וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנסוע לסיני עם הילדים

בשיתוף הפניקס

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 12:47

אמרתם חופשה בסיני? אמרתם שקט, מים צלולים, חופים, צלילות וטיולי גמלים. זו חופשה שמתאימה לכולם, כולל לילדים. אפשרויות הלינה והבילוי רבות ומגוונות והעלות סבירה. אז מהם היעדים האהובים על הישראלים בסיני? וגם: 4 טיפים חשובים לנסיעה

נופש בשארם א שייח. ShutterStock
החופים מציעים חושות נוחות, שטחים להקמת אוהלים ואפילו ריזורטים מפנקים/ShutterStock

מכירים את האנשים שאומרים שפעם, החיים היו יותר טובים? זה לא בהכרח המצב במקרה של חופשה בסיני. כי לפני 30 שנה סיני הציעה מבחר מצומצם של אפשרויות לנופשים, שהסתכם במלונות בודדים ושניים או שלושה מועדוני צלילה. אך מאז הרבה גמלים עברו במדבר, היא הלכה והתפתחה - ובמרוצת השנים הפכה לאחד היעדים המבוקשים ע"י ישראלים המחפשים חופשה במרחק נגיעה. מטבע הדברים, גם המחיר משחק תפקיד משמעותי. אחרי הכול, כשיוצאים לחופשה בהרכב משפחתי, הכיס מרגיש היטב כל הבדל בעלויות. בהקשר הזה, סיני מאפשרת ליהנות מחופשה מפנקת במחירים שהכיס יכול לעמוד בהם.

טאבה ושארם א-שיח הן המוכרות והפופולאריות ביותר בעיקר למשפחות שמחפשות מלונות טובים. החופים שבין השתיים מציעים חושות נוחות, שטחים להקמת אוהלים ואפילו ריזורטים מפנקים. רק תבחרו.

שארם א שייח' סיני. ShutterStock
אפשר להעביר יום שלם סביב ספורט מים וצלילות/ShutterStock

מה עושים עם הילדים בחופשה בסיני?

מי שיוצא לחופשה עם ילדים יודע שבנוסף לביגוד וקרם הגנה, צריך למצוא לילדים תעסוקה. המלונות בסיני מציעים לילדים שפע של פעילויות, ממתקנים בחצר המלון, פעילויות עם צוות הבידור בבריכה, מגלשות מים ועד טיולי גמלים או ג'יפים. בחופים המדהימים רוב הילדים ימצאו תעסוקה בעצמם, ואם הגעתם במהלך אחת החופשת מבית הספר, כנראה שהילדים שלכם ימצאו חברים בגילם להעביר איתם את הזמן.

מלונות פופולאריים לחופשה חלומית

קרוב למעבר הגבול

נסיעה ארוכה עם ילדים זה לא ממש תענוג. נסעתם שעות עד למעבר הגבול לסיני, ואתם רוצים להישאר קרוב לגבול? בטאבה תמצאו הרבה מאד מלונות במחירים אטרקטיביים.

בתי המלון בטאבה ממוקמים ב- 3 אזורים: מלונות שצמודים למעבר, מלונות במרחק של 20 ק"מ מהמעבר במתחם נופש שנקרא "טאבה הייטס" ומלונות רחוקים יותר. אם אתם רוצים לחסוך את אגרת מעבר הגבול, תוכלו לבחור לשהות באחד המלונות שצמודים לגבול ולהגיע אליהם ברגל. למרות המרחק הקצרצר ממעבר הגבול, תמצאו באזור רצועת חוף נהדרת, מלונות שווים ואת אותה אווירה משכרת שמאפיינת את סיני.

מוכנים להרחיק קצת מהגבול? תוכלו להגיע למלון שכולל פארק מים, העונה לשם אל ווקאלה אקווה פארק. האווירה בו ידידותית ומתאימה לילדים בכל גיל, יש בו פארק מים, מגוון בריכות ואפילו שוק לתיירים.

מעדיפים להתרחק ממעבר הגבול ולהגיע לשארם?

אחד המלונות הפופולאריים לחופשה עם ילדים בשארם א-שיח הוא מלון אלברטוס אקווה פארק. גם במלון זה תמצאו פארק מים, הנחשב לאחר מפארקי המים הגדולים והאהובים על הנופשים בסיני. בנוסף מציע המלון שלל פעילויות להורים ולילדים: מופעי בידור, ספא יוקרתי, ג'קוזי, חמאם ומסעדות שונות. שארם נחשבת לריביירה של מצריים, ומחוץ למלון תמצאו טיילת עם עשרות בתי קפה, מסעדות, דוכנים ופעילויות לילדים.

איזה פעילויות ואטרקציות מציעה סיני מחוץ לגבולות המלון?

אפשר להעביר יום שלם סביב ספורט מים כולל מצנחי רחיפה, בננות, אופנועי ים, שנורקלים וצלילות, ואפשר לצאת להפלגה קצרה בסירת זכוכית או יאכטה מפוארת ולקוות שיתמזל מזלכם לפגוש בדרך דולפינים. מיציתם את הים והחוף? אם מזג האוויר נוח, אפשר לצאת לטיול טרקטורונים, רכיבה על גמלים ואפילו לצאת טיול עם מדריך בדואי מקומי לקראת שקיעה, לעבר נופי ההרים.

שארם א שייח' סיני. ShutterStock
החלטתם על לינה מפנקת במלון טוב? הזמינו חדרים בהקדם. המלונות הפופולריים נתפסים מהר והרבה זמן מראש/ShutterStock

יוצאים לחופשה משפחתית בסיני? הנה 4 טיפים חשובים לפני שאתם מדרימים:

1. בחרו מלון והזמינו בו חדרים מראש. החלטתם על לינה מפנקת במלון טוב? הזמינו חדרים בהקדם. המלונות הפופולריים נתפסים מהר והרבה זמן מראש.

2. אל תשכחו דרכונים. סיני נמצאת מרחק פסיעה מאילת, והתוצאה? הרבה ישראלים יורדים דרומה ושוכחים שלמרות הקרבה של סיני לאילת, עדיין יש גבול שצריך לעבור עם דרכון בתוקף. אורזים תיק לחופשה? וודאו שהכנסתם אליו את הדרכונים וכמובן שהם בתוקף. הדבר האחרון שתרצו, זה להגיע עד הגבול בנסיעה ארוכה ולגלות שצריך לחזור כי שכחתם את הדרכון.

3. הגיעו מאורגנים למעבר הגבול. מומלץ לרכוש מראש אגרת מעבר (יחסוך לכם עמידה בתור), להגיע עם דולרים אותם תמירו בסיני ללירות, להזמין מראש מונית מהגבול ליעד שלכם ולארוז גם תיק אחד עם נשנושים, שתיה, אוכל והרבה סבלנות לתורים הארוכים לרוב.

4. דאגו לעשות ביטוח נסיעות. מלון סגרתם? אגרת מעבר רכשתם? זה הזמן לוודא שיש לכם ביטוח נסיעות לסיני. חופשה בסיני היא חופשה "בראש טוב" עם הרבה רוגע ושלווה. אך על מנת שהחופשה תהיה לגמרי רגועה, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. למרות שסיני כמור נמצאת במרחק נגיעה, ברגע שחוצים את גבולות ישראל, חוק הבריאות הממלכתי שמכסה אותנו בארץ אינו תקף בחו"ל. לכן חשוב לעשות ביטוח נסיעות, לצורך כיסוי הוצאות רפואיות במהלך הנסיעה במידה שיהיה בזה צורך.

נוסעים לסיני עם ילדים? ככל הנראה תרצו לעסוק בפעילות אתגרית דוגמת ספורט ימי. במקרה כזה, על מנת לוודא שתהיו מכוסים במקרה של פגיעה או פציעה, חשוב להוסיף לביטוח נסיעות הרחבת ספורט אתגרי - ולוודא שהפעילות המתוכננת כלולה בה.

שארם א שייח' סיני. ShutterStock
האטרקטיביות של סיני היא ברורה: מצד אחד חופשה במרחק נגיעה מהארץ, מצד שני שפע של אפשרויות בילוי במחירים משתלמים/ShutterStock

צריכים סיוע רפואי? כך תתמודדו עם תופעת "זמן סיני"

אמרתם סיני אמרתם שלווה, אבל אם חלילה בכל זאת יקרה משהו בסיני, אפילו כאבי אוזניים אצל אחד הילדים, אתם צפויים להיתקל בהתנהלות העונה לשם "זמן סיני": הכול באי מתרחש על מי מנוחות. כשמזמינים משהו לאכול זה נסבל, אך הקצב בסיני הוא אחר גם כשצריך סיוע או טיפול רפואי ואי אפשר לחכות. מהירות טיפול יכולה להיות משמעותית במיוחד כשנוסעים עם ילדים, להם נטייה גבוהה יותר להיפצע ולחלות. לכן, חשוב לדאוג מראש לביטוח נסיעות לחו"ל שבמידת הצורך, יסייע לכם לקבל מענה מקיף ומהיר.

דרך נוספת לקבל מענה מהיר ובלחיצת כפתור, הוא לעשות שימוש באפליקציית נסיעות לחו"ל. בדיוק לשם כך, ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel כולל אפליקציה ייעודית, המאפשרת לבצע מגוון פעולות בלחיצת כפתור.

האפליקציה מאפשרת לכם לאתר רופא בקרבת מקום, והיא היחידה שמאפשרת לכם גם לתאם את התור בלחיצת כפתור. בנוסף, תוכלו לבחור את צורת הביקור: האם למשל תרצו לקבוע תור לרופא במרפאה או אולי לקבוע תור לייעוץ בווידאו. במקרה כזה, תוכלו במידת הצורך לקבל מרשם או הפנייה גם באמצעות שיחת הווידאו. בחלק מהמקרים תוכלו אף להזמין את הרופא עד למקום השהייה שלכם.

הזמנתם תור לרופא דרך האפליקציה? אתם יכולים להוריד לעצמכם עוד דאגה מהראש: הפניקס תבצע את התשלום לרופא עבורכם, בלי שתצטרכו לשלם בעצמכם, לאסוף קבלות ולחכות להחזרים. כמובן שלצד היכולת לקבל סיוע בלחיצת כפתור דרך האפליקציה, המוקד של חברת הביטוח זמין עבורכם מסביב לשעון במידת הצורך. השירות באפליקציה ניתן ע"י חברת Air Doctor, פתרון כחול לבן המחבר בין רופאים למטיילים פרטיים ברחבי העולם.

האטרקטיביות של סיני היא ברורה: מצד אחד חופשה במרחק נגיעה מהארץ, מצד שני שפע של אפשרויות בילוי במחירים משתלמים. אך כפי שהבנו הקרבה הזו עשויה לתעתע. והמסקנה? אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות לפני הנסיעה, כדי לוודא שאתם והילדים מקבלים בעת הצורך את המענה הרפואי הטוב ביותר במהלכה.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

בשיתוף הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully