטרים מבט ישיר על הראש של הנחש. אחד השוטרים עמד בקצה של החדר, כאשר הנחש הביט בו. בשלב הזה, לשוטר היה שבריר של שנייה כדי לשלוח כדור לעבר ראש הנחש וזה מה שהוא עשה, מה שגרם לפציעתו של הזוחל ששיחרר את האחיזה בצוואר וזחל משם.

השוטרים סיפקו לגבר עזרה ראשונה ולקחו אותו לבית החולים. על פי הדיווח בתקשורת המקומית דווח תחילה שהקורבן הצליח לשרוד אולם הנחש מת לאחר מכן מפצעיו. אולם לאחר מספר ימים גם הגבר הלך לעולמו לאחר ארבעה ימים בבית החולים.

על פי החקירה המשטרתית הנחש היה אחת מחיות המחמד שאותו גבר החזיק בביתו - ביניהן עוד מספר נחשים.

"זה לא שלשוטרים הייתה הזדמנות לעצור ולשאול שאלות", אמר המפקד שלהם, "השיחה הגיעה כמצב של גבר בדום לב, אז הם נאלצו לפעול. באמת לא היה להם זמן לברר את הנסיבות".

לאחר החקירה הראשונית התברר כי הגבר שנהרג בתקרית היה אליוט סנסמן והנחש היה מסוג רַב-חַנָּק מָצוּי הידוע גם בשם נחש בריח. לפי קרובי משפחתו, סנסמן הציל לעתים קרובות חיות לא רצויות או נטושות שמצא, במיוחד נחשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully